پُماد اَجم دَينده باسن…!!

حالا اگه بگم ما تازه يه دوهفته ايه كه آنتن دار شديم ميدونم كه دوستان نگاه عاقل اَندر سفيهي به بنده ميكنن ميگن جدا تو آنتن نداشتي مسعود جان…جالبه…؟ يعني تلويزيون ايران رو نگاه ميكردي…طفلكي…؟ خدا صبرت بده و يا اينكه تو عجب خري هستي پسر و اَلَخ…!

حالا كه به سلامتي انتن نصب شده دچار مصيبت شديم…! اين دختر كوچيكه ما كه تازه پنج سالش شده چنون ميره تو بحر برنامه هاي ماهواره كه خمپاره هم بزني بغل گوشش از فاز ماهواره بيرون نمياد…! ماشالله دقتي هم داره مثال زدني…! اين مسابقه هاي رقص خرداديان رو با دقت ميبينه و نظر ميده رقص كي بهتره و خوش هم پا ميشه هي با آهنگاش قر ميده و گير داده به من كه ميخواد بره تو مسابقه رقص شركت كنه و با يه اعتماد به نفس عجيبي ميگه از همه اونا قشنگ تر ميرقصه…! بهش ميگم باباجون تو ميخواي دكتر بشي يا رقاص بدون معطلي ميگه رقاص بابا جون…!

يه مصيبت ديگه اي هم كه دچار شدم اينه كه تمام اگهي هاي شبكه هاي مختلف رو از بر شده و هنوز طرف شروع نكرده دخترم تند تند ميگه كه مثلا پماد تروكاور فلان و پشمدان و آخرش هم ميگه من عاشق تروكاورَم…! ديشبم اومده ميگه باباجون اَجم دَيَنده باسن چيه…؟؟ ميگم چي…؟ ميگه پماد اَجم دَينده باسن…!! اگه بهش گفتم چيه اونوخ گفت برام بخر چه خاكي تو سرم كنم اونوَخ…! ؟

26 thoughts on “پُماد اَجم دَينده باسن…!!

  1. تو که دو هفتس خریدی، من که اصلا الانم ندارمش 😆
    کلا تلویزیون چند ساعت در هفته بیشتر روشن نیس، اونم یه سری سریال، یه سری برنامه‌های علمی و فیلم.
    فک کنم خیلی عقب‌تر از تواما

  2. اون دخمل بدون آنتن خوش زبون بود…حالا با آنتن چه جيگري بشه!!

    فک نکنم کارش به پسر پسر بد بکشه… خودش يکيو پيدا ميکنه چند سال ديگه به تو مياد معرفي ميکنه 🙂

  3. نميشه پنهون کرد که … با اينکه يه چيزي رو فهميدم و اون اينه که تو تمام اين مدت ذره اي از اين ………………………..

      1. كاش بيشتر توضيح ميدادي تا يادم بياد كجا همچين غلطي كردم صافكاريش كنم ….پسر بد جان تو يك قسمتي از اين وبلاگي …به هر حال ببخش و بگو كجاست تا ترميم كنم 🙂

      2. مخلِصُم دِداش.
        منظورم اون جولیان آسانژ بود که یه جا به نظرم اومد حواست نبوده گذاشتم، اونو پاک کردی اما این موند.
        ببین، بدون ترمیمت درسته 😉 نمیخواد ترمیم کنی، قبوله 😈

  4. بچه ها با این دوگانگی بزرگ میشن و این برای پدر مادر ها سخته. ما که بچه های قبل از انقلاب بودیم در فضای بهتری رشد کردیم. برنامه تلویزیون این تبلیغات عجیب رو نداشت و تو جامعه حرفا چیز دیگه نبود. خدا بهتون صبر بده که رو لبه تیغ بچه بزرگ میکنین. اگه نباشه بچه ندید بدید بار میاد و با کوچکترین فضا دور از پدر مادر راه خطا ممکنه بره و وقتی هست تا بچه عاقل بشه و تا حدی باید نباید تشخیص بده مصیبته! موافق باشی آقا مسعود. بچه هات هم مثل خودت گل باشن…

    1. ای بابا، هر وقت پرواز کرد تبریک بگیم دیگه 😉
      من از همینجا دوسالگی «هواپیمای سقوط کرده» رو تبریک میگم و خوشحالم که از شیر گرفته شد

  5. بفروشش برادر…!
    به شما اين جور چيزا نيومده.
    دو هفته-اي اينجور شدي و شده…2سال ديگه جي ميشي و ميشه…!؟

    1. کبریت و چاقو رو از دم دستت دور کن اخوی (فقط به لحاظ جوی گفتم، والا هیچ برادری بین کسی وجود نداره و ترجیح میدم حس انساندوستی و اخلاق بین آدما باشه تا حس برادری)
      آخه میگن با کبریت میشه جایی رو آتیش زد و با چاقو کسی رو کشت!
      جالبه بدونم که شما که تا 2 سال دیگرو پیش‌بینی میکنی، بگی چی میشه آخرش

  6. سلام مسعود جان، بچه هاى الان انقدر باهوشن كه به راحتى ميتونى روشنش كنى، اين خيلى بهتر از اينه كه چشم و گوش بسته بار بياد، من براى حل مشكل اثر تبليغات يه مسابقه با دخترم گذاشتم اينجورى كه بايد نقطه ضعف محصول تبليغ شده رو حدس ميزديم ، حتى يكى دوبار مجبور شدم سركيسه رو شل كنم و محصول رو بخرم تا از نزديك ايراد كشف شده رو لمس كنيم! الان ديگه تبليغ هارو حتى نگاه هم نمى كنه 🙂

  7. منم همین مشکل رو دارم ! دخترم می پرسه داروی درمان مشکلات جنسی یعنی چی؟ و من هم هیچ جوابی ندارم. داشتن انتن مسئولیت داره !!!

  8. باور کنین من تو این سن و سال با وجود داشتن ماهواره نمی دونم این محصول چیه … یواشکی زیر گشوم بگو چیه کسی نشنونه … 😛

پاسخی بگذارید

