به گوزوهایی عین ما افتخار کنین آقای میرحسین….!!

سلام جناب میر حسین…عیدتون مبارک…!

آقای میر حسین من برای آزادی شما خیلی زحمت کشیدم و مایه گذاشتم…! یه بار رفتم تظاهرات سکوت و توی پیاده رو راه رفتم…! نمیدونین چه ضربه مهلکی زدیم به نیروهای گاردی…! من حتی توی چشم یکیشون نگاهی کردم که اگه به سنگ همچین نگاهی میکردم آب میشد…! بعد از این راهپیمایی تا سه روز تب کردم بس که فشارم افتاده بود …! مامی گفت عزیزم اینقدر مبارزه نکن…لاغر میشی مادر…! منم با خشم فریاد کشیدم گفتم من تا آخرین قطره خونم مبارزه میکنم مامی…! و از لرزشی که از سر خشم درصدام بود ذوق کردم…!

شب چارشنبه سوری جاتون خالی بود ببینین چطوری جونمون رو گذاشتیم کف دستمون از روی آتش پریدیم…! آقای میرحسین اینا یه فیلمی درست کردن به نام قلاده های طلا که جنبش سبز رو انگلیسی معرفی کردن …! چند تا از بازیگرها هم بازی کردن توی این فیلم…! من اینقدر حرصم گرفته بود که توی بالاترین به چند تاشون فحش ناموسی دادم…باورتون میشه…؟ من به شریفی نیا گفتم بی شرف …! تازه رفتم سینما آفریقا به هوای دیدن فیلم اما در حقیقت داشتم مبارزه میکردم…! نمیدونین چه هیجانی داشت تو تاریکی صندلی سینما رو پاره کردن و آب دهان انداختن…!( ببخشید بی ادبی هم میشه اما من باید تمام مبارزاتم رو بگم…! راستش من توی سینما چند تا گوز هم دادم…!! ( البته جسارتا ترسیدم گوز بدم صداش رو مامورا بشنون بگیرنم برای همین هم چند تا چُس دادم …! اما همه جا گفتم گوزیدم شما هم بگید گوزیده لطفا…!! )

آقای میرحسین ما داریم توی بالاترین و چند جای دیگه شدیدا مبارزه میکنیم و حتی خود من یه بار شهامت به خرج دادم یه موضوع داغ زدم راجع به شما…! به خودم افتخار میکنم برای این همه شهامت قابل تحسینم آقای میرحسین…!من از نسل ستارخان و باقرخانم…! میدونم که اگه شما من رو میدیدین اشک شوق توی چشاتون جمع میشد و به من بخاطر تمام مبارزاتم تبریک میگفتید…! من میخوام موهام رو بذارم بلند بشه عین چگوارا یه عینک هم بزنم با نوار سبزی دور موهام عکس بندازم برای آیندگان…!که بدونن ایران هم چگوارا داشته…!

خسته ام آقای میر حسین…خسته ام…!اما ناامید نیستم…! من بازم میرم راهپیمایی سکوت…! بازم تو بالاترین سرسختانه فعالیت میکنم و بازم در سالن سینما میگوزم…! به گوزوهایی عین ما افتخار کنین آقای میرحسین….!! همین دیگه…!!

(مبارز نستوه)
م.م ملقب به چه

29 thoughts on “به گوزوهایی عین ما افتخار کنین آقای میرحسین….!!

  1. ببخشید ها، ولی مردم ما به امثال آقای موسوی بدهکار نیستند که کسی بخواهد مسخره شان کند، بلکه ایشان و همپالکی هایشان حالا حالاها بدهکار ملت هستند، با تمام رفاقتی که با شما دارم، ولی بیجا می کنید مردم شریف را گوزو خطاب می کنید، این را گفتم بدانید باتومهایی که به پک و پهلومان خورد و کتکهایی که نوش جان کردیم و فحشهایی که شنیدیم و حبسهایی که کشیدیم، به خاطر گل روی آقایان و همپالکیهای شاتوتی شان نبوده است… از روی اتش هم پریدیم تا جگر اهرمن خون شود. اگر بخواهیم یاوه ببافیم همه می توانیم.

