نميخوام مفقود القبر بشم…!!

توي اين دنياي مجازي اگه يكي هويتش هم مجازي باشه و يه دفعه گم و گور بشه نميدوني كجا دنبالش بگردي…!! تو كدوم بيمارستان يا تو كدوم كلانتري…!! نه عكسي داري كه بدي روزنامه و بالاش بنويسي گمشده نه اسمي ميدوني كه بري دم در زندون اطلاع بدي كه شايد گرفته باشنش…!! يا بري تو قبرستون رو سنگ قبرا رو بخوني كه شايد غزل خداحافظي رو خونده باشه…!! عجب دنياي بديه اين دنياي مجازي…!! عجب هويت بديه اين هويت مجازي…!!

توي دنياي مجازي اگه گم بشي ديگه پيدا نميشي مگه اينكه خودت خودت رو پيدا كني…!! و من امروز خودم رو پيدا كردم…!! و خيلي سختي كشيدم تا خودم رو پيدا كردم…!! و يعني خداييش ناجور گم شده بودم حاجي…!!! نميدونم توي دنياي مجازي كسي خوشحال ميشه كه من خودم رو پيدا كردم يا ميگن باز اين يارو اومد ك…س شعر بنويسه…!! يه چند وقت نبود راحت بوديم از دستش…!!

اقايونا…خانومونا…!! اگه ايندفعه گم شدم و نتونستم خودم رو پيدا كنم سنگ قبر من همين وبلاگ تلخ نوشته هاست…!! نميخوام بياين بشينين با يه سنگ كوچولو تق تق بزنين روش و دستتون رو بذارين رو صفحه مونيتور فاتحه اخلاص بخونين…!! فاتحه مارو قبلا خوندن…!! نميخوام حلوا و خرما و چرب شيرين خيرات كنين…!! اصن نميخوام بگين ادم خوبي بود…!! فقط اگه مرام دارين گاهي بياين مارو نبش قبر كنين…!! دلم نميخواد يه روزي برسه كه خاك قبر من سفت بشه و سگ روش بشاشه و خاك روش بگيره و اسم تلخ نوشته ها ديگه معلوم نباشه…نميخوام مفقود القبر بشم…!! پس بيل بزنين اين قبر لامصب رو …!! بذارين نفس بكشه خاك اين وبلاگ…!! همين ديگه…زياده عرضي نيست جز بقاي شما…. و صفاي شما…/

56 thoughts on “نميخوام مفقود القبر بشم…!!

  1. خیلی خوشحالم که برگشتید، واقعا جاتون خیلییییییییییییی خالی بود، دلمون تنگ شده بود براتون با مرام. امیدوارم هر جا هستید شاد و سلامت باشید.

  2. تندرست و دل زنده باشی همشهری، خیلی وقت بود که نبودی، خیلی خوشحال شدم که بعد از مدتها وبلاگت رو بروز کردی.
    رفیق عزیز، اینجا قبر شما نیست، اینجا خونه شماست توی دنیای مجازی، اگر خودت نباشی ، اگر چراغا رو خاموش کرده باشی و رفته باشی مسافرت، خوب من ِ مهمون بیام کجا؟ وقتی که خودت نیستی خوب اصلا مهمون بیاد کی رو ببینه

    عمرت پر عزت باشه، تنت سلامت، دلِت شاد
    خانواده عزیزت هم همچنان عزیز و نزدیک باشند برات، دلاشون شاد، تناشون سالم

  3. مسعود عزیز
    خیلی وقته منتظرتیم بی معرفت
    این دنیای مجازی بدون تلخ نوشته های شما هیچ ارزشی نداره
    ما باین نوشته ها کلی خندیدم خیلی جاهاش حسرت خوردیم
    جهایی ام بودهکه بغض گلومون رو گرفته اشک توچشامون حلقه زده گریه کردیم…
    بدون این حرفها تعارف نیست آخه از قدیم گفتن حرفی که از دل براید به دل هم نشیند
    مسعود مشهدی مابا نوشته های تو زندگی میکنیم….
    پس بنویس…….

  4. سلام 🙂
    دلمون برات تنگ شده بود. مثل اینکه به سلامتی از این فیلتر ت..می رد شدی.

