شیافی برای رییس جمهور…!

امروز صبج علیرضا شدیدا تب کرد و ظهر بردیمَش دکتر و اقای دکتر همینطور که نسخه مینوشت گفت من شیاف مینویسم مُنتِها پیدا کردنش با شما….! ( دَستِ گلِش دَرد نِکُنِه…!)

اولین داروخونه که رفتیم گفت شیاف نداریم….ولی یه دونه میدَم تا کارتون راه بیفته…! خانومَم گفت: حالا باید چیکار کنیم پس…؟ اقای داروخانه چی گفت برین از مادربزرگتون بپرسیم پنجاه سال پیش چیکار میکرده شما هم همون کار رو بکنین….!! الان ما برگشتیم به پنجاه سال پیش…! خانومم گفت حالا این یه دونه شیاف رو استعمالش کنیم یا روزی یه بار بمالیم دَمِ مَقعَدِش….!!

…………………………………………………………………………………….

و من همونطور که بچه به بغل روی صندلی نشسته بودم به این حرف احمدی نژاد فکر میکردم که گفته (تحریم ها در مردم ما اثری نداشته) و بچه من داشت در تب میسوخت و هذیان میگفت و این پدرسگ هم نبود تا ببیند که تحریم ها چه اثری داشته…..! و دلم از خدا تَنقیه ای خواست به بزرگی توپ بسکتبال و لوله ای به کلفتی گردن شیوخ نازنین تا اون رو پُر از مَلات سیمان کرده و در مَقعَد جناب رییس جمهور فرو کُنَم تا مَلات سیمان از دهانش بزند بیرون و دیگر نتواند هم از دهانش حرف مُفت بزند و هم از مقعدش بریند به این مملکت…!

و همین دیگر و ملالی نیست جُز تب داشتن بچه ام و فکر بچه هایی که عین بچه من امروز در سراسر میهن در تب دیوانگی های این مَردَک سوختند….!!

و بمیرم برایت پسرم…. و بمیرم برایت….! و بقران که من گه خُوردَم اگه روزی گفتم مرگ برشاه….و به همین امام هشتم که من بچه ای نادون بیشتر نبودم که اگر ادم بزرگی بودم بعید نبود که امروز کمی از ان تَنقیه به مَقعَد خودم هم استعمال میکردم تا بسوزم و کمی درد سوزش بچه هایی رو بفهمم که سوختند….و صدای آخ انها را هم کسی نشنید….!!!

23 thoughts on “شیافی برای رییس جمهور…!

  1. مسعود جان من ایران زندگی نمی کنم و به دارو دسترسی دارم اگر دوست داشتی برام نام دارو رو بفرست . من برات تهیه کنم و بفرستم ایران . این کمترین کاریه که از دستم برمیاد

  2. مسعود خان ترو به پنج تن قسم يك كم بيشتر بنويس، بى انصاف ما رو معتاد كردى و قلم رو زمين گذاشتى ، بسكى نوشته ها قبليت رو خونديم ديگه همه رو از بريم،،،، ،مسلمونى نيست اين همه طالب رو تشنه لب بزارى ،،،، فداى تو

  3. ریدم به رهبر و امام هشتمت…. تو فقط میخوای گناه ها را گردن احمدی نژاد کثافت بندازی و باز صورت مسئله را پاک کنی؟
    این شیاف باید بره توی ما تحت تمام عربهایی که دین اسلام کثیف را به ایران آوردند و این خامنه ای و تمام حقوق بگیران این حکومت دزد و بی شرف.

    1. واقعا شعور و شخصیت نداری واست متاسفم
      مردک ملعون به مقدسات ملت توهین نکن چرا امام رضا رو با این عوضیا یکی میکنی

  4. وقتی میگفت انرژی هسته ای و جشن میگرفت خیلی از مردم ایران رگ های گردنشون میزد بیرون و هر کی میگفت اینا فیلمه رو به خیانت متهم میکردن, امیدورام شما جزو اون اخمق ها نبوده باشید

  5. :((
    بامرگ بر گفتن به این و اون هیچی درست نمیشه چه بخواد شاه باشه چه شیخ چه ا.ن
    اونهایی که مرگ برشاه گفتن و این رژیم سرکار اومد نباید بکشن کنار
    باید وایسن و جبران کنن
    حتی اگه بقیمت آبرو و حتی جونشون تموم بشه
    کوسه نباید بکشه کنار حتی اگه مردم بیشترازاینکه به خ.ر فوش بدن خوارمادر کوسه رو یکی کنن

  6. وای مردم از خنده. از این طنز نمکینو بسیار جالب. دست مریزاد. فکر کنم اولین تبریک گو باشم. حیف دیر وقت است و خوابم می اید و الله بیشتر می نوشتم. دستت درد نکند. خیلی خندیدم. علیرغم تلخی نهفته.

  7. شیاف پیدا نکردی بیا کیر من هست ……………………………………………………………………………….!

    1. کامنت شما روحذف کردم مقداریش رو….نمیدونم باید چی بگم به شما….! تنها کاری که میکنم اینه که برای خودم و شما ادب طلب میکنم…همین دیگه …!

  8. بچه ها مریض میشن تا بدنشان در مقابل بیماریها مقاوم بشه .بزودی خوب میشه به امید خدا.من تو باید اینن زجرها را بکشیم تازه این شروع بدبختی ماست عراق را یادت میاد.

  9. متن خوبی بود ولی انگار سبکش ب قبلیا نمی خوره. انگار به قلم شما نیست. و… ببخشید فضولی می کنم ولی مگه شما دو تا دختر نداشتی؟

    1. الان هم دوتا دختر دارم و یک پسر البته ….من ازدواج مجدد کردم و پسرم ناتنی ولی عزیز عین تنی…!!

  10. اى بابا مسايل خصوصى زندگى ديگران چه ربطى به ما داره ، مسعود خان هرچى دارى و ندارى خدا بهت ببخشه اما اون پستى كه در مورد تصادف عزيزات نوشته بودى رو هيچ وقت فراموش نميكنم ، هىچ نوشته اى اينقدر من رو ناراحت نكرد ، اميدوارم سر حال باشى كه بيشتر بنويسى ، فداى شما ، ،،،جمال

  11. با سلام و تشکر و آرزوی موفقیت برای وبلاک کامل شما . شاید در بسیار موارد شما و گروه ( کنشگران تحول طلبی جنبش سبز ) ما اختلافاتی داریم ولی در هدف اصلی که همانا ایرانی آباد و بدور از ارتجاع مذهبی است باهم هم نظریم برای همین از شما درخواست همیاری و کمک را خواستاریم .
    درصورت امکان از شما خواهشی داشتم که وبلاگ «دیدبان کوی اختر «را بدلیل بازدید بیشتر در وبلاک خود در قسمت پیوند قرار دهید . بسیار بسیار ممنون . لطفا ما را در رسیدن به هدفمان یاری کنید ))
    http://meremaan.wordpress.com
    دیدبان کوی اختر ( شورای جوانان فعال میرمان )
    از بازدیدتان شما در صورت قبول درخواست من و یا بلعکس از وبلاگ علیه فراموشی بسیار بسیار خوشحال خواهیم شد
    درد من مرگ مردمی است که؛ گدایی را قناعت، بی‌عرضگی را صبر، و با تبسمی بر لب این حماقت‌ها را حکمت خدامی‌نامند . (گاندی)

  12. جناب جمال (عجب اسم با مسمایی)
    هر وقت از …………….. سوال کردم میتونی جواب ندی.
    مرتیکه ………….

پاسخی بگذارید

