بیا بالا عشقی…بیا بریم صفا سیتی..!

چند وقت پیش یه فیلم مستند دیدم که یه آقای بیشرفی با ماشین مزاحم یه خانوم محترمی شده بود و هر چی اون خانوم محترم محل سگ هم نمیذاشت اون بیشتر جری ترمیشد و هی با ماشین عقب جلو میرفت و میگفت بیا بالا عشقی…بیا بریم صفا سیتی..! آخرش هم اقای راننده پیاده شد در ماشین رو باز کرد تا خانوم رو سوار کنه که اون خانوم محترم دیگه صبرش به سر آمد و گارد رزمی جانانه ای گرفت چپ و راست شروع کرد به زدن اون اقا طوری که اون اقای بیشرف عقب نشینی کرد و الفرار…!

حالا من میگم اگه امثال این خانوم زیاد باشن آیا هیچ نامردي جرات میکنه بیاد مزاحمت ایجاد کنه برای نسوان …! ممکنه نسوان بگن اِوا مگه این مملکت قانون نداره که ما خودمون باید از خودمون دفاع کنیم…؟ بنده هم میگم نه خانوم جون قانون نداره …! اون ایران بیشه شیران هم که میگفتن مال عهد دقیانوس بوده …شیرها نسلشون منقرض شده و روباه و کفتار و شغال دارن جولون میدن توی این مملکت و هرزگی میکنن…!

چی میشه ده در صد از پولی که واسه عطر و لوازم ارایش و لباس و این حرفا میدید برای تقویت قوای جسمانی خودتون خرج کنید…! که تا یک سوسک میبینید چنون جیغ نکشید که زبون کوچیکه از ته حلقتون بیست سانت بزنه بیرون …! چی میشه ده درصد از وقتتون رو هم بذارید برای کلاس بدن سازی و اموزش های رزمی …! شما که میرین توی ارایشگاه و شیش ساعت میکُشَنِتون تا خوشگلتون کنن …! شما که شیش ساعت توی پاساژ ها و مغازه ها جنس ها رو زیر و رو میکنید دل و روده شون رو در میارید و شمایی که جلوی اینه میرین دیگه یادتون میره برین کنار یه ساعت هم برین کلاس ورزش خوب…!

بخدا اگه برین کلاس ورزش هم اندامتون خوب میمونه هم دیگه کسی غلط بکنه بهتون بگه ضعیفه…!! اگه یه از خدا بیخبری هم خواست بیاد مزاحمتون بشه و یا خدایی نکرده توی خیابون دستمالیتون کنه چنون با لگد بزنین توی تخمش که سَمبُل مردانگیش از بین بره و ملحق بشه به خواجگان تاجدار….!

28 thoughts on “بیا بالا عشقی…بیا بریم صفا سیتی..!

  1. البته بانوان علاقه مند که در این لحظه با مشت های گره کرده قصد عزیمت به سمت باشگاه رو دارن، دیه ی «مردانگی» رو هم در نظر بگیرن. دو برابر ِ دیه ی قتله اگه اشتباه نکنم. بله.

  2. ده مسعود جان نوکرتم اینهایی که داری میگی:
    (( شما که میرین توی آرایشگاه و شیش ساعت میکُشَنِتون تا خوشگلتون کنن …! شما که شیش ساعت توی پاساژ ها و مغازه ها جنس ها رو زیر و رو میکنید دل و روده شون رو در میارید و شمایی که جلوی اینه میرین دیگه یادتون میره برین کنار ))
    اغلب قریب به اتفاق اینا بدشون که نیمیاد هیچ اصلن تمام اینکارا و ولخرجی ها رو برا همین میکنن که دلی بدست بیارن وحالی ببرن میگی نه امتحان کن نه ازسیکنی نه از چودان چیرکی ونه از آپ اولکی(یعنی ما هم از فنون رزمی باخبریم) خبری هست ونه حتی برات اخم میکنن البته شاید کمی ناز کنن.
    در ثانی میدونی اگه بر فرض محال از اینا کتک بخوری چه حالی میده!!!
    میکی نه ابن یکی رو هم امتحان کن!!!

