ماهيچه پسران كريم و پستان دختركان نابالغ…!

توی رستوران شاندیز میدون سعد آباد نشسته بودم که دیدم یه مرتیکه عرب سیاه بدقیافه که دندوناش عین دندون گراز زده بود بیرون با یه دختر کم سن و سال ایرانی اومدن سر یه میز نشستن…! مسئول رستوران منوی غذا رو آورد و با دختره شروع کرد به لاس زدن که كجايي آتيش پاره…؟ سر نمیزنی به ما بدجنس و دختره هم هی عشوه میریخت و حال میداد که بابا گرفتارم …مگه میذارن این عربا…!

خلاصه دختره ششلیک و ماهیچه سفارش داد با کلی مخلفات…! مرتیکه عرب با اون دندون های گرازیش ماهیچه رو به نیش کشیده بود و با اون چشماي هيزش هم داشت دختره رو ليس ميزد…!اِنگار هردوتا باب دندونش بودن…!غذا رو که خوردن مرتیکه عرب رفت پای صندوق دوتا تراول انداخت رو میز با دختره رفتن بیرون …!

الغرض میخواستم بگم مشهد جای خوبیه برای عرب ها…هم زیارت اِمام رضا…هم ماهیچه (پسران کریم)…! هم (شیشلیک شاندیز)….! هم تعظیمُ تمام قَد و نوکرم چاکرم کَسَبه….!هم (آجیل حسینی) و البته هم پستان دخترکان نابالغ….!هم شِکَم هم زیر شِکَم…!بيخود نيست به مشهد ميگن شهر بهشت…! اينجا بهشت عرب هاست…!!

81 thoughts on “ماهيچه پسران كريم و پستان دختركان نابالغ…!

  1. کلاً ایران خوبه واسه عربا.
    هر ساله کلی زائر داریم که میرن مکه و کربلا و …
    کلی دختر ایرانی قاچاق میشه واسه عربا تا حالشو بکنن
    کلاً رئیس روسای مملکت عرب و عرب‌زادن
    هزارواندی سال پیشم هجوم آوردن ایران و تا تونستن کشتن و کردن و بردن
    وقتی ایرانی اسم پسرشو میذازه مثلاً غلام‌رضا (یعنی این پسر غلومی آقا رضاس و آقا رضا میتونه هر کاری باهاش بکنه!)
    پس نه مشهد که کل ایران واسه عربا ساخته 😥

  2. سلام فقط اینو بگم
    خیلی وقت بود لذت خوندن از یادم رفته بود وبا دیدن وبلاگت
    این حس برام زنده شد

  3. واقعا دمت گرم،باور كن از اين مسافرا چندش آورتر هيچ جا نديدم، نمى دونم چه اصراريه كه مشهدو تبديل به تايلند قديم بكنيم

    1. امین جان این عمل شریف رو حدود چهارده قرن پیش وقتی اجداد همین، به قول مسعود، دندون گرازه به مملکت ما حمله کردند، انجام دادند. این آقا مسعود ما حالا داره فقط پی آمدهای اون رو رو میکنه وگرنه خودش میدونه که این فعل شریف جاش تو توالته نه جای دیگه.

      خرد نگهدارت (والبته نگهدار بقیه مسلمانان، اعم از ایرانی و غیر ایرانی)

    2. اصلا چرا مشهد؟ مگر اسم طوس چه ایرادی دارد؟یاد آور نام یک پهلوان باستان نیز هست.

      آهای مشهدی ها.بدونید که حتی نام شهر و دیارتان که همانا مشهد است ، هویتش را از آنجا گرفته که یک تازی که اجداد و هم کیشان و دوستانش ، تمام دارایی این سرزمین را به یغما برده اند و در آن هزاران جنایت کرده اند. در آنجا بر اثر شکم بارگی و پر خوری مرده. مردی که به قول جماعت جاهل از فرزانگان بوده ولی ولایت عهدی خونریز ترین مردان تاریخ و دامادی او را یدک می کشیده وهم نشین و هم سفره آن نابکار بوده.چگونه چنین است که یک فرهیخته و انسان کامل ، داماد و ندیم و وزیر و ولیعهد و همدم و مشیر و مشار دون پایه ترین انسان هم عهد خود باشد؟ شما را به خدا فقط سه دقیقه فکر بی غرض کنید و نتیجه بگیرید.

  4. یه خانومی از آشنایان هست که همسرش جانبازه، نمی دونم چند درصد، اما از گردن به پایین کلاً فلج هستش، شیمیایی هم هستش، با استفاده از رانت هایی که بهش دادن یه کار کاسبی راه انداخته، درآمد خوبی هم داره، خلاصه با هزار جور دوا درمون دو تا بچه هم داره، تا اینکه چند سال پیش به یه خانوم مطلقه ای که برای کاری اومده بود پیشش پیشنهاد ازدواج داد و سر زن اولش هوو آورد (اونم چه هوویی، حوری بگو)، تا مدت ها نقل همه محافل بود که حاجی با این زنش چی کار می کنه (بهتر بگم، با کجاش غیر از چشماش می تونه از این زنه لذت ببره! کاری که با زن اولی نمی تونسته بکنه)، یکی دو هفته پیش خبر دادن که حاجی زن سومش رو هم گرفته!!!!!
    نتیجه اخلاقی: شاید بشه گفت مهمترین عامل در ایران امروز برای زن گرفتن فقط فقط و فقط پوله، حالا هر چی بیشتر داشته باشی، لابد بیشتر هم می تونی زن بگیری، فکر نمی کنم ایرانی و عرب و افغان هم داشته باشه.

