مسعود مشهدي هيچ قرابتي با شما نداره…!

روزي كه اومدم بنويسم اَحَدي خبر نداشت از نوشتنم…! نه برادر كه خودش سرامد بود در شعر و داستان نويسي و نه خواهر كه او هم دستي در نوشتن داشت و نه اقوام ديگه …! حقيقت زندگيم رو كه گفتم پرده ها فرو افتاد…! خواهر بزرگ كه خواننده وبلاگ من بود اما خبر نداشت كه متعلق به برادرشه با خوندن پست ( خيلي نامردي خدا ) هق هق گريه در نصف شب اَمونش نداد و تازه فهميد كه اين برادره كه داره تلخ مينويسه از غم خود….!

كم كم همه فهميدن …الا ماشاالله همه هم فرهيخته و فيس بوكي و وبلاگ نويس و هنرمند…! پسر دايي هم فهميد…! دايي هم فهميد و …و …و ..! شانسي كه اوردم اينه كه 90 درصد اين اقوام اينقدر باشعور و با معرفت هستن كه در دنياي واقعي انگار نه انگار كه ميدونن من مينويسم و اصلا به روم نميارن…!

اما اين رو هم بگم كه كم كم دارم اذيت ميشم…! نه از دست اونايي كه خودشون ميدونن و منم ميدونم كه چقدر اقا و خانوم هستن …! اما بذارين حرف دلم رو بزنم با همه…!

قربون همتون برم اگه ميشه من رو راحت بذارين…! ميدونم ظرفيت دارين همتون براي همينه كه با صراحت باهاتون صحبت ميكنم…! مسعود مشهدي هيچ قرابت و قوم و خويشي با شما نداره…! مسعود مشهدي يه ادم معموليه كه دل پر دردي داره…! كاري نكنيد كه بزنم كل وبلاگ رو ديليت كنم و قلمم رو بشكنم كه اگه بشكنم اون قلمم نيست كه شكسته بلكه روح و جسم منه …!!

اگه من رو دوست دارين كه ميدونم دارين بذارين به درد خودم بميرم…! خودتون ميدونين كه من تنهايي رو از همه چيز بيشتر دوست دارم…! در سكوت بخوانيدم و يواش گذر كنيد…! تا نشكند اين دل ترك خورده كه هزار بار دوباره وصله پينه شده كه اگه بشكنه ديگه نميشه كاريش كرد…!

46 thoughts on “مسعود مشهدي هيچ قرابتي با شما نداره…!

  1. dooset darim agha masoud; shirinie qalamet va samimiati ke matnaate baa’es mishe baziaa yadeshun bere ke shoma in negaahe qashanget va in qalame delneshinet be khatere tanhaayite… va [be qole khosro shakibaaee too «khane sabz»] naghme qam angizi ke daari…. sakht nagir baradar jaan

    zende baashi
    eradatmand
    Majid

  2. salam agha masoud, kheil fekriam baraie roozegaret, manam hamshahrit budam ke hamin fesharha vo ghoseha darbedaram kard o halla in goosheie donia daram ba mazmazaeie khateratam az gooshe soosheie shahremoon, shahre ghashangemoon roozmaregi mikonam, pas aziz , shad bash ke hanooz ye pele az ma jelotari, har vaght delet gereft, laaghal mitooni na kenare adama baleke tanha too yeki az mahalehaie ghadimie shahremoon beri o khalvat koini, darigh ke man azat dooram, motmaen budam mitoonestam hamghoseie khubi barat basham, moraghebe khodet bash, mamad mashhadi

  3. اقا مسعود ناراحت نشو…منم مثل تو مشدي ام…مشديا اخلاقشون
    همينه..15 سال كاري رو كردم كه تو 70 ميليون ايراني فقط
    10 يا 20 نفر ميكنن…اونم كساني كه همشون خارج بودن غالبا…
    هيج كس به روي خودش نمي أورد وقتي مارو مي ديد….
    تو مشد بايد يا دكتر باشي يا مهندس تا ديده بشي..در غير اينصورت انيشتن و
    باراك اوباما هم باشي كسي نمي بيندت..يعني مي بينن ولي به روت نميارن
    مبادا اتفاقي بيفته….بي خيال اقا….ما نديد قبولت داريم…

  4. مسعود جان, گرچه من هم هیچ قرابتی با شما ندارم ولی به درد شما گرفتار شدم. من خیلی سعی کردم که ناشناس بمانم و بتوانم هرچه را که دوست دارم بیان کنم. آدم یک زمانی ممکن است دلش بخواهد چهارتا خالی ببندد و یا چیزی را بگوید که نخواهد دیگران در زندگی روزمره از آن باخبر شوند. ولی وقتی که خوانندگان زیاد می شوند نمی دانم از کجا افرادی پیدا می شوند که با خواندن این نوشته ها می گویند ای بابا این که فلانی خودمان است و به مرور تنها کسی که پی به هویت واقعی شما نمی برد خواجه حافظ شیرازی است.

