پرایدِ …دو…!

توی یک خیابون فرعی یه حاج خانمی یه دفعه میزنه روی ترمز و پراید عقبی که دختر جوونی راننده اَش بود میزنه به عقب حاج خانوم….! هر دوتایی میان پایین….!

………………..

_ نِگا نِگا نِگا….مَگه کوری دُختر جان …نِگا ماشینُمه چیکار کِردی…؟

_ شما نباید یکدفعه میزدین رو ترمز….!

_ وا….!! زِدی ماشینهِ قُردَبه کِردی دُوقورت ونیمِتَم باقیه …؟ آل آن اَفسر میه مِدنه چیکارِت بُکُنه…! تو ا
َصلا تَصدیق دِری نِشِستی پوشتِ ماشین قِرتی خانُم…!

_ مودب باشید حاج خانوم…!

_وا……!هَمی مُندِه که تو بِخی به مو اَدب یاد بِدی…ای ماشین موآخرین سیستُمه ….! چیزمیزاش گیر نِمیه…! اگه آقاما بِفَهمِه زِدی به عَقِبِش جِرِت مِده عاییشه خانُم…..!هَمچی مِزِنِه به عَقِبِت کِه لِه و لِوَردِه بِری ایشالا…حالا واستا…!

_حاج خانوم من که عمدا نزدم به ماشین شما…!

_ از دَستی زَدی …! خیال کِردی مونِمِفَهمُم…از حِرص دِلِت که مُوماشین اخرین سیستُم سِوار رِفتُم تو لِگُن حَلَبی….یَک چِراغ ای ماشین پولِش از ماشین تو بیشتره ….مِفَهمی…! آل آن مِدنی چُغذِر از کونِ ماشینُم اُفتاده…؟ نِگا..نِگا…نِگا….اینجِشَم که قُر رِفتِه…؟ بیمیرُم اِلاهی…! هَم دِلُم مِخه هَمچی او موهاتِه بیکیشُم که دیگه غِلَط بُکُنی سِوار ماشین بِری اَنتَر خانُم…! چی موهاشَم رَنگِ گُهی کِرده آدَم بَدِش میه دَست بِزِنه…! هَفت قِلَم خودتارِه چُسان فُسان مُکُنن را میُفتِن تو خیابون که چی…؟ که شوهَر گیرِتا بیه…! کُدُوم خَری میه واز شُماره بِستِنه…؟

_ حاج خانوم من رعایت سن و سالتون رو میکنم هیچی نمیگم…!

_وا…..! مَگه مو سِندُ سالُم چُغذِره…؟ اگه مُویَم خودُمه آراگیرا کُنُم آبجی کوچیکه یه تویُوم…..مُو از خُدا مِتِرسُم دختر جان…! حالا واستا افسر بیه….هَمچی چُغلیتِه مُکُنم که حَض کُنی…!مُگم بُبُرَنِت پاسگاه بِندازَنِت تو زندون آب خُنُک بُخوری ……..واستا حالا پِتیاره خانُم…مِدِنُم باهِت چیکار کُنُم…! مُو وایلُم کُو واموندِه……………….ها…اِنا…..! آل آن زَنگ مِزِنُم آقاما بیه خودِت جِوابِشه بِده…. اَصَن تو مِدِنی آقاما کیه….؟

_ هر کی میخواد باشه…زَدَم خسارتِشو میدَم…!

_ وا…..! به آقای ما مِگی هر کی مِخه بٍِشه….؟ بُویِد یَک ماشینِ نو بِخِری ….! هَمچی مِگه خِسارَتِشه مُدُم مِگی وُضعِش مِرِسِه…اگه وُضعِت خوب بود که سِوار ای ماشین حَلَبیِ مَشتی مَندَلی نِمِرَفتی…مِثله مُو پرایدِ دو زیر پات بود….! تازه آقامایَم دِره….! وابِمَنی اِلاهی به حَق پَنش تَن که تَن مُوره لِرزُندی اَلپَر خانُم ….! وابِمَنی اِلهی…حالا واستا زنگ بِزِنُم آقاما بیه…بَعدِش بیبینُم مِتِنی ایجور بُلبُل زِبونی کُنی یا نِه…! چی ماتیکی یَم زِده چُسماره…!! هَم عینِ کونِ اَنتَر……….!! ( ادامه دارد )

9 thoughts on “پرایدِ …دو…!

  1. آقا مسعود شخصیت حاج خانم به واقعیت نزدیکه
    ولی اون صبر و حوصله که از دختر پراید سوار دیدم یکم دوره

  2. من داستانتون رو توی فیس بوک دنبال می کنم .امروز قسمت دومش رو اونجا خوندم یعنی اینقدر خندیدم که اشکم در اومد. خیلی زیبا می نویسید آقای مشهدی .واقعا دمتون گرم بیصبرانه منتظر بقیه داستانتون هستم :)))

  3. قبلن آ کمی سیاسی تر و خیلی محکم تر مینوشتی. تازگیها نوشته هات شده بند تنبونی. یعنی توی این همه مطالب روزمره مثل گرانی، اقتصاد، خفقان، دولت بیعرضه، خودکشی اتمی، اعدامهای نامربوط، سیاست های علط و اینهمه مطلب در خارج، این بهترینی بود که تونستی بنویسی؟ من که باور نمیکنم.

    1. قرار نیست ادم همیشه یه جور باشه…قبلا ها غلط های اضافه دیگه ای هم میکردم…! من اجتماعی نویسم حالا از دستم در رفته سیاسی نوشتم گه زیادی خوردم…! من از سیاست هیچی نمیفهمم …خاک تو سر سیاست و سیاستمدار و نوچه هاشون…من درد مردم رومینویسم….فهم من در حد بند تنبون زری خانم و رنگ شلیته پری خانومه….حرفیه..؟ من کی همچین غلطی کردم که گفته باشم مطلبم بهترین مطلب روزه….؟ اون مسعود مشهدی قبلن مرد…خشتکش رو کشیدن به سرش اویزوونش کردن…اره اقاجون…من ترسیدم…! ببین شلوارمو….!!

پاسخی بگذارید