  5. سلام
    داش مسعود
    یره مِری نِمِگی مو و ای همه رفیقات دلشان برت تنگ مِرَ
    دنباللت گشتُم اما نِه تو کِلانتری و……
    کل نِت رو گَشتُم شاید یه جایه دیگه خونه زده باشی اما نِبود کِه نبود
    امروز از گودر که دیدم آپ کِردی انگار که دنیا ر بهم دادن
    ای آرش هم که واز اُمد
    نمِشه راش ندی
    حالا اشکال نِدره وبلاگت با همه رفقا حتی همی آرش
    منتظرم تا ببینم بعد چند وقت چی بِرَم دری!!!
    قربونت
    امضا-بچه ی سیدی

  6. همیشه مشتاق نوشته هیات هستم و برای دوستانم هم ارسال میکنم.
    با قلمی رسا، طنز گونه و هدیه لبخند ،حقایق تلخ را به تصویر میکشی
    شاد و سر بلند باشی

  7. آقا مسعود هنوز خیلی ها هستن که وبلاگ شما رو میخونن و به بالاترین لینک می کنن، یادش بخیر 3 سال پیش بود برای شما پیغام گذاشتم که برام دعوت نامه بالاترین بفرستین. فرداش فرستادین. اون موقع همیشه داستان های شما همیشه جزو بهترین های بالاترین بود

  8. آقا مسعود هنوز خیلی ها هستن که وبلاگ شما رو میخونن و به بالاترین لینک می کنن، یادش بخیر 3 سال پیش بود برای شما پیغام گذاشتم که برام دعوت نامه بالاترین بفرستین. فرداش فرستادین. اون موقع همیشه داستان های شما همیشه جزو بهترین های بالاترین بود

  9. حال تو نگیرم داش مسعود
    ولی خاک با زیرو رو کردن زنده نمیشه
    روزش که برسه ماهم نیستیم که بیل بزنیمش.
    تو بنویس نه واسه زیرو رو کردن بلکه واسه اینکه همین امروز همین الان یکی از این هزاری که میان اینجا یه تکون بخوره یه نگاهی به خودش بندازه یه لحظه خودشو ببینه
    اگر کردی کارستون کردی
    داش مسعود تا حالش که دست خوش داشتی و داری. بنویس بگذار جون بگیره این خاک سرد
    چشم براهیم خلاصه
    😉

  10. چاکریم داش مسعود، از اینکه دوباره می نویسی خوشحالم، راستش اولش اومدم برات بنویسم و یه توجیهی برات بیارم که چرا اینجا کامنت نمی گذاشتم این مدت که نبودی! دیدم هرچی بنویسم انصافا کس شعر خواهد بود یَره، راست و بی پرده بگم، می اومدم تلخ نوشته رو هم سر می زدم مرتب هم سر می زدم از اینکه میدیدم نیستی و نمی نویسی هم ضد حال می خوردم و بی خیال می شدم و می رفتم. مراقب هم بودم که سگ نیاد بالاسر قبرت ولی بگی نگی یه نموره این آخریا خاکش سفت شده بود. خوشحالم که الان گمشده دُرونت رو پیدا کردی و اینجایی دوباره عشقی!

  11. سلام داش مسعود،
    بابا این دلمون ترکید بس که اومدیم این جا و هیچ خبری ازت نبود.
    دلایل غیبتت رو هر وقت که صلاح دونستی خودت بیان خواهی کرد ولی عجالتن از این که برگشتی خیلی خوش حالم.
    به امید پرباری هر چه بیشتر درختای شاتوت
    بدرود

  12. مسعود عزیز

    دلمون برات تنگ شده بود.خیلی خوشحال شدم که بعد از مدتها وبلاگت رو بروز کردی . 🙂

    قدیما لامپا رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت، دزده فکر کنه یکی خونه هست، الان هرجوری حساب میکنیم لامپا رو خاموش کنیم و دزد بزنه به صرفه تره ! مملکته داریم ؟ 🙄

      1. این بابا کاری نداره ماشاالله از من هم بیکارتره. هر وبلاگی، هر سایتی که به ذهنت برسه بری می بینی این بابا از این کامنتهای دره پیت با اون لینک صالحات گذاشته. ولمون کن بابا!