  5. به نظر شما مرتیکه ی عرب کار بدی کرده بود؟ کار غیر اخلاقی؟ اگر یک ایرانی مقیم اروپا یا هر جای دیگه با یک دختر محلی به رستوران بره و گوشت بره بخوره و بعد مردم محلی به او به دیده ی «مرتیکه ی ایرانی بدقیافه ی دندون گرازی» نگاه کنند و دختر را به بی حیایی متهم کنند، اسم دیگری جز نژادپرستی روی این رفتار می گذارید؟
    شما نژادپرست هستید!

    1. اره منهم باهات موافقم !
      وقتی میگیم مرتیکه ی عرب شکم گنده ی دندون گرازِبدقیافه !شاید هیچ کدوم از این صفات به اندازه ی عرب بودن در نظرمون منفور نباشه !واین نشونه ی نژاد پرستیه ،تو درست میگی
      اما این رو هم بدون که ما این نژاد پرستی رو از اعرابی یاد گرفتیم که بعد1400سال چیاولگری ویرانگری و تحقیر کشورمون ،هنوز که هنوزه برای نشون دادن برتری خودشون نسبت به ایرانیان از واژه ی سید و سادات پیشوند اسامیشون استفاده می کنند !!!
      این حس برتری این خود برتر بینی در میان شما اعراب نژاد پرستی نیست؟!!

  6. مرگ بر ………………………. یک روز تمام عرب ها و عرب زده ها و عرب پرست ها رو خشک خشک خواهیم کرد.

    درود بر کوروش و هر ایرانی نژاده

    1. inghad nagin arab bade vala iraniya hiztaran ye dost pesare mesri daram ke kheyli ba hayast hanoz behem dastam nazade vali age irani bod montazere ejazam nemimondo kare khodesho mikard

  7. ميگم آقا مرگ موش ميخوام ميگه براي موش هاي خونتون ميخواين،
    گفتم میخوايم بريزيم تو خورشتمون خوش رنگ شه !

    سوار تاکسي شدم.يارو صداي ضبطشو تا ته زياد کرده بود.ميگم ميشه صداي ضبطتونو کم کنيد؟
    ميگه اذييتتون ميکنه!
    گفتم کم کني اين يه تيکشو من بخونم ببيني صداي کدوممون بهتره!!!!

    رفتم سر خاک خدا بيامرزي دارم خرما تارف مي کنم،
    طرف برداشته ميگه فاتحه است ديگه نه؟
    گفتم خدا بيامرز زنده شده داريم جشن مي گيريم!

    رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوي مسئولش که وارد حسابم کنه؛
    ميگه: ميخواي ببريشون؟
    گفتم اومدم کتابارو بهت توصيه کنم بخوني، ميانگين ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا

    سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مينويسم
    مراقبه ديده ميگه تقلبه؟؟
    گفتم دعاي ابوحمزه ثماليه

    رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بيارم،
    مربيه ميگه: بچه رو ميبريدش؟
    گفتم همينجا ميخورمش

    رفتم آزمايش ادرار.
    يارو ميگه ادراره؟
    گفتم سکنجبينِه برو کاهو بيار بزنيم توش بخوريم!

    داريم 10 نفري بازي شبکه اي ميکنيم
    اومده ميگه جدي حال ميده؟
    گفتم عذاب داره اما ميخوايم تهذيب نفس کنيم

    رفيقم شمارمو مي خواست, گفتم: يادداشت کن 0932
    گفت : تاليا داري؟
    گفتم همراه اول شماره خالي نداشت بهم تو تاليا خط داد

    تو خيابون موتوريه اومد کيفم رو قاپيد،
    يارو ميپرسه دزد بود؟
    گفتم رفيقم بود اومده بود امانتيش رو پس بگيره، فقط خواست هيجانش بيشتر باشه

    دم دستشويي عمومي واستادم تا نفر قبلي بياد بيرون ،
    اومده بيرون ،ميبينه دارم پيچ و تاب ميخورم ميگه دستشويي داري؟؟
    گفتم دارم با صداي موزيکي که نواختي تمرين رقص عربي ميکنم!

    به مامانم ميگم من ميرم کارواش،
    ميگه ماشينم ميبري؟
    گفتم دارم ميرم اونجا دوش بگيرم

    مگس کش دستمه.
    مامانم ميگه ميخواي مگسا رو بکشي؟
    گفتم ميخوام رهبري ارکسترشون رو بکنم سمفوني بتهوون بزنن

    حواسم نبود با صورت رفتم تو در
    ميگه نديديش؟
    گفتم من داركوبم مي خوام با منقار يه سوراخ برا خودم باز كنم برم تو

    حدود ۳ صبح بود رفتم سر يخچال تنگه آب رو برداشتم آب بخورم،
    دوستم بلند شده ميگه مي‌خواي آب بخوري ؟
    گفتم تو خواب يادم افتاد به گلا آب ندادم مي‌خوام بهشون آب بدم

    با گل رفتم بيمارستان
    نگهبان ميگه گل براي مريضتون آوردين
    گفتم اومدم خواستگاري تو با اين سيبيلات…

    دارم تو حياطمون موتورمو تعمير ميکنم به مامانم ميگم دستمال بيخودي داري؟
    ميگه ميخواي موتورتو تميز کني؟
    گفتم ميخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردي برقصم

    طوطي گرفتم
    فاميلمون اومده ميگه طوطيه؟
    گفتم يا کريمه يه کم با فتوشاپ تغييرش دادم

    داشتم تلويزيون ميديدم
    بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من ميگه داشتي ميديدي؟؟؟!!!
    گفتم داشتم گرمش ميکردم تا شما بياي ببيني!!!!!