    1. یره بی‌کِمَر تو چی ادعای کِردَن و زِدَن دِری!
      اگه کِردَنِتَم مثل او زِدَنت بِشَه که هیچی دِگَه!
      او که شینیدی «آپ اولکی» نیس دِداش، او اسمِش «آپ دولیو چاگی» یَه که حالا ممکنه یگ کمی‌یَم یگ جور دیگَه تِلففُظش کنن، او چودان مودانَم نِمدِنُم مال کودوم ورزِشَه ولی بعید مِدِنُم دُرُس گفتَ بِشی 😎
      دوییُم ای که شما همچی مگی اینا، انگاری که یا خار مادر نِدِرن مثل بَقیَه یا ای که شما بِستیشان به زِنجیر که نِمتِنَن برن آرایشگا.
      ها یره، دنیا یگ کم بزرگتر از ای حرفایَه و ای آدما که می‌یَن اینجِه همَشا بِلَخِرَه دم‌خور بودن با جنس مخالف

      1. هی پسربد توکه دیگه از کِردَن مُو با خبری آ مِدِنُی !
        شایَدَم خودته به او را میزنی ناقلا؟

      2. ها، تو مورَم کِردی! خیالِت راحت رَف؟
        جای دیگَه نگو ای حرفا رَ
        شما به همو «اولکی» تان بِرِسِن بیتَرَه.
        مِدِنی چیَه، مگن از کنار بعضی چیزا باید بِگذِری و بِری و گرنه نِجِسِت مُکُنَه بس که کثافتَنا ولی مو یگ اخلاق بدی دِرُم که هم زیاد حال و حوصِلِه زرت و پرت نِدِرُم.
        دیدُم یگ کم همی اخلاقِت به ای بِچِه‌های التیمور مُخورَه، به همو عشق جاهلِیا که وختی خوردویَن بِهِشان به جای عرق سگی شاش که مِدَن مُخورَن مست مِرَن ولی یگ کم همچی که عقل میگیرَن تازَه مِفَمَن داستان چیَه ولی خودشانَ از تک و تا نِمِندِزَن!
        فِقَط حواست بِشَه کِردَن همچی هنریم نیستا، پس زیاد داد نزن.
        خوش بِشی یره

    2. وقتی درد خواجه شدن رو کشیدی اونوقت حال کردنو میفهمی! فکر کردی مشتو مالت میدن… البته شایدم مریضی از خشونت خوشت میاد… عق…

  3. یکبار یه مرد(نامرد) تو خیابون با دوستش از کنار من رد شد به من دست زد منم عصبانی شدم بهش گفتم کثافت مگه خودت ناموس نداری؟ میدونی بهم چی گفت؟ گفت برو پی کارت تو کلید میدی چراغ میدی به من گیر دادی؟ انقدر ناراحت شدم که وقتی رفتم خونه تا صبح گریه میکردم .حالا میگی بهش لگد بزنیم؟ یه بار دیگه هم تو تاکسی به پسره با احترام گفتم یک کم اونور تر بشینین گفت آقا نگه دار من پیاده میشم این به من توهین کرده پیاده شد بعد راننده با من دعوا گرفت که مسافر ما رو پیاده کردی گفتم خوب بد نشسته بود مگه من چی گفتم .گفت نه بد ننشسته بود. گفتم تو که از تو آینه نمیتونی کف صندلی عقب رو ببینی .گفت چرا خوبشم میبینم .منم دیدم فایده نداره کرایه دادم نیمه راه پیاده شدم.یواش یواش یاد گرفتم اینجور وقتها اعتراض نکنم فقط از مهلکه در برم میخوای باور کن میخوای نکن میخوای جواب بده میخوای نده.دلم نمیخواد اسممو بنویسم.