  5. من که نفهمیدم مشکل شما دقیقا چیه والا ما هم مثل خانوادت میایم وبلاگتو می خونیم و میریم دیگه کامنت هم نمی ذاریم خوبه فقط خواهش می کنم تو را خدا در این وبلاگتو نیند

  6. خب خدا را شکر که ما شما را اصلا نمیشناسیم فلذا طرف این عتاب شما واقع نمیشویم.
    راستش به دلم گواه شده که منظور از این نوشته ات جناب «پسر بد» است!
    بله واقعا من هم یک جورایی از ایشون شاکیم!
    همچی با شما قاطی شده که بعضی وقتها تفیکیک کردنش مشکل میشه!!!!!
    نکنید این کارها رو!
    دل شاتوت ما رو نشکنید!

    1. جانم عزیز دلم، شما واسه چی از من شاکی هستی؟ من و مسعود کجا قاطی هستیم؟ اصلا تفکرات و علایقمون فرق داره.
      حالا بگی از چی شاکی هستی، یه جوری حلش میکنم.
      میبینی چه پسر خوبی شدم

      1. پسر بد خيلي دلم ميخواست براي اون كامنت طولاني قشنگت يه عالمه حرف بنويسم اما دستم به نوشتن نميرفت… يك دست مريزاد مردونه بهت ميگم براي اينكه هميشه بودي و هميشه مثل يه دوست واقعي پام وايستادي…! گاهي وقت ها باري از شونه ام برداشتي…! اينقدر كه خيلي ها فكر كردن و ميكنن كه پسر بد همون مسعود مشهديه…! من اعتراف ميكنم منم پسر بدي هستم 🙂

      2. مخلصم مسعود، خوشحالم که منو بعنوان دوست قبول داری. بذار بقیه فکر کنن منو تو یکی هستیم (ولی ناقلا تو خوشتیپ‌تری)
        البته گاهاً گیرایی بت میدم که حوصلتو سر میبره، ولی اینم جزئی از دوستیه 😉
        امیدوارم همیشه سرحال باشی. خوشحالم که اون کلمه معروف رو که ازش خوشم نمیاد ورداشتی. اینجوری خیلی بهتره

      3. یعنی من همینجوری میخونم ببینم این به کجا میکشه…!
        نکنین این کارا رو که واستون حرف در نیارن… حالا برین خدا رو شکر کنین که گفتن جفتتون یکی هستین و چیز دیگه نگفتن!!!
        خلاصه اینکه نه پسر بد پسر خوب میشه با این حرفا… نه شاتوت پسر بد میشه!!
        یه مسئله دیگه اینکه مسعود! لابد این پستت به اندازه کافی شفاف نبود که از ریز و درشت همه به خودشون گرفتن… برام جالبه من فکر میکردم فقط خودم احساسات مدرنیستی دارم و فکر میکنم همه خطاب به من حرف میزنن الان میبینم بقیه بدتره اوضاعشون!

      4. كجاي كاري
        تازه بدتر از اينها هم كامنت بوده كه به خودشون گرفته بودن دوستان و من يه پي نوشت اضافه كردم تا سوتفاهم ها برطرف بشه و بعد پي نوشت رو پاك كردم و كامنت ها رو هم 🙂
        نكنه شما هم به خودت گرفته بودي ناقلا 🙂

      5. گفتم که!…بعد رنسانس انسان از اون حالت عبودیت خارج شد و خودشو محور جهان دونست… من که اصلا گفتم این پست خطاب به منه… واسه همین ساکت شدم ببینم چی میشه… دیدم نه بابا! همه ماشالا مدرن شدن و فقط من نبودم…کلا وقتی همه به خودشون گرفتن باید به اونی که از خودش مطمئنه شک کرد 😉

    2. گیریم که پسر بد همون شاتوته… با این اوصاف فی الواقع شما از شاتوت شاکی هستید؟؟ … یا ازین شاکی هستید که چرا شاتوت واسه خودش به یه اسم دیگه کامنت میذاره؟؟…یا هردو؟؟

      1. راستش يك بدي يا خوبي كه من دارم اينه كه نميتوينم مثل حضرت شاتوت(ع) يا پسر بد(ص) به راحتي همه حرفاي دلم رو بزنم و در همين راستا پاسخ شما هم بي جواب ميماند!!!!