    رفتم واسه استخدام,
    يارو ميگه اومدي واسه استخدام؟
    گفتم اومدم ببينم کي استخدام مي شه ازش شيريني بگيرم!

    ميگم بابا… تصميم رو گرفتم… مي خوام زن بگيرم…
    ميگه ميشناسيش؟ ميگم آره..
    ميگه مجرده؟
    گفتم منتظرم شوهرش رضايت نامشو امضا کنه بريم خواستگاري

    دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم .
    ميگه شما سوال داري؟
    گفتم خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگيري …

    رفتم پيژامه از کمد برداشتم پوشيدم
    بابام ميگه از تو کمد برداشتي؟
    گفتم گذاشته بودم تو يخچال تابستونيه پيژامه تگري بپوشم خنک شم

    ميگم آقا شهيد همّت کجاس؟
    ميگه بزرگراه شهيد همّت؟
    گفتم مي‌خواستم خودشو پيدا کنم يه خانواده‌اي رو از نگراني در بيارم!!!

    به استاد ميگم لطفا كمكم كنيد دارم مشروط ميشم
    ميگه نمره ميخواي
    گفتم نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكي كه بايد بريزم تو سرم ميخوام!

  8. فقط عربا حال نمی کنن بیا تهران ببین کره ایهای کره خر، چینییهای سگخور، روسای حرامزاده، اروپاییای خوک چه تیکه هایی تو تهران به دندان می کشند تازه پولم خرج نمی کنند اروپاییها افتخار می دهند به زنای عقده ای ایرانی که لنگاشونو هوا کنند. تازگی تو یه ساختمان تجاری سوار آسانسور شدم چند تا از این کره خرای کره ای یه نگاهی انداختند که یعنی ایرانی با ما نباید سوار شه گفتم دست جمهوری اسهالی درد نکنه که تو کشور خودم چند تا کون گهی بیان بکنن، جیباشونو پر کنن بعد به ریشمونم بخندند . واقعا باید جای ماتحت مقام عظما را بویید که چنین ریدند به کشور و هیکل ایرانی

    1. یره عجب بساطیه! نامردی اگه همونجا به هیکلشان نریده باشی. کثافتای بد قیافه کره ای با او قیافه های خُنُکشان.

  9. حالا اگه بجای این عرب یک خارجی دیگه مثلا یک اروپایی یا امریکایی یا یک پسر غیر مشهدی مثلا ترک یا شمالی یا لر یا بلوچ بود یا حتی یک بچه پولدار یا یک حاج بازاری یا یکی مثل من و شمای مشهدی بود چه فرقی میکرد!!؟
    اوون دختر برای پول این کار رو میکنه و براش پول طرف مهمه نه ملیت و نژاد و قومیتش!
    باور کن فکر نمیکنم کسی هیزتر از ما ایرانیها پیدا بشه توی دنیا

    1. جمله آخرت رو به شدت میتونم تایید کنم… تو متروی یکی از کشورای اروپایی خطو اشتباه سوار شده بودم و بشدت هم از اینکه نصفه شب شده بود ترسیدم (این وحشت از بیرون موندن تو شب واسه زنای ایران همه جا کابوسه…از بس اینجا نا امنه)… از اونجایی که کسی به کسی اونجا نگاه نمیکنه حتی به شکل گذری، نگاه های یه مرد توجهمو جلب کرد… هر بار که چشم اتفاقی بهش میخورد میدیدم داره چشامو در میاره
      منم رومو یه طرف دیگه کردم که دیدم موبایلش زنگ خورد و گفت : سلا، چطوری؟!!…ما هم هستیم با دوستان!!!
      فهمیدم که میخواد جلب توجه کنه با این جملش که اگه ایرانیم نگاش کنم….

      1. من تا حالا فکر میکردم این مرمر خان آقاست.
        نظرت رو در مورد مردهای ایرانی تایید میکنم. ازگل تر از خودشون، خودشونن. و در میان همه این ها مشهدی ها از همه آشغال ترن.
        حالا که اینو گفتی بذار من هم یک خاطره تعریف کنم. من یک بار توی یکی از این ساحلهای مدیترانه که دخترهای اروپایی تاپ لس میشن و تکه دوم مایوی دو تیکه شون رو در میارن آفتاب بگیرن نشسته بودم. چند تا پسر هم اونطرفتر نشسته بودن و عربی صحبت میکردن. باور کن شرافتشون خیلی بیشتر از مردهای ایرانی بود. نه با چشمهاشون داشتن دخترها رو میخوردن نه به اندازه مردهای بی تربیت ایرانی زل میزدن.
        نتیجه نسبتا اخلاقی: ایرانی هی از عربها بد میگن ولی حواسشون پرته که دارن از ماتحت دین و مذهب و پیغمبر پدوفیلی همین عربها میخورن. لف لف.