    1. اخه شما دوست محترم که به من میگید بیجا میکنم مردم رو گوزو خطاب میکنم پس چرا خودتون رو یک گوزو معرفی کردید 🙂

      من قصدم توهین به مردم نبود و نیست…مطلب رو با دقت بخونید …من نظرم به قشر خاصی بود:)

    2. من فکر نمی کنم شما اصلا در راهپیمایی ها شرکت کرده باشید. ادبیات شما من را یاد یک گروه خاصی می اندازد که همیشه خودشان را جای افراد دیگر جا می زنند.
      برای این مردم شریف که من و امثال من هم یکی از اینها هستیم » گوزو» فقط برای یک ثانیه اش هست.

    3. جناب گوزوی باتوم خوردهِ‌ی حبس شدهِ و کتک نوش جان کردهِ‌ی فحش شنیده (اگه چیزی جا افتاده ببخشید) شما دقیقا با گفتن «همپالگیهای شاتوتی» چی میخوای بگی؟ میخوای بگی که ما چنین و چنانیم؟
      ول کن آقا جان، اگه ما مردم (اصلا منظورم کل مردم شریفه که خودم جزوشم) اگه گوزو و خائن و گداصفت نبودیم که این حال و روزمون نبود!
      کسی بدهکار موسوی یا هر کس دیگه‌ای نیست، ولی ببخشیدا شما که به تخم چپتانم نیست که اونا (بنا به هر دلیلی زندانن) خب به تخم خیلیای دیگه هم نیست که تو باتوم خوردی! (این به اون در، که هممون همینجوری هستیم)
      حالا شما بگو اگه مردم باغیرت و شریف باشن واسه چی باید همچین حال و روزی داشته باشیم؟
      بعدشم حاجی شما نماینده مردم شریفی؟ لااقل من یکی یادم نمیاد که همچین وکالتی به شما داده باشم؟
      اگه میخوای بگی از روی غیرت داری این حرفا رو میزنی، بگم اون غیرتتو بذار در کوزه آبشو بخور.
      تو اینترنت و حرف تا بخوایم ما ملت شریف و غیوریم.
      همه به این ملت بدهکارن غیر از خود ملت! که در حقیقت خود این ملت به خودش بدهکاره و حالا حالاها باید تاوان بده و هر وقت تونس کمی فکر کنه و رگ غیرتش نترکه شاید بتونه عاقلانه حقشو بگیره

    4. می دونی چیه داداش
      این که خودتو و بقیه ملتو شریف خطاب می کنی اصلا به دلم نمی چسبه.
      هیچ آدم با شرفی تو این وضعیت زندگی نمی کنه
      شاید درکی که از شرف داریم فرق داشته باشه. ولی از نظر من زندگی تو این وضعیت اسفناک فقط و فقط مختص بی شرف هایی مثل منه.

  2. من خود را به اسمی خطاب کرده ام و شما دیگر مردمان را. اینجا مدعی فرق می کند… مطلبتان را به دقت خوانده ام. کمتر کسی به دقت من مطلب می خواند. مسئله این است که در عرف مبارزات سیاسی، کسی رابین هود بازی در نمی آورد. مبارزه با اشکال منطقی تر و کم هزینه تر ادامه می یابد اگر اصولا مبارزه ای در کار باشد. نمونه های آن را در دوره های تاریخی و کشورهای مختلف جهان دیده ایم. هیچ کس طرفداران انگ سان سو چی را شماتت نمی کند که چرا 15 سال آزگار نریخیتید رهبرتان را از حبس درآورید. ما ملتی قهرمان ساز و بت پرستیم که یا بُتمان باید آزادانه در کنار ما باشد یا از نبودنش وحشت می کنیم. اگر به مسیری که انتخاب کرده اید (من نکرده ام) ایمان دارید هر کدام شما یک رهبرید و هر شیوه مبارزه ای دارای امتیازاتی. پاینده باشید و سال نوی خوبی کنار خانواده برایتان آرزو می کنم.

