سنگ قبر

یه سنگ قبر خوشگلی برای خودم درست کنم بذارم توی اتاقم….! یه کفن جنس خوب هم بگیرم بدم روش شاهنامه بنویسن…..!! بعد چند تا از نوشته های خودم رو بصورت کتاب دربیارم بذارم سر قبرم که هر کسی میاد بجای کتاب دعا اونها رو بخونه و هی بزنه روی پاش بخنده بگه عجب کُره خَری بودی ها مَشدی….!! بعد هر شب جمعه یه شمع روی سنگ قبرم روشن کنم و یک جعبه خرمای درجه یک هم بذارم  کنارش و بشینم هی اشک بریزم برای خودم….! یه شیشه پاک کن هم بگیرم هی فِس فِس بزنم روی سنگ قبر و هی دستمال بکشم بگم خدا رَحمَتِت کنه مرد…چقدر آقا بودی…!!

بعد عیال یک لیوان چایی بیاره اونم بشینه دوقطره اشک بریزه بعد من نگاش کنم یهو دلم بترکه منم های های گریه کنم….!! بعد که کمی سبک شدم اونوخ دوتا خرما بردارم با چایی بخورم فاتحه ای بخونم و روی سنگ قبرم رو بپوشونم تا شب جمعه دیگه….! )

10 thoughts on “سنگ قبر

  1. Masood jan… man register Blog shoma bodam, kheyli khoshhalam ke Bargashti Dadash…. hamishe neveshtehato mikhondam …ishalla khoob bashi… Hamid (az Canada)…. H

  2. سلام بر مسعود عزیز
    با وجودی که مطالب جنابعالی از طریق ایمیل دریافت می شود، پیش از این مطالب خود را در فیس بوک قرار می دادی. پیشنهاد می کنم همچون گذشته مطالب خود را علاوه بر وبلاگ، در فیس بوک هم قرار دهی.
    دوم و مهم تر این که مدتی نبودید. دلمان و مغزمان عدم حضور شما را ثبت نموده است. بیشتر بیا برادر!
    سوم، پیشنهاد می کنم مطابتان را طوری تهیه و تنظیم نمایید که در آینده بتوان آنها را در قالب یک کتاب (مثلاً مجموعه ای از داستان یا مقالات کوتاه) منتشر نمود. بیشتر سبک و سیاق مقاله نویسان روزنامه و نشریات که پس از مدتی مطالب خود را در قالب کتاب انتشار می دهند. این اقدام به غنای زبان و ادب فارسی با لهجه یا گویش مشهدی (نمی دانم کدام صحیح است؟) می افزاید.
    چهارم و بسیار مهم تر از همه، سلامت باشید، همراه در پناه ایزد یک تا

پاسخی بگذارید