  10. عزیزم مشکل مال عربا نیست مشکل مال ما ایرانیاست کشور تقدیم کردیم رای مون تقدیم کردیم دارو ندارمون تقدیم کردیم به یه مشت ریشوی پاپتی وملاهای گدا گشنه حالا چه انتقادی به عربا میشه داشت خود همون ایرونی که دستش به دهنش میرسه ، برو ببین چندتا صیغه و غیر صیغه نابالغ داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. توی دنیای امروز پول حکومت میکنه . افکار نژادپرستانه را رها کنید. زنبارگی ایرانیان از عربها کمتر نیست که بیشتر است . بروید ترکیه ببینید چه خبر است . آنجا هم عرب میاد هم ایرانی.

  12. بیچاره،چرا بند کردی به عربه؟هیچکس از زیبایی و کم سن و سال بودن جنس مخالفش بدش نمیاد.چه خوش تیپ باشه و چه به قول تو مثل گراز.بجای ابراز حس نژائپرستی و عرب ستیزی،به حال دخترهای ایرانی گریه کن.و ببین برای پول چه میکنند.من از تو میپرسم،از بین یک پیرزن و بدقیافه و دختر زیبا و طناز کدوم رو انتخاب میکنی؟از این گذشته،سری به دبی هم بزن ببین دخترهای ایرانی بیشتر به دبی میرن،یا مردهای عرب به ایران میان؟نقطه مقلبلش هم هست،مگه مردهای مسن ایرانی نمیرن ترکیه و ارمنستان و اوکرائین ووووو برای دخترهای جوان و زیباشون؟؟؟مرگ و خوبه برای همسایه؟؟؟؟

  13. من از تمام مردان شریف عذرخواهی می کنم ولی پست تر از مردان ایرانی خودشان هستند و بس. در هیزی و بی شرفی همتا ندارند. از ماست که بر ماست.

  14. ظاهراً این خانوم و کسانی مشابه این خانوم خیلی براشون مهم نیست با کی می رن رستوران ، حتی اگه مرد ایرانی هم بود که همتای این دندون گرازی پول خرج می کرد ، تفاوت معنی داری در اصل قضیه به وجود نمی اومد ، اصل قضیه چیز دیگه ست و پایِ دیگه ی کار می لنگه….

  15. دخترای ما چرا باید اینقد پولکیو خود فروخته باشن که واسه پول به یه عربه بی سر و پای شکم پرست هوس باز اجازه حتی نگاه چپ کردن بدن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    1. چرا؟؟؟چرا؟؟

      چون من و شما تا وقتی به زبون اون عرب صیغه نخونیم زنمون بر ما حلال نیست.
      چرا؟ چونکه بهترین اسم های کشور ما ف نام سرداران سپاه عربی است که با لشگرش مال و جان و ناموس ایرانی را غارت کرد.
      چرا؟ چونکه برای اینکه بری بهشت و الله اون عرب تو رو بیامرزه باید به زبون او عبادت کنی. باید هر سال بری به کشور اون عرب و دور خانه الله اون عرب طواف کنی.
      چرا؟ چونکه تا وقتی که مثل اون عرب اعتقاد نداشته باشی ، خونت مباح و ناموست حلال است و فقط وقتی امنیت داری که مثل اون عرب سر معامله ات رو ختنه کنی و به زبان او اشهد بگویی.
      چرا؟؟؟چرا؟…………خیلی هست اما دیگه حالم به هم خورد از یاد آوری. دیگه نمی گم.

      1. واسه چی تو ذهنه من مونده که تو ازون مسلمونای متعصب بودی؟!!
        خوشحالم که نیستی، تمام بدبختیه ما از همینه و تا کنار گذاشته نشه با مشت و لگد و شمشیر کاری از پیش نمیره.

  16. بهار خانوم دقیقا، من هم از تمام زنان شریف عذر خواهی میکنم ولی همچنین پست تر و خائن تر از زنهای ایرانی خودشون هستن. خیلی از زنای ایرانی که شاید اصلا احتبج مالی هم ندارن خودشون رو به پول میفروشن. با اون همه ادعای روشنفکری هنوز هم میخوان حتی تو ازدواج بر سر سکسشون معامله کنن. واقعا که حال بهم زنن. از ماست که بر ماست.

