دَمی گوجه…!

چند روز پیش همینجا گفتم این نوشته ها تا حالا نه آب شده برام نه نون و دوزار هم کسی کف دست ما نذاشته …الان رسما عذرخواهی میکنم بابت اینحرف….! چون نوشته هام هم آب شد هم نون…! راستش اینه که شش ساله بطور جدی مینویسم در دنیای مجازی و در دنیای واقعی برادرم هم که نزدیک من هست خبر نداره من چیزی مینویسم ….شش ساله عهد کردم که دوستان دنیای مجازی رو در دنیای واقعی نبینم و هر بار به نحوی از درخواست های
بسیار دوستان برای دیدار یا گپ تلفنی سرباز زدم….!

همین چند روز پیش بود که توی فیس بوک داشتیم چَخ چَخ میکردیم و دوستی از دَمی گوجه حرف زد بنده هم گفتم این دَمی گوجه مَگه چی هست حالا که اینهمه از خوشمزگیش میگین…راست میگی بپز بیام بخورم ببینم…! اونم گفت باشه میپزم…! منم که فکرش رو هم نمیکردم که اون بپزه و بخواد من بِرَم بُخورم اصرار که اگه نپزی فلانی و بهمانی….!!

فَرداش دیدَم پیغام گذاشت: وَخه بیا غِذاتِه بیگیر یَخ نِکُنِه از دَهَن بیُفتِه شازدِه….!

منم پاشدم رفتم جایی که آدرس داد…. دیدم یه پرایدی زد کنار اشاره کرد بیا…! منم عین این آدمای مسخ شده رفتم جلو …….سلام کرد و پاکت دسته داری رو به طرفم گرفت گفت : بیا….تو سالادش آبلیمو و نمک نریختم…!! نگاهی توی چشمام کرد و رفت…..و رفت….!! به همین سادگی….به همین خوشمزگی…! سوار ماشینم شدم و گازش رو گرفتم طرف محل کارم…! توی راه با خودم میگفتم ایا این من بودم…من همچین کاری کردم…!

پاکت رو گذاشتم روی میز و دست کردم توش که اول میوه بود…اَنار و سیب لبنانی و نارنگی…! بعدش زیتون درشت بی هسته …بعدش سالاد شیرازی خوشمزه…! بعدش یه شیشه عسل…بعدش ماست موسیر و بعد ترش دوغ محلی… آخر از همه یه ظرف دمی گوجه پر از گوشت…یه کاغذی هم توش بود که نوشته بود ( هیچ صیادی در جوی حقیری که به گرداب میریزد مرواریدی صید نخواهد کرد….فروغ فرخزاد ) پایینش هم شکلک کشیده بود و بغلش نوشته همیشه بخند…! و من خندیدم…!

انصافا حیفم اومد ازش عکس نگیرم ونذارم اینجا….جاتون خالی خیلی خوشمزه بود…اینقدر خوشمزه بود که بازم میخواستم….اینقدر خوشمزه بود که اصن یادم رفت دوغ بخورم…..! آدم پررویی هستم نه…؟! بخدا نیستم…!

26 thoughts on “دَمی گوجه…!

  1. مشهدی جان گل گلابی…

    بخاطر همین خوش معرفتی ایرانیهاست که منم با این جملات ایمیل دیروزت موافقم

    ((  آقا جان مُو از همینجِه هیجا نُمُرُم….دِلُم مِخِه همینجِه نِفَس بیکیشُم همینجِه کار کُنُم …بَعدِشَم همینجِه بیمیرُم)) …

    موفق باشی…

    ________________________________

      1. یره خواهر مادر🙂

        مگمجواد جان ای اندروید بازی یعنی چی …بعدشم تو از کجا فهمیدی گوشی مو چیه نامرد…بیسوادی بد دردیه یره …جان ما همی اندروید بگو چیه؟

      2. یره خواهره مادر…چی سوتی ضایعی دادم واز …راستم مگی که …جوات کدوم خریه🙂

        حالا جوابمم که ندادی که …تو چیجوری فهمیدی ؟بگو مایم یاد بیگیرم …!

      3. حالا مو که مدل گوشیتَه نِگٌفتُم که تو ای جوری سوتی مِدی :twosted:
        حالا نمخَه فُشِش بدی وگرنِه مویَم مُگُم حاجی😆
        یره جان، خب دمی گُرجَه رَ که آوُردُم دیدُمِش دستت دیگَه (وای دِدَم حالا ای که آوُرد مرد بود یا زن)
        پ.ن.: آقا ما ازین هنرای دست پخت اینا نداریم، کار یه بامرام بوده این قضیه نه کار یه پسر بد

      4. هر دستگاهی عکسی میگیره چه گوشی چه دوربین اطلاعات خودش را توی عکس ذخیره میکنه. نرم افزارهای خاصی هست که این اطلاعات را نشون میده

  2. سلام حاجي
    آقا من كلا كشته مرده نوشته هاتم
    هر وقت چيز جديدي مينويسي ميگيرم و اينجا واسه بر و بچ ميخونمشون
    البته من مشهدي هستم ولي مشهد نيستم!
    خواستم بگم گوشيت خيلي باحاله !
    اگه پايه فروشش هستي من نقدي ازت برميدارم
    دنباله يه همچين گوشي بودم
    اينجا گوشي موشي خوب گير نمياد
    ضمنا اگه حال كردي و طلبه بودي يه ميلي به ما بزن باهم رفيق شيم
    من مشهد خيلي كم ميتونم بيام شايد هر 4 5 ماه يه بار
    دوستاي مشهديم هم خيلي كم در دسترسن
    دلم واسه يه مشهدي لك زده
    خبر بده چكاره اي
    قربانت

    1. سلام…حاجی جدوابادته

      لطف داری شما
      ادم عاقل مگه گوشیش رومیفروشه پسر جان ؟

      در مورد میل هم بلد نیستم
      شما همیجوری بی میل هم رفیق مایی …!

      مویم دلم بره یک دیزی مشدی لک زده…یره خواهره مادر …!
      قربون اقا

  3. سلام
    اول نوش جان و اما بعد ای شکمو ای شکمو
    دوسال پیش اومدم مشهد با خانم برات دو تا ایمیل فرستادم دلم میخواست از نزدیک ببینمت اما …..بگذریم اینبار اگه امدم راهش یاد گرفتم چطور ببینمت.

  4. مشهدی جان؛ چون دیدم میخواستی بدونی چطوری بعضیا فهمیدن چه گوشی داری اینو مینویسم. برای شناختن گوشیت کافیه اون عکس خوردنیها رو با کلیک راست روش و انتخاب گزینه save picture as ذخیره یا همون سیو کنی روی کامپیوتر. بعدش روی فایل عکسی که ذخیره کردی کلیک راست میکنی و میری قسمت properties و اونجا میری به قسمت detail و میبینی که مدل وسیله عکاسی که اینجا گوشی سامسونگ و شماره مدلش رو میشه دید

  5. روي فايل عكست راست كليك كن و پروپرتيزش و ببين. تو قسمت ديتيل نوشته كه با چه وربيني عكس گرفته شده

  6. نگا کن تو فیس بوکم دوستات کسانی هستند که هرگز ندیدنت؟ حالا اگر اونجا لو رفته هستی اونوقت این پست رو گزاشتی از قضا یارو یه روز بیه ای عکسه ببینه میفهمه کی هستی

پاسخی بگذارید