      2. نه اتفاقاً بیکار نیس، این بابا ماموریتش اینه!
        جاهای زیادی خوندم که این سایت بیشتر بدافزاره و افرادی که مراجعه میکنن بهش رو اگه سیستم ایمنیشون بالا نباشه یه کی‌لاگر نصب میکنه و وقتی به اینترنت وصل میشی، کلیدای تایپ شدتو میفرسته واسه خودشون و بقیه قضایا

  13. امروز بعد از مدتها اومدم و به وبلاگتون سر زدم ، مثل همیشه عالی بود بخصوص این شاتوت ها ، همسرم خیلی شاتوت دوست داره ، الان ازش دورم و این شاتوت ها منو عجیب به یاد اون انداخت

  14. مسعود عزیز، اندیشه باورش نمی‌شد که شما زیر لینکی‌ که از قول اون فرستاده بودم اومده بودین. خیلی‌ خوشحال بود.

  15. سلام مسعود جان. خوشحالم بالاخره برگشتی. خیلی وقت بود منتظرت بودم.
    راستی این شاتوتها که گذاشتی خیلی باحالن آدم دلش می خواد . ولی حیف که باعث میشه کسایی که سرعت اینترنتشون مثل من بیچاره کم هست، نتونن نوشته ها رو ببینن.
    هر چند من خودم آر اس اس سایت رو دنبال می کنم 🙂

  16. چرا حرف منفی میزنی داداش با این نوشتهات که سراسر زندگی و طنزه. دلم برات تنگ شده بود. حالا که دیگه وبلاگت خوشمزه هم شده با این توتا. منکه فکر کنم دیگه روزی چند بر سر به زنم اینجا. خوشحال شدم برگشتی آقا مسعود مشهدی …

  17. چند وقت که ننوشتید واقعاً تجربه ای بود برای من که چطور ممکنه آدم ها تویِ این دنیای مجازی، به راحتی و البته به سرعت گم بشن…
    البته از این بدترش رو وبلاگ 1فتحی دچار شد و کلِ دامنه اش از بین رفت!
    به هرحال خوشحالم برگشتید و پیشنهاد می کنم تنظیماتِ بخشِ نظرات رو روی بدون تأیید بذارید که حداقل اگه نبودید، دیگران بتونن خبری ازتون بدن.

    1. نِه یره، نِمِخَه وَردِری. مو که اینجه میام که خودت بِشی، گایی وختام یگ متلک بِپررونی یا نِذِری یگ کارایی بُکُنُم.
      ورش دِری مِشَه چت‌خِنَه که مِزش مره دیگَه

  18. فکر می کنم تنها را ه ارتباط ما نوشتنه

    شاید باید این قدر نوشت که وقتی نمی نویسیم بعضی ها یه جوری بشن
    احساس کم بود کنن
    که کار خیلی سختیه
    خوب شما که مخاطبای خودت رو داری
    شاید اونا باید مراقب حالت باشن
    من خودم چند وقتی بود ازت مطلبی نگرفته بودم اما گذاشتم به حساب گرفتاری
    توی دنیای واقعی هم داستان از همین قراره شاید هم بدتر
    پس نمی شه به دنیای مجازی خرده گرفت

    این از خاصیت های دنیای مدرنه

  19. های دلوم وا رفت
    شاید صد بار در زدم نبودی . بیا . و به خاطرمردم و همشهریات بمون

  20. وااااااااااااااااااااااااااااااااااای بچه ها حاجی برگشته به خدا
    یعنی آنجه که تو وب بلد بودم انجام دادم تا شاید دوباره پیدات کنم
    به هر سوراخی سر کشیدم ، همه لینکارو چک کردم
    بازم ممنون که اومدی ، دمت گرم دداش

  21. سلام مسعود عزيز دلم براي نوشته هايت تنگ شده بود البته بارها سرزدم و حسابي دمغ بودم . خوشحالم برگشتي.

