جوزاش مقبوله…!

_ حَج آقا روشو دِرن…!
_ چی نِنه…!
_ روشو…..روشو….!
_ سفیدآب…!
_ ها روشو…..!
_ پونصد تومَن…!
_ چی خبره مَگه…؟خاکِ عالَم……! چی گیرون رفته….!
_ کوجایه کاری نِنه…؟ دلار دوهزار و سیصد تومن رفته…!
_ به ما چیکار که دورال چند رفته…؟ مگه روشو ره با دورال مِخِرَن…! چیش…چی حرفا…!
_ دلار که گیرون بره واجبیلَم گیرون مِره…!
_ واجبیل چند رفته…!
_ ششصد تومَن..!
_ یَک سفیداب با یک واجبیل چند مِره…؟
_ هزار و صد تومَن…!
_ مو هزار تِمَن بیشتر نِدرُم…! راستی شما جوز نِمِخِرن…! اِنا….جوزاش مَقبوله….! مَغزش هَمچی سفیده حَض مُکُنی نِگا کُنی…!
_ چقدری هست نِنه…؟
_ یَک کیسَن…!
_ کیلو چار تومَن…!
_ کیلو پَنش تِمَن کِمتَر نُمُدُم…!
_ جوزاش خیسه نِنه ……یک عالِمه کَسِر مُکُنه…چی خِبَره کیلو پَنج تومَن…؟
_ کوجایه کاری عَمو….دورال گیرون رفته…؟
_ گِردوره چی به دلار…؟
_ دورال که گیرون بره واجبیلَم گیرون مِره….! حالا مِخی برار جان یا نِمِخی…؟! جوزاش مَقبوله…….

9 thoughts on “جوزاش مقبوله…!

  1. …..و دلار همچنان رشد صعودی طی میکنه و این چرخه با سرعت ادامه داره…
    خیلی با نمک بود.فقط چند سوال
    1- این ننه بدبخت اون چیزایی که گفتی به چه دردش میخوره؟
    2- مگه از این چیزا رو هنوز تو مغازه ها میفروشند؟ اگه آره کجا مثلا؟
    3- خداییش مشهدی ها حتی قدیمیها به دلار نمیگن دورال!!!
    🙂

  2. درود بر هم ولایتی گرامی!
    خیلی وقت بود نوشته های شما رو نخونده بودم
    امشب با خوندن اینها حسابی دلم باز شد ( بقول خودمان: دلم وا رفت )
    .
    سلامت و موفق باشی

      1. اِ ِ ِ ِ ِ پسر بد خط من چطوره؟ً😉
        مسعود خان نوشته هات به آدم انرژی میده … بازم مثه بیشتر مواقع زیبا نوشتی … من عاشق ادمای پیرم وقتی میخوان کلمات سخت فارسی و یا انگلیسی و ادا کند … حالا چرا سرخاب سفیداب؟ خودمونیم حالا غریبه پیشمون نیست ولی خیلی کلکی :-))))

    1. سلام….اول این که من متن کامنت شما رو حذف کردم و چون میباید پاسخ میدادم به شما اون باقیمونده روتایید کردم ….الان اون کامنت و پاسخ خودم روهم حذف کردم ….پاسخم رو دوباره خوندم و در اون طعنه / قلمبه/استهزاو غرور بیجایی دیدم . اعتراف میکنم در حالت بد روحی بودم که جواب شما رو دادم و این جواب نمیتونه جواب یک ادم جنتلمن باشه…گرچه توهینی در جواب نبود اما همونطور که گفتم جوابم تیغ های تیزی داشت که بعضی ها ممکنه بگیرن و بعضی ها نه و شما متاسفانه گرفتید…اینها رو ننوشتم که بخوام نظر شما رو نسبت به خودم عوض کنم و یا از رفتن شما جلوگیری کنم … اینها رو نوشتم تا یادم باشه دیگه در حالت نامتعادل جواب کامنتها رو ندم……با همه این احوال صمیمانه از شما عذر خواهی میکنم …چند روزیست که حال وهوای خوبی ندارم والبته میدونم که این عذر مناسبی نیست…از شما میخوام کهمن رو ببخشید و فکر میکنم با جوابتان بقدر کافی تنبیه شده باشم که دیگه در مورد بقیه تکرار نکنم این نوع پاسخ دادن رو…موفق باشید

      1. سعادت گرچه بیرنگ است , ارادت همچنان باقی است….:)

        میدونستم اشتباه نکردم! پیش میاد.. سخت نگیرید. دوستتون دارم .. مشکلاتتون بی رنگ و شادی هاتون رنگین کمون باد…شاد و پیروز باشی همشهری

پاسخی بگذارید