    1. از بد روزگار شما یک کم دیر به دنیا آمدی ای «انسانی» عزیز.
      اون قدیم ندیما، زمان آن طاغوت ضحاک صفت، که توی مدرسه به ما شیر و کیک و موز مجانی میدادن، زنهای ایرانی اینجوری نبودن. شرافتی داشتن، حیثیتی داشتن. غروری داشتن. حق و حقوقی داشتن. خلاصه جونم برات بگه …. روزگار بهتری بود. تا اینکه زد و انقلاب اسلامی شد. چشمت روز بد نببینه. همین زنها تقریبا یک شبه همه اون چیزهایی رو که داشتن از دست دادن. از جمله حق و حقوق انسانی. مثلا اگه زمان اون شاه خائن حقی به اسم حق حضانت اولاد وجود داشت حالا دیگه همچین حقی نداشتن. اگه اون موقع میخواستن برن پاسپورت بگیرن فقط میرفتن و پاسپورت میگرفتن، احتیاجی به امضای شوهر و رضایت شوهر نبود (اگه اینارو باور نمیکنی از بزرگترات بپرس بهت میگن).
      حالا عزیز دل برادر، خودت رو بگذار جای همشیره ت. توی مملکتی که زن اگه بخواد از شوهرش جدا بشه شوهره میتونه بچه ش رو ازش بگیره و بهش نده، زن نباید مهریه و خون بها و شیر بها خلاصه بهای همه چیزشو ببره بالا که اگه روزی روزگاری اون آقا تنبونش دوتا شد و خواست بره یک زن دیگه بگیره یا به هر دلیل دیگه از این زن اول جدا بشه اون خانم بتونه حداقل با حربه همون مهریه بالا، حق حضانت بچه ش رو بگیره؟ کج بشین و راست بگو. شما جای خواهرت بودی همین کارو نمیکردی؟

    2. خرید و فروش دو طرف دارد.اگر زن در ازدواج سکس را می فروشد مرد هم سکس را می خرد .احمقانه است اگر یک طرف را مقصر بدانیم.

  17. اون……… که نوشته هر کی کرد فرقی نداره حتما به شغل شریف………….. روآورده که اینروزا خیلیا تو این حرفه اند. اگر اروپا و آمریکا بری وبگی ایرانیم بجای ………….. یه تف تو صورتت می ندازن. غربیا واسه…………… زناشون خیلی بیشتر از ما ایرانی جماعت پر ادعا غیرت دارند. اگر یه زن ایکبیریه اروپایی که سگم با هاش نمی خابه شب با یه ایرانی بره فردا صبح زنگ می زنه پلیس که این به من تجاوز کرد. اینجا خود نیروی انتطامی پول بدی برات با ماشین پلیس……… می آره.

      1. ای خدا..اولین باره که دلم خیلی سخت هوای بچه سیدی رو کرده.اگر بچه سیدی جای تو بود مسعوود خان ، به جای اینکه کلاهشو روی سرش تنظیم کنه حتما یه یادگاری رو بدن عربه می گذاشت تا سالها اون نشونه رو یادگاری با خودش حمل کنه.

        ————————————————————————————————

        ببخشید آقا مسعوود…خیلی دوستت دارم ولی دلم گرفته بود و این حرفو زدم.

      2. عصبانی نباش مازی
        اگه بچه سیدی بود که صیغه نکاح رو میخوند!
        کاش بود و نظرشو راجع به اسلام و عرب میدونستیم

  18. راستش وقتی این مطلب را صبح خواندم خیلی عصبانی شدم به همین خاطر اینقدر تند نظر دادم. خواستم پستم را بردارم که دیر شده بود، هرچند هنوز هم اصرار دارم که مردهای ایرانی خیلی هیز هستند. عصبانی شدم چون برای خیلی ها مهم نبود که چرا یک زن برای پول با کسی می ره بیرون بلکه فقط براشون این مهم بود که طرف با کی می ره بیرون. تا وقتی تقاضا نباشه عرضه هم وجود ندارد. فحشا یک مشکل اجتماعی خیلی بزرگ هست که دلایل زیادی دارد.

    آقای انسانی
    من دوباره از مردان شریف عذرخواهی می کنم و شک ندارم که تعدادشان خیلی زیاد هست.
    من دوست نداشتم توی ایران ازدواج کنم چون دوست داشتم یک ازدواج مدنی بکنم نه سنتی و نه مذهبی (این را برای روشنگری گفتم). ولی باور دارم هر وقت مشکل چرتکه انداختن مردها درازدواج حل شد، مشکل زنها هم در ازدواج حل می شه. این که شما گفتید سکسشان را می فروشند، من به شما قول می دهم که زنها هرگز به ذهنشان هم خطور نمی کنه که با تعیین مهریه و این مسخره بازیها دارند سکسشان را می فروشند بلکه به یک روش بی نهایت بی اساس سعی دارند تضمینی برای استحکام ازدواجشان پیدا کنند. هیچ وقت از خودتان پرسیدید چرا زنها اینقدر احساس نا امنی در ازدواج می کنند؟ البته همیشه استثنا وجود دارد و من میدانم که زنهایی هم هستند که از این موضوع حسابی سو استفاده می کنند.

    1. من بعنوان یک مرد شریف از شما تشکر میکنم و خوشحالم اینقدر شجاعت و بلندی طبع دارین که براحتی اقرار به عصبانی بودن کردید.
      این پست ازون پستاس که اگه جلو خودتو نگیری دعوا میشه. منم دیروز یه 10 سطری تایپ کردم و آخرش کنسلش کردم 😎

    2. خانم بهار،

      همین خانمها که در ایران احساس نه امنی‌ می‌کنن اغلب بعد از مهاجرت به دنیای آزاد برای جدایی و طلاق پیش قدم میشوند

      1. من کاری به مرد و زن ندارم، چون به نظرم بحث آزاردهنده‌ایه و هممون توش گناهکاریم و دخیل در این وضع.
        اما بعنوان یه قانون کلی میخوام بپرسم، اگه انگشتتو بذاری رو یه فنر و فشارش بدی، هممون میدونیم که تحت فشار میره پایین و تحت کنترل میمونه. حالا اگه انگشتتو یهو از روش ورداری چی میشه؟ اصلاً فک میکنی بشه اون فنرو پیداش کرد؟