  22. سلام من هم از برگشتن شما خوشحالم موفق باشید راستی ادامه گربه مشهدی و تهرای یادتون نره من 6یا 7 ماه تو کف ادامش موندم. 🙂

  23. راس میگی یره، خیلی دنبالت گشتُم ولی پیدات نِمُشُد. هر چیَم مِگَشتُم هی آدرس قبلیات پیدا مِرَفت.
    باز خوبَه پیدا رفتیا

  24. این دفعه اول نیست که میذاری و میری کلا فکر کنم این رفت و آمدها بخشی از مرام شما باشه شاتوت جان!
    به هر حال خوشحالیم که دوباره اینجا مینویسی و ما هم چشم میاییم شخم میزنیم وبلاگ شما را! آنهم شخم عمیق! با تراکتور جاندیر

    1. حالا مو مُندُم که ای که «مِذارَ مِرَ» بیتَرَ یا ای که «بِرَ و بِذارَ».
      چِمدِنُم وُل‌لا، بیگیرُم بُخوابُم

      1. واقعا خیلی بدی پسر بد! کم پیش میاد کسی توی حرفای من مچ گیری کنه! بقول خودت برو بیگیر بخواب!!! راستی چرا گفتی بگیرُم بُخوابُم!!! چی رو میخوای بگیری!!!!!! بعد بخوابی!

      2. البِتتَه جسارت مو رَ ببخشِن، قصت نِداشتُم مچ بیگیرُما.
        ولا مو کیرَ دِرُم که بُخام بیگیرُم بُخابُم؟!
        پ.ن.: یره ای مَشدی چقدضایَیَه، نِفَمیدُم چی رَف

      3. خیلی پسر بدی هستی که هیچ! روز به روز هم داری بدتر میشوی! این وبلاگ شاتوت رو هم که قبضه کردی و نمیگی اینجا زن و بچه مردم رد میشوند!!!!

      4. بدتر شدن مو رَ بِبخشِن دیگَه 😥
        ولی خدایی ما مشدیا همیجوری حرف مِزِنِم دیگَه. اصلن محاوره‌ای حرف زِدَن هَمَما همیجوریَه، فِقط وقتی نِوِشتَه مِرَه یگ کم ضایَه مِرَه

      5. این هیچ وقت حساب زن و بجه مردم رو نمیکنه… نمیگه حداقل کلماتم جدا بنویسه میندازه گردن لهجه مشدی

  25. سلام خوش اومدی بابایی… خیلی دلم برات تنگ شده بود… خیلی خوشحال شدم اومدی….
    موفق و پیروز باشی

    1. آخیی سحری، نازی.
      هی اومدم دیدم این بابایی حواسش به این سحری نبوده. خواستم دلداری بدم و بگم ناراحت نباش. فعلاً بابایی سرش شلوغه و زیاد تو مودش نیس این روزا. کم کمک درس میشه ولی 😎

  26. حساب دل ما رو نکردی مشدی نه؟
    گذاشتی و رفتی …
    ایرادی نداره ولی بدون که با این کارت اعصاب من یکی رو که خیلی بهم ریختی
    خوشحالم که برگشتی
    چاکریم

  27. سلام دوست عزیز.خوشحالم که بازم نوشته هاتو میخونم.
    از تعداد نظراتی که برای این مطلب نوشته شده،خیلی چیزا رو میشه درک کرد.
    از نوشتن » به وبلاگ منم سر بزن» خوشم نمیاد، اما اگه حوصلشو داشتی، خوشحال میشم .
    در پناه حق باشی.

  28. بعد یه ماه با نا امیدی تمام سر زدم منتظر بودم داستان گربه مشهدی 2 دوباره جلو چشم ظاهر شه که دیدم واااااااااااااااااای مسعود برگشته . خیلی خوشحال شدم برگشتی, فقط دفعه دیگه خواستی گم و گور شی قبلش یه خبر بده بد مشهدی

  29. سلام آقای مسعود عزیز
    من بعد از یه مدت طولانی اومدم چون فیلتر شکن نداشتم و به تازگی وی پی ان تهیه کردم
    خوب امیدوارم هر جا هستید خوب بو خوش باشید
    طاهرا یه مدتی نبودید
    ازینکه نمیتونستم به اینجا سر بزنم کمی ناراحت بودم
    من نویسنده بلاگ http://baaghaali.wordpress.com بودم که توی پیوندهاتونم هست ،
    اما الان از وقتی فیلتر شدم رفتم به http://30raabii.blogfa.com
    همه ما مینویسیم ه تایید بشیم و خنوده بشیم ، البته جدای ازینکه واسه دل خودمون مینویسیم
    من از خوانند های پر و پا قرصتونم مسعود خااااااااااااااان اینجا همیشه خونتون میمونه با نام مسعود مشهدی

پاسخی بگذارید