  7. خیلی خوبه که با صراحت صحبت میکنی مسعود، آدمای رک بدم که باشن از آدمای خوب آب‌زیرکاه بهترن، چون معلومه طرفت کیه. اهل زیروبالا کشیدن نیست، چیزی بگه میدونی همونیه که تو دلشه.
    اینکه میگی «قرابتی نداره» رو قبول ندارم، من از طرف خودم میگم: اگه وقت میذارم، میام اینجا، میخونمت، با بقیه انس میگیرم اینجا و گاهی شوخی میکنم یا حتی گاهی بد حرف میزنم یه موقع‌هایی به این دلیله که یه چیزای مشترکی هست، یه قرابتی هست که اگه غیر این باشه قطعاً آدم اسکلی خواهم بود که وقت و فکر میذارم! میدونم که نیستم، پس فکر میکنم بین مسعود مشهدی علیرغم همه درداش، همه مشکلاتش، همه اون زوایای پنهانی که خیلی‌ها نمیتونن درکش کنن و بقیه خواننده‌هاش یه قرابتی هست. حتی اونا که فحش میدن یه چیزی پیدا میکنن که جذبشون کنه (مگه اینکه گذری بیان و برن) والا بقول خودمون «کس‌خل مالیاتین».
    راجع به «عوام» هم اینقدر اینو تکرار نکن، وقتی برادر و خواهرت مینویسن و فامیلی داری که اونقدر باشعورن که میتونن دنیای اینجای تو رو با دنیای بیرونت پیوند نزنن، پس تو وسط اونهمه آدم نمیتونی آدم بی‌درک و شعوری باشی! تو دانشگاه ممکنه! به آدم سواد و دانش یاد بدن اما محاله بتونن به آدم شعور و درک آموزش بدن (کسانیکه تو دانشگاه رفتن رشته درک و شعور شاکی نشن لطفاً با بقیه رشته‌ها بودم). اینجا همه ما آدمایی هستیم که تو تحصیلات، پول، جایگاه اجتماعی حتی سن و سال چند پله بالا یا پایین واستادیم و اگه هممونو لخت بندازن تو استخر (مختلط باشه من نمیام) هیچ فرقی باهم نداریم و تو این استخر کسی موفقه و بیشتر میتونه حال کنه که شنا رو خوب بلد باشه، تنها شناگر و غریق نجات این وبلاگم تویی.
    ولی خب، آقا مسعود شناگر، تو که هی طول و عرض این استخر رو میری و میای، باید حواست باشه که آدمای ناشی مثل منم اینجا هستن که گاهی میان جلو دست و پا تو میگیرن، یه روز خوب شنا نکنی و خسته باشی میپرسن چی شده؟ گاهی میخوان باهات عکس بگیرن، گاهی امضا، گاهی یه احوالپرسی…
    خیلی وقتا همه ما آدما یه لحظاتی داریم (گاهی طولانی‌ترم میشه) که نمیخوایم کسی دورو ورمون باشه، حس میکنیم بقیه درکمون نمیکنن (حس درستی هم هست اتفاقاً) و قرار نیست آدما 100% درک درستی از هم داشته باشن، همینکه نقاط مشترکی باشه و اون نقاط مشترک ارزش تحمل نقاط نامشترک رو داشته باشه کفایت میکنه.
    خلاصش اینکه اگه آدمای اینجا به پروپات میپیچن، چون دوسِت دارن هر چند که ممکنه از مسائل و مشکلات تو درک صحیحی نداشته باشن. اینا نظر و کلیک نیستن، اینا کسایی هستن که علیرغم همه مسائلی که تو این مملکت (یا حتی خارج این مملکت) وجود داره باز یه زمانی رو میذارن و هرجوری شده فیلترینگ رو رد میکنن تا بیان تورو بخونن، حتی چندین باره.

    کاش حالت کمی بهتر بود که میتونستم بگم: «وخه یره مسود، ای کسخل‌بازیا چیه! برو یگ آب به دست و روت بزن بیا یگ پست دیگه بذار که ملت هلاک رفتن اینجِه»
    شوخی بیجای آخری منو به بزرگی خودت ببخش که ترک عادت موجب مرض است، هر کاریمم بکنن از «پسر بد» یه قدم عقب‌تر نمیرم. ولی اگه حالتو خوب کنه حاضرم به جای «پسربد» بشم «حاج‌آقا»

      1. این روزا همه به من گیر میدن، تو هم روش 😦
        راستش بعد از زدن دکمه فرستادن، وقتی میخواستم ببینم فرستاده نظر رو یا نه هر چی بالا پایین کردم صفحه رو نتونستم متوجه شم این نظره یا قسمتی از خود پسته، شایدم پسته نظره! خلاصش اینکه گفتم دیگه نمیشد پاکش کرد، با خودم فک کردم ای بابا اینقد پول ملت رو میخورن خجالت نمیکشن حالا من که یه نظر گذاشتم چیزی نشده که 😈

  8. اگه از من ناراحتی معذرت میخوام. من بیرون وب نمیشناسمت و اگه انتقادی هم میکنم منظور بدی ندارم.