  19. چی بگم…. بدبختانه نه مشهد بلکه کل ایران همینه… دلایلشم جلو چشممونه…فقر و فحشا…. همیشه با هم هستن… نه می تونم به عربه بگم چرا اومدی توی مملکت من نه به اون دختره بگم چرا با این رفتی نه بگم مردای ایرانی بهترن یا زنا بهترن… یا بدترن… کلا همه چیز خرابه … همه چیزمون داغونه… همگیمون در این وضعیت امروز مقصریم… شاید کم و زیاد داره اما هر کسی یک گوشه از این لجن رو به وجود اوردیم…. از من شهروند عادی زیر خط فقر سابق بر این قشر متوسط جامعه بگیر تا اون کله گندهای بالا که نون و قدرشون پایداریش بستگی به بدبختی و سکوت من داره… چی بگم… خیلی تلخه مزه این روزگار ما… نه چون نمیشه درستش کرد… چون نمی خوایم درست بشه. وگرنه وحشی تر از اینا و بدتر از اینا هم توی دنیا هست

  20. کرتیم به ملا داش مسعود. جو گیر شدم . حالا مشهد بیام جوجه موجه خوب مس شه پیدا گرد یا فقط جیگر مسموم به جنبش سبزیا می رسه؟

  21. همی نیم ساعت پیش(12:30 شب) ماخاستم بنزین بزنُم یاد تایپیک تو افتادُم گفتُم بذار به جای پمپ بنزین جای خِِنِه (بلوار سرباز میدون جهاد) بُرم پمپ بنزین سعدآباد ای رستوران شاندیزره بیبینم توش چی خِبره! یره چی تیکه هایی توش بودن…
    محلتان با کلاس رِفته مسعود جان :))

    1. ربطی نِدِرَه ها، ولی به دِلُم بِرات شد گفتُم شاید تو همو بهروز بِشی که مو مِشناسُم 😎
      شما خانَتان (او زِمانا که دانشجو بودی) نِزدیک فِلِکه سعدآباد و دانشکِده ادبیات و اینا نِبود؟

      1. حالا کوسنگیم فرقی نِدِرَه دیگَه 😎
        اگِر ای رستوران شاندیز باحالَه بوگو آمدُم مَشد بیام با هم بِرِم اونجِه یگ شامی چیزی بِزِنِم بر بدن. شام مِهمونِ مو، صُبانِه فردا 3 نِفِریمان مهمون تو! :twisted

        گفتی کوهسنگی یاد معلم کلاس چهارم دبستانم افتادم، تو این سالها هیچوقت فراموشش نمیکنم. امیدوارم سلامت باشه هر جا هست

      2. هماهنگه دِداش! مو نوکرتم هستُم!
        ولی مِتِرسُم درستمان کنه!:)

        صبحانش بِِرِم کله پزی کل عباس تو چاراره لِشگر!

      3. یره با ترس که نِمِشه زندگی کِرد. یا یگ چیز رَ مِخی یا نِه. اگِر مِخی پس ترس مرس نِدِرَه.
        بِرِم حالا یا نِه؟

  22. به من ياد داده بودن افتخار كنم به زن بودنم ،به جنس لطيف بودنم،به اينكه مي تونم اشك بريزم،به اينكه بلدم طنازي كنم…
    اما اين روزا نمي دونم افتخارات من واهي بودن يا آموخته هام

    1. همش واهی بوده عزیزم همه این حرفارو به ما یاد دادن که همون چیزی باشیم که شاهزاده اسب سوار میخواد.همون شاهزاده ای که بعد معلوم میشه مثل همه اونایی بوده که توهین می کنن.خیانت می کنن و هیچ حقی برای شریک زندگیشون قائل نیستن.برای هرکدوم از این شاهزاده های متوهم که یکنواخت بشی دیگه به هیچ چیز نمدیتونی افتخار کنی.حتی انسانیتی که ازت گرفته شده.

  23. همشهری یک سر برو سوریه و لبنان ببین بعضی از این هم وطن ها ی ایرانی خودمان چه ندید بدیدایی هستن که واقعا آبرو برای ایرانی نگذاشتن…یکی از دوستانم که به صداقتش اطمینان دارم می گفت رفته بود لبنان بعضی از این زائرای ایرانی که برای خرید به مغا زه هایی میرفتند که فروشنده خانم بزک کرده داشت به جای خرید قد بلندی توی یقه باز خانم فروشنده را نگاه می کرد …..

