خدا شفات بده …!

توي صف گيت فرودگاه دخترم دستم رو گرفته بود و توي دست ديگه اش هم يه بطري آب معدني خالي و توش پر از صدفهاي ريز كه از لب ساحل جمع كرده بود…! دخترم پرسيد اينجا چيكار ميكنن بابا جون…؟ براش توضيح دادم كه مسافرها رو از داخل گيت رد ميكنن تا كسي مثلا اسلحه يا بمب داخل هواپيما نبره و اگه اون دستگاه بوق بزنه يعني يه چيز فلزي همراه مسافر هست…! و گفتم اينكار براي امنيت پروازه كه مثلا كسي هواپيما رو منفجر نكنه يا اون رو ندزده…!
نوبت ما كه شد اول من رد شدم و دخترم تا اومد رد بشه دستگاه بوق زد…! چشمهاي دخترم گرد شد و با تعجب به من نگاه كرد…! پاسداره اومد نزديك دخترم و با لحن خشكي گفت: چي داري همرات…؟ دخترم كه ترسيده بود گفت: بخدا من بمب ندارم كه…! اسلحه ندارم كه…! نميخوام هواپيما بدزدم كه…!پاسداره اومد دستش رو بزنه به جيب دخترم كه دخترم خودش رو كشيد عقب گفت: دستتو به من نزن…! كم كم مسافرهاي ديگه و چند تا مامور هم جمع شدن و دخترم بيشتر وحشت زده شد…! نشستم روبروش بوسش كردم گفتم تو جيبت چي داره بابا جون…؟ گفت: هيچي باباجونم …! دستم رو داخل جيبش كردم ديدم يه جلد چرمي موبايله كه دگمه اش آهن ربايي بود…!
دومرتبه از گيت رد شد و چند قدم دور شديم كه همون پاسداره ما رو صدا زد و اومد طرفمون به بطري آب معدني كه توش صدف بود اشاره كرد كه اين چيه و دستش رو آورد جلو كه اون رو از دخترم بگيره…! دخترم اَخم كرد و شيشه رو پشت سرش برد گفت: خودم جمع كردمشون… نميدم بهت..! بطري رو از دخترم گرفتم و دادم به پاسداره كه با دقت تمام چند بار اون رو كج و راست كرد و لابلاي صدف ها رو از بيرون بطري ديد زد …! بالاخره بطري رو داد به دخترم گفت بريد…! چند قدم كه رفتيم دخترم برگشت به پاسداره گفت: خدا شفات بده …! دعواش كه كردم گفت: بابا جون اين بيماره بخدا …بگو ببرنش دكتر … بيماره اين…!

( دخترم اين كلمه خدا شفات بده رو از مادرش ياد گرفته بود كه گهگاهي در وقت بازيگوشي بهش ميگفت)

12 thoughts on “خدا شفات بده …!

  1. ممکن بود شما قصد داشتید به وسیله ی دخترتون بمب جا به جا کنید بعد وسط پرواز هواپیما رو بدزدید!!! تو اون یکی جیب دخترتون هم یدونه آر پی جی بود!! بین صدفا هم مین گذاشته بودید!!
    ای بابا!
    اصل کاریا رو ول کردن بچه رو گرفتن!!
    الهم اشفع کل مرضا!!!

  2. حرف حساب رو باید از بچه شنید .اینها یک مشت بیمار روانی هستند .اما خودشان فکر میکنند از همه دنیا بیشتر و بهتر میفهمند.
    یک مملکت از دست این روانی ها سالهات که در عذاب اند .

  3. منم یه بار میخواستم سوار هواپیما شم از زنجان چاقو آشپز خانه برا مامانم سوغاتی آورده بودم .آقا ما رو نگه داشتن چاقو رو در آوردن گفتن باید چاقو رو بدی به قسمت(اشیائ ممنوعه) .البته خدایی برخوردشون با من بد نبود.

  4. پاسدارهاي امنيت پرواز به وظيفشون عمل ميكنند. البته دنياي كودكان دنياي زيبايي است، ولي فراموش نكنيم كه در دنياي زشتي ها زندگي ميكنيم و امكان خرابكاري وجود داره. درود بر همه پاسدارهايي كه براي حفظ امنيت مسافرا انجام وظيفه ميكنند.

  5. وکیل آقا معسود ! : ها یره عکس دخترشَه اسمشُم یاسمن خانمه 😀
    (البته ببخشیدا چون حدس مزنُم افتخار نمده که جواب بده گفتُم که سوالت بی جواب نمونه !)

    1. وکیل توت فرنگی ! : معسود خان ای سوال توت فرنگی چرا حذف رفته دداش ؟! 😡
      یادمه قدیما اگه نظری حدف میشد یک عذر خواهی پشتش بود 😎

      1. توت فرنگي رفت…بعضي از كامنت هاش هم حذف شد…! دليلش رو هم نفهميدم…! شايد دليلش يك جوابي بود كه بهش دادم…! دنبال جواب خودم هم كه گشتم نبود 🙂 به هر حال خانم محترم و خوش صحبتي بود…!روز اولي كه امد بايد با گاز انبر حرف مكشيدي از توي دهنش اما اين اخر كاري ها طوفان كرده بود… هر جا هست موفق باشه

      2. همچین میگی این آخر کاریها …. فکر کردم ‹خدایه نکرده خدایه نکرده خدایه نکرده ‹ دور از جون شما و توت فرنگی به ابدیت پیوسته ..!!
        خیلی دلُم میخواد بدونُم چی جوابشه دادی که ایجور دلش شکسته ! گذاشته رفته !
        اگه جوابته از ای پشت مشتا یه وخ پیدا کردی حتما بذارش ای دورو برا که مو ببنُمش !! (مدنی که..مو خیلی کنجکاوُم)
        درمورد جوابی هم که به سوالش دادم فقط چون عکس شبیه یکی از بنرهای قبل بود خودم اینطور حدس زدم و اسمشم چون میدونستم یکی از دختراتوت اسمش… همینطوری یه چیزی گفتم !
        اما اینکه گفتین چه فرقی می کنه دخترمن باشه یا… حتما واسشون جالبه بدونن که می پرسن دیگه !
        البته شما هم این حق رو دارین که جواب ندین
        فوضولی بنده رو ببخشین
        اصن به مو چه مگه مو فوضول مجله یُم !

پاسخی بگذارید