  4. ای آقای مشهدی!!
    شما هم نفستون از جای گرم بلند میشه داداش
    مگه چند درصد از خانما به قول شما دنبال آرایش و آینه و خرید هستن؟
    خیلی هاشون اینقدر غرق در زندگی و روزمرگی هستن و اینقدر خودشون رو وقف زندگی کردن که اصلا یادشون میره شخصی به اسم «من» وجود داره

  5. موگوم مسعود خان یَک سوال ماخام ازت بپُرسُم دِلُم مِخِه راست و حسینی جواب مو ره بدی. یعنی هم خداوکیلی راستِشه بگی. مُگُم تو ای حرفا ره مِزِنی چون خودت دختر دری، نِه؟؟ هم خداوکیلی اگه خدا نزده بود تو سرت بهت دختر نِمِداد از ای حرفا نمزدی، مزدی؟
    ناقلا مگه خودت او موقعا که جوون بودی از ای کارا نمکردی. راستشه بگو ها.
    مو که فکر مُکُنُم اگه دختر نمداشتی از ای چیزا نمنوشتی. دروغ مُگُم بگو دروغ مگی.

  6. مسعود خان
    حرف شما احساسی ست قابل انجام نیست. من خودم سالها پیش این فنون دو یاد گرفتم به همبن امید.

    1. مربی عزیز بهم یاداوری کرد که اینجا ارزش قانونی سمبل مردانگی این نامردا دو برابر کل زندگی منه
    2.وقتی توی یه گذر خلوت یه نوجون مزاحم کم آورد به طرفم سنگ پرت کرد!!!!
    3. وقتی هم این موجودات حقیر کم میلرن و ظاهرن رسوا میشن ؛ تبدیل میشن به یه شتر کینه ای ، با کمین وایسادن سر راه آدم و پیدا کردن خونه و مسیر رفت و آمد ، همه درد سر ها چند برابر میشه.
    با کمال احترامی که برای شما قایلم ، لطف کنید شما هم مثل آخوندا نباشید که هرچی میشه به زنها گیر میدن و یه سری باید و نباید و توصیه و نسخه جدید براشون میپیچند. اگه واقعا صاحب ایده هستید، فکری به حال مردونگی ار دست رفته هم جنسان خودتون بکنید.

  7. خانوما که بهشون چیزی میگن گریه میکنن باید خودشونو بیشتر آماده کنن. اگه کسی حرفشونو قبول نکرد مهم نیست محکم باید بایستن بگن من میدونم یا تو مرتیکه… باید اعتماد بنفس داشت اونوقت جامعه کم کم باورشون میکنه و مردای مریض و ناجور حساب کارشونو میکنن. ساکت بمونید یعنی مثل بره تو دست گرگ که حتا بع بع هم نکنه! حق گرفتنیه و بس…

  8. میدونی‌ همشهری نفست از جای گرمم بلند می‌شه من یک دفعه این کارو کردم یعنی‌ به ماشین یک نامردی مثل این آقا که ولکن نبود یک آجر جلو پام بود برداشتم و پرت کردم به ماشینش …..میدونی‌ چکار کرد اومد پایین از ماشینش و شروع کرد به مردمی که حالا همه جمع شده بودن گفت سر قیمت حالا دبه در آورده زده ماشینمو داغون کرد ……..

    1. هستم باهات ناشناس. یک عالمه. فقط میخواستم بهت بگم همین راهی رو که پیش گرفتی ادامه بده، تا آخر. یک قدم هم کوتاه نیا. وقتی بقیه هم ببینن یاد میگیرن و این میشه یک رسم. یک راه و روش مقابله با نکبت موجود. مردم ما متاسفانه خیلی مثل بز میمونن. کافیه ببینن یکی یک کاری کرده همونو تقلید میکنن. واسه همینه که میگم کوتاه نیا. ادامه بده، بقیه هم یاد میگیرن پشت سرت راه میفتن و بعد از یک مدتی این جانورها درس میگیرن که گیر دادن یعنی شکسته شدن شیشه ماشین.
      من الآن متوجه شدم که نوشتی «میدونی همشهری….» هنچی خوشُم آمد. پس معلوم مِرِه مشهدی هم هستی. از او دختر مشدیای …. بقیه شه نمُگُم دیگه…

      1. نه با شما نبودم … اين در جواب اون كامنتي بود كه نوشته نفست از جاي گرم در مياد 🙂

  9. شاتوت جان!
    زن در جامعه ما مظلومه و چون در این جور موارد هر چی قضیه رو کِش بده بیشتر با آبروی خودش بازی کرده و افراد بیشتری جلب قضیه میشوند همون بهترین راه سکوت و گذشتن از این ناهنجاریهاست!

پاسخی بگذارید