    1. خب این نگاه کردن زیادی هم معضلیه واقعا واسه ایرانیا… و البته بین زناای ایرانی هم زیاده و زن و مرد نداره…
      بحث اینجا چیز دیگست… تن فروشی… و فک میکنم که دلیل حساسیت روی عربا که تو این پستم بوده، اینه که مشتری بیشتر این دخترا عربان…
      و البته فکر میکنم دلیل اینکه مسعود روی زشتی چهره و دنودنای گرازی این آدم تاکید کرده این ن بوده که بگه هدف دختره پول بوده و نه احساس نیاز عاطفی یا لذت…
      نمیشه گفت صد در صد..اما به ندرت پیش میاد با یه اروپایی یا آمریکایی یه همچین جریانی پیش بیاد… اونا ا
      دلایل زیادی هم داره که دیگه هممون میدونیم….
      و البته منم با اینکه نگاه های ایرانیا آزار دهندست موافقم
      خود من سعی میکنم تو خیابون به کسی از رو کنجکاوی نگاه نکنم
      با اینکه یه زنم… اما خیلی وقتا نگاه زنا هم آزار میده

  24. بهار خانوم و خودم:
    اولا لحن زشت شما تو کامنت گذاری، باعث اون کامنت بنده شد. شما بی توجه هستید به اینکه ، واقعا سهم زنها تو بازتولید فرهنگ و سنت پوسیده ی سکس فروشی زنها، و همچنین گرسنگی جنسی مردای ایرانی، چقدره. به نظر من کمتر از مردها نیست. چه بسیار ماده هایی رو دیده ام که به راحتی توی رابطه، و حتی ازدواج اصل و اساس رو بر فروش سکسشون در قبال سهیم شدن تو اموال خریدار نرینه ی ثروتمندشون(شوهر؟!!) قرار میدن. (حیف واژگان زن و مرد برای اینها). مگر عملا در مملکت ما مفهوم قرار دادی چون ازدواج جز اینه؟
    اگر این قواعد ظالمانه است، که هست، چرا بسیاری از زنان (حتی تحصیل کرده و روشنفکر) خودشون نه تنها مایلند ، بلکه حتی در رویای چنین زندگی مسرت بخشی!!(زن خوب خانه بودن و فروش سکس در قبال تامین هزینه های یک زندگی لوکس توسط خریدارشون یعنی همون شوهر)هستن. نقش خود زنان در بازتولید این فرهنگ و این قواعد ضد زن و ضد انسان چیه؟ شما بدون توجه به این یکدفعه میاین میگین همه ی مردان ایرانی هیز و هوس باز و… هستند، که البته در بسیامری وارد بنده با شما موافقم و حتی مثال های بدتری هم از نوع نگاه تحقیر آمیز مردان ایرانی به زنان میتونم واسه تون بزنم که مبتنی بر تجربیات خودم از حضور در جمع های به اصطلاح مردانه و برخورد با مردان جامعه ست. ولی چه کسی به شما حق داده به همه ی مردها توهین بکنید و نقش زنان رو در این شرایط خفت بار نادیده بگیرید… مثل اینکه شما اصلا در ایران زندگی نمیکنید و از نزدیک با مردم در تماس نیستید تا اوج ذلت پذیری بسیاری از خواهران خودتون رو تو جامعه شاهد باشید….

  25. 1. بهار خانوم و خودم:
    اولا لحن زشت شما تو کامنت گذاری، باعث اون کامنت بنده شد. شما بی توجه هستید به اینکه ، واقعا سهم زنها تو بازتولید فرهنگ و سنت پوسیده ی سکس فروشی زنها، و همچنین گرسنگی جنسی مردای ایرانی، چقدره. به نظر من کمتر از مردها نیست. چه بسیار ماده هایی رو دیده ام که به راحتی توی رابطه، و حتی ازدواج اصل و اساس رو بر فروش سکسشون در قبال سهیم شدن تو اموال خریدار نرینه ی ثروتمندشون(شوهر؟!!) قرار میدن. (حیف واژگان زن و مرد برای اینها). مگر عملا در مملکت ما مفهوم قرار دادی چون ازدواج جز اینه؟
    اگر این قواعد ظالمانه است، که هست، چرا بسیاری از زنان (حتی تحصیل کرده و روشنفکر) خودشون نه تنها مایلند ، بلکه حتی در رویای چنین زندگی مسرت بخشی!!(زن خوب خانه بودن و فروش سکس در قبال تامین هزینه های یک زندگی لوکس توسط خریدارشون یعنی همون شوهر)هستن. نقش خود زنان در بازتولید این فرهنگ و این قواعد ضد زن و ضد انسان چیه؟ شما بدون توجه به این یکدفعه میاین میگین همه ی مردان ایرانی هیز و هوس باز و… هستند، که البته در بسیامری وارد بنده با شما موافقم و حتی مثال های بدتری هم از نوع نگاه تحقیر آمیز مردان ایرانی به زنان میتونم واسه تون بزنم که مبتنی بر تجربیات خودم از حضور در جمع های به اصطلاح مردانه و برخورد با مردان جامعه ست. ولی چه کسی به شما حق داده به همه ی مردها توهین بکنید و نقش زنان رو در این شرایط خفت بار نادیده بگیرید… مثل اینکه شما اصلا در ایران زندگی نمیکنید و از نزدیک با مردم در تماس نیستید تا اوج ذلت پذیری بسیاری از خواهران خودتون رو تو جامعه شاهد باشید….

    1. انسانی (نمی دانم چرا برای من سخت هست که شما را به این نام خطاب کنم چون هیچ حس انسانی به من منتقل نکردید)

      1- من گفتم که مردان خوبی وجود دارند و از مردهای خوب همان ابتدا عذرخواهی کردم. اون حرف را بر اساس تجربه خودم در مقایسه مردان ایرانی با مردهای جاهای دیگه ای که دیده بودم زدم.