  9. شنیدن تراژدی رنج آور است ولی تجربه آن …..!! مانا باشی همشهری

  10. مسعود جان، از دست فامیلت دلخوری چرا سر خواننده‌هات پیاده میکنی‌؟ قلمتو بشکونی جز به ما و خودت به هیچ کس بدی نکردی. همین

  11. آخه تو پز داری با معرفت ؟ خودت کردی دیگه تا وقتی آدم ناشناسه یکم که کارش می گیره هی قلقلک می شه حالا یه نفر بشناستش و بفهمه این نوشته هارو من نوشتم ولی امان از امروز که آدم آرزو می کنه کاش نمی شناختنش .

  12. حالا که اینجوری شد فهمیدم موضوع از چه قراره باز هی کامنت میزارم و می گم (من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد)منم چند تا فامیل دارم که واقعا ادمهای رذلی هستن باور کنید اگه کشتار آزاد بشه میان آدمو می کشن بسکه روانی و حسودند.راستی دایی ها رو زن دایی ها می سازندو علیه آدم تحریک می کنن

  13. سلام آقا شاتوت من دیگه حوصلم سر رفته چرا دیگه مشهدی نمی نویسین؟گفته باشم اگه نوشتین که نوشتین اگه نه هر چی دیدین از چشم خودتون دیدین

      1. راستی (ریراrira2) میدونی یه آرایشگاه با کلاس تو زعفرانیه تهران به همین نام هست؟

      2. من همون مریمم…کامپیوترم قاطی کرده این اسمو دیفالت گذاشته… من کلا یکی دو بار از زعفرانیه رد شدم حواسم به آرایشگاه هاش نبود… مایه داریا…اون طرفاس خونتون؟ 😆
        این اسم رو اولین بار نیما یوشیج تو شعرش به کار برد و بعدها سید علی صالحی هم تو شعراش این شخصیت بود…

      3. معنیشم میشه زن باهوش! … محض اطلاع… والا من که نیازی ندارم با اسم خودمو اثبات کنم :mrgreen:

      1. حالا صبر کن ببینم چه عکس العملی نشون میده به حرفم شب دراز است و قلندر بیدار

      2. مریم خانوم منکه نگفتم تو با اسمت خودتو ثابت می کنی من فقط از چیزیکه اطلاع داشتم حرف زدم .خونم هم اونجا نیست من مشهدی الاصلم و شاید به زودی برگردم مشهد.ضمنا معلومه اهل مطالعه هستی خوشم اومد.اسمای قشنگ ایرانی اگه بلدی چه دختر چه پسر برام بنویس .شادباشی

      3. توت فرنگی!… اون خنده آخرو گذاشتم که بدونی شوخی کردم… 😉
        بعدش اینکه میدونم مشهدی هستی …کامنتاتو خوندم قبلا… 🙂

      1. بعد از این منم باید کامنتهای همه رو بخونم.راستی میدمنی چه جوری باید بالا و پایین کلمات حرکت گذاشت؟منظورم فتحه کسره و ضمه هست اگه میدونی بگو من زیاد از کامپیوتر سر در نمی آرم مرسی

    1. دگمخ شیفت رو بگیر بعد روی حروف کلیک کن… فتحه و کسره میشه مثلا
      shift + A
      اینجا نصف اتفاقا تو کامنتا میفته… حتما بخون 😉

      1. کردم نشد .آکولاد میشه.حالا بگو کلا این چیزا رو از کجا یاد می گیرین کتاب خاصی خوندین منظورم کامپیوتره

      2. نه توت فرنگی … به صورت تجربی یاد گرفتم
        ممکنه کیبرد تو با مال من فرق داشته باشه…شیفت رو نگه دار بعد رو حروف دیگه کلیک کن.. همه رو امتحان کن تا دستت بیاد تو کیبرد خودت چی به چیه

  14. مریم همه میگن تجربی یاد گرفتن ولی فکر کنم وقتی کسی میخواد یاد نده اینو میگه چند روز پش از پسر برادر شوهرم که مخ کامپیوتره پرسیدم چه کتابایی خوندی گفت تجربی یاد گرفتم .فکر نکنی من خیلی بیسوادم اما هیچ وقت دل به یادگیری کامپیوتر ندادم.باید برم کلاس اسم بنویسم یاد بگیرم

  15. البته مریم جون منظورماز اینکه گفتم کسی یاد نمی ده شما نبودی .همینم که توضیح دادی ممنون

پاسخی بگذارید