    1. اینجا هم باز گفتید دیگر مردمان را…! من هدفم مردمان…! نبوده….و خوشحالم از خوندن متن قشنگ و با ادبانه شما…منم سال پرباری رو براتون ارزومندم:)

  3. بِ حَرضت اَباس قسم در این مملکت قحط الرجال است ، آدم دُرستو درمون نداریم وگرنه میرفتیم به عِشقشون صدا دار و بُلبُلی میگوزیدیم مَشدی. اما خُ این مبارزات بالاترینی و فیسبوکی رو خوب اومدی، سوژه ایی شده این کارای بچه قرتی ها و بیرون گود نشین ها.
    شاهنشاه آریامهر اگر انقلاب بکنن ما یِ نفر حاضریم بِ عشقشون چیزای صدا دار در حد لالیگا منتشر کنیم
    در غیر این صورت هر جَکو جونوری کِ ارتباط و صنمی با خمینی و خامنه داشته باشه حمایت نمی کنیم 😐

    1. جک و جونور اون رضا پهلویه و تو و همه طرفدارای دیگش که نشستین ببینین چی میشه که بعد همه چی رو صاحاب شین. نه موسوی که قد تمام شما عشق لاتیا خایه داره که تو روی خامنه و سپاه و بسیج وای میسه و الانم یک سال و اندیه که صداشم در نمیاد.

  4. kharej neshine mofsed

    سلام کاملا درسته و جالبه که تا آدمی مثل من این حرف ها رو بزنه سریع میگن شما ها که اونور هستین درباره اینوری ها حق اظهار نظر ندارین!!.

    بابا به خدا ما از روی خوشه در نیومدیم الان هم خوش نیستیم. دلیل آوارگی مون همین آدم های گوزو و پر ادعا بوده.

    1. کاری به مسائل سیاسی ندارم و این سوالم به خاطر کنجکاویه.
      میخوام بدونم واقعاً اگه الان موانعی که باعث آوارگیت شده برداشته شه زندگیتو ورمیداری میای ایران؟
      اینو میپرسم چون مثل من زیادن کسایی که دلیلی واسه آوارگی ندارن اما حاضرن همه زندگیشونو وردارن از ایران برن!
      دلایل آوارگی رو هم بنویسی ممنون میشم

  5. دداش سلام فقط مسعود جان از قدیم گفتن برادر سگ زرد شغال هست نمیدونم درست گفتم یا ن.؟ولی این را بدونید هی کفتر بازی برای رضای خدا روی بامش گندم نمیریزد.اینها هم فقط من هم سال من را فقط واسه قربانی میخواهند همین بس.حالا هرکس هرچی دلش میخواهد بگوید من نم این طرفی هستم ن ان طرفی فقط من حزب باد هستم هرچیز ب نفع خودم باشد میخواهم

    1. اونی که قبول کنه یه اتفاقی افتاده واسش بهتر از اونیه که صب تا شب گوه تناول کنه و به خیال این باشه که این غذا از بهشت برین واسش فرستاده شده!
      میگن: اونی که خودشو بخواب زده نمیشه از خواب بیدارش کرد.
      شمام از این گوزو گفتن زیاد حال نکن 😉

  6. همان اول انقلاب که جناب موسوی به فرمان امامش مخالفان حکومت را محاربان با خدای اسلام میخوند و دستور تجاوز جنسی به زندانیان را میداد به مردم حالی کرد که مخالفت با اسلام برای ماتحت آدم بده. سی سال طول کشید تا ایشان ملت را به ترس و سکوت عادت دادن.حالامگه مردم خر باشن که ماتحتشان را برای دفاع از ایشان به خطر بندازن. آمدیم و یکهویی ایشان هم مثل خاتمی موقعش‌که شد و آزاد هم شد دوباره از اسلام عزیز دفاع کرد و دستور داد آن بدبختهایی را که به خاطرش اعتراض کرده و دستگیر شده اند به همان روش اصیل اسلامی آدم کنند. جواب ماتحت این بدبختهای گول خورده را کی میده؟انسان عاقل گوزیدن را به یبوست تحمیلی با شیشه نوشابه ترجیح میده! بهتر که در دعوای خوانوادگی گرگها شرکت نکرد.