      2- بعد هم برگشتم و برای همان هم عذرخواهی کردم چون خشم بر من غالب شده بود که چنین چیزی گفتم

      3- پیشنهاد می کنم به خودم که جزو انسان های بالغ باشم و » حرف زشت دیگران» باعث نشه چنان جواب هایی بدهم

      4- هنوز هم باور دارم که مردهای ایرانی در هیزی همتا ندارند. جالب هست که پس از خروج از ایران 2 بار با آدم هیز روبرو شدم که پس از چند دقیقه که اون آقا شروع به حرف زدن کرد شک من به ایرانی بودنش به یقین تبدیل شد

      5- برخورد مادی در روابط انسانی عوارض مخربی دارد هم برای زن و هم برای مرد. اما همچنان باور دارم که تصمیم گیری ها و برخوردهای مادی گرایانه زنها در ازدواج یک واکنش هست نه کنش. برای دفاع هست و نه حمله. یک روش نادرست برای حفاظت.

      6- به طرز عجیبی احساس می کنم که خانم شما مهریه اش را به اجرا گذاشته. اگر حس من درست باشه که امیدوارم خدا به راه راست هدایتش کنه. اگر حس من اشتباه هست که باکی نیست چون شما » احساسات زشت من» را بی جواب نخواهید گذاشت

      7- یک خطری که شدیدا زنها را تهدید می کنه و من به تازگی متوجه شدم حضور مردان شدیدا سنتی روشنفکر نماست (این جمله فقط یک خبر از مشاهدات اخیرم بود)

  26. عزیز من خوب شما که اونجا دسته گٔل نبودید که.
    به جا و بر حق و پسندیده بود که بری اون دندونای گرازیشو بریزی تو حلقش

      1. خوب خشونت نمی کردی…

        آیا براش بادا مبارک بادا خوندی؟ روغن کنجد و خرما براش بردی؟زیر بغلشو گرفتی آقا داماد رو؟

        هر چی نباشه طرف داماد ما ایرانی ها بوده……………………….گه

      2. 1. من اصلاً از عرب جماعت خوشم نمیاد (کاریم به اینا که میگن نژادپرست ندارم)
        2. عربا در حق این مردم (از اسلامشون بگیر بیا جلو تا همین امروز) هیچ کار خوبی نکردن و همیشه ما رو دشمن فرض میکنن
        با این فرضیات، حالا تو توی اون رستوران بودی پا میشدی با مشت میخوابوندی تو دهنش؟!
        واقعاً اینکارو میکردی؟ (اول عصبانیتتو بخوابون بعدش جواب بده)
        فکر میکنی دختره بهت میگفت باریکلا؟ (یه فحشم نثارت میکرد)
        بخدا اینکارو نمیکردی، که اگه اینطور بود الان مشتت درب و داغون بود. چون از صب که از خونه میای بیرون تا شب که میری خونه اگه درست نگاه کنی از این مسائل میبینی. اگه عرب نباشه یکی دیگس، فکر میکنی بسیجی بهتر از عربه؟ عربه پول خرج میکنه، بسیجی رو دیگه همه میدونیم. اصفهان شنیدیم که چی شد!
        بزرگترین تودهنی زدن به این کثافتا کنار گذاشتن اسلامه و بس، هر چی خفت و خواری نسیب ایرانی شده از همین اسلامه.
        پ.ن.: گفتم بسیجی به کسی برنخوره، بسیجی یه زمان یه ساده‌لوح بود که فکر میکرد غیرت نشون میده و خودشو گوشت دم توپ میکرد (یکیش خودم) و کشته میشد، بسیجی امروز یه متجاوز به جان، مال و ناموس مردم شده (این یکی دیگه ساده‌لوحی نیست، رذالت محضه)
        پ.ن2: مسلمین گرامی و غیرتی، لطفاً قبل از فحش نثار کردن، برین و تو خلوت خودتون بدون تعصب فکر کنید. اگه واقعاً این اسلام به حق باشه، قبول کنید که به کمک شما هیچ نیازی نداره، چون بر حقه!

        پ.ن3: قبول کنیم که ما مردم، موقع حرف زدن خیلی توپ عمل میکنیم و موقع عمل پیدامون نیست 😥

  27. خوب با هردیدیگاهی به قضیه نگاه کنیم زیادعجیب نیست ولی برید از اونایی که تحصیل کرده اند واسم خونخواران رو واسه خودشون انتخاب کردن ودواتیشه انترناسیونالیستند سوال کنیدبکجا چنین شتابان اسامی همچون اتیلا هلاکو چنگیز اسکندر تیمور و دهها نام دیگرکه هیچ کدامشان هم نه ایرانیست نه مدهبی

  28. baba bi khial man khodam to LA zendegi mikonam ba 100 ta dokhtar va zan irani vaghti harf mizany migeh delam lak zadeh baray matalak hay to iran

  29. می بخشید اصلا خوشم نیامد. نمی دونم منظورت چه بود. اگر میخوی بگی ما یک کشور عرب زده هستیم. که البته هستیم. جور دیگر بگو. اینجوری ادم حالش بد می شود. لحظه ها را خراب نکن. اقیان هم به این حرفه گوششان بدهکار نیست. لا اقل حال ما را خراب نکن.

پاسخی بگذارید