  7. حیف وصد حیف که عزیزانمان دربندندو اسارت ما بیرون نشسته ایم وهمدیگررا تمسخر میکنیم من نمیدانم شما کی هستید وچه مرام وروشی دارید ولی میتوانید از امکانا تی که دارید بنحو مطلوبتری استفاده نمایید .

  8. مطلب تون قابل تعمقه…اما همیشه یک چیزی این وسط فراموش می شه و اونم رفتار طبیعی اجتماع در قبال هر مسئله ایه.شما الان رفتار مردم را در قبال گرونی یا بنزین یا هر چیزی راحت می تونید ببینید.30 ساله که مردم یاد گرفتن سرمایه شونو و هزینه هاشونو در برابر تورم کنترل کنند.چه در اقتصاد و چه در سیاست.بدون تعارف مردم دیگه دنبال یک نظام سکولارند که هر کسی به دین خود باشه..نه اجبار در هر چیزی.این تغییر حتی تو خانواده ها رسوخ کرده.دیگه پدرها نمی تونند حرف آخر را بزنند و در ابعاد بزرگتر حکومتها هم همچنین.در هر حال اون روزی که میرحسین از دوران طلایی خمینی حرف میزد در واقع واستاده بود و مردم داشتند ازش جلوتر گام بر میداشتند.میرحسین هنوز واستاده و مردم دیگه خیلی جلوترند و حاضر هم نیستند برگردند.ایشون باید حرکت کنه و خودشو به مردم برسونه.بعد ببینید آیا مردم پناه می برند به فقط گوزیدن یا نعره هاشون زمینو خرد میکنه…..در هر حال آقای مسعود خان رفتار مردم الانم تو بالاترین مثل اجتماعه.ظاهرا به چشم نمی آن اما هستن.هرچند تو اجتماع صدای نظام به گوش میرسه و تو بالاترین صدای گروه ها ….اما همه تحت نظرند.

  9. به به.. خوشم اومد كه گوزوهاي شما از تبار ستارخان و باقرخان هستند..
    ايشالا تو روزنامه ايران مطلب بنويسي تا گوزوها سوسك بشن..

  10. مسعود جان سخنت حق، اما بازم اين گوزوها شرف دارن به بى انصاف هايى كه همش دنبال نديده گرفتن زحمت هاى موسوى هستن!

  11. خوشم میاد که همه خودمون رو می زنیم به نفهمی . یعنی این متن اونقدر واضح بی غیرتی ما ایرانی ها رو نشون می داد که نیازی به تفسیر به این که طرفدار کی هستیم و چرا هستیم و نیستیم نداشت .
    یه روزهایی بود که تاریخ می خوندم و با نفرت از عرب ها یاد می کردم یه جورایی که فکر می کردم هیچ چیز بدتر از عرب بودن تو دنیا نیست اما بعد از این مقاومت های مردم سوریه فهمیدم که ما ایرانی ها فقط بلدیم واسه خودمون نوشابه باز کنیم و از خودمون راضی باشیم . حالا بگید معترضین سوری رو خارجی ها حمایت می کردن. درست اما چند تا جمعه مردم نترسیدند و اومدن بیرون تا بلاخره دیگران بهشون پیوستند؟ ما چه کردیم . تو خرم آباد یه مغازه ای بود که صاحبش طرفدار موسوی بود و عکسشو بزرگ زده بود رو در مغازاش صبح بعد از انتخابات عکس به احمدی نژاد تغییر کرده بود. این فقط یه نمونه است ما منفعت شخصیمون مهم تر از هر چیزه چون اساسا ما آگاهی سیاسی نداریم و نمی دونیم خیر جمعی چیه

پاسخی بگذارید

