بوس غنچه چاق …!!

دیشب مهمون داشتیم و بچه ها تا دیروقت بیدار بودن…مهمونا که رفتن یه کاسه انار دون کردم که بشینم روزنامه بخونم و انار بخورم…! این دختر کوچیکه که از وقت خوابش گذشته بود و صبح باید میرفت مهد اومد دم اشپزخونه گفت:بابا جونم بهم انار میدی بخورم…!! گفتم نه بابا جون دیگه نصف شبه… برو بخواب که صبح بتونی بیدار بشی بری مهد…! سرش رو انداخت پایین رفت طرف اتاقش…!!

روزنامه ها رو برداشتم با کاسه انار اومدم توی پذیرایی نشستم که باز دیدم اومد جلو گفت: عسل بابا کیه…؟ گفتم شمایی…!! گفت: جیگر بابا کیه..؟ گفتم :شمایی…! گفت : طلای بابا کیه…؟ گفتم شمایی…!! گفت: خوشگل بابا کیه…؟ گفتم بابا جون شمایی…شمایی…! گفت: من که عسل بابایم…!! جیگر بابایم…!! طلای بابایم…!! خوشگل بابایم…!! انار بهم نمیدی اونوَخ…!!؟ خنده ام گرفت و از رو رفتم…!! پاشدم رفتم یه کاسه کوچولو با یه قاشق چایخوری اوردم دوتا قاشق انار دون کرده براش ریختم دادم دستش گفتم زود بخور برو بخواب…!! برگشته میگه اگه دوتا قاشق دیگه بریزی یه بوس غنچه چاق بهت میدم…!! دوتا قاشق دیگه براش ریختم دیدم راهش رو کشید رفت….!! گفتم پس کو بوس غنچه چاق…؟ برگشت گفت اگه بوس غنچه چاق بهت بدم باید غَش کنی ها…!! گفتم باشه غَش میکنم…!! لباشو غنچه کرد و یه بوس چاق داد و من خودم رو زدم به غَش افتادم زمین چشمامو بستم…!! از لای پلکام نگاه کردم دیدم دخترم زود نشست سر ظرف انار من و دوتا قاشق انار دیگه ریخت تو ظرفش و الفرار….!!

50 thoughts on “بوس غنچه چاق …!!

  1. دخترت هم به خودت رفته ها… یاد خاطره اما رضا و قبولی کلاس پنجمت افتادم که با تف خودتو زده بودی به گریه…:mrgreen:

  2. خیلی خندیدم.ایول به خودت رفته آقا مسعود.درضمن مرسی بابت عکسی که گذاشتی.خیلی دوست داشتم ببینمت.-4-5 سالی میشه که میخونمت

  3. دختر کو ندارد نشان از پدر /// تو بیگانه خوانش …. ////// بعد خوب داری برای دخترات تبلیغ میکنی ها شاتوووت خان!

  4. خیلی بامزه بود. بعد از خوندن پست، به نظرم رسید به خودتون رفته. بعد که کامنت‌ها رو خوندم دیدم دیگر دوستان دیگر هم همین نظر رو دارند. خدا حفظش کنه، امیدوارم همیشه بتونه با عقل و درایت به خواسته‌هاش برسه.

  5. ایول.همین احساسات پاکشونه که آدم سیر نمیشه ازشون.همین که میبینیم از دغدغه های ما چیزی تو فکرشون نیست خیلی آرام بخشه.خدا نگهش داره برات مسعود جان و ایشالا غم نبینه تو زندگیش.سایه تو هم بالا سرش باشه. 😡

  6. مسعود جان
    خیلی با نوشته هات حال می کنم
    یه چیز بهت می گم باور کن
    چند ماه پیش که امتحان های پایان ترم دانشگاه بود، نیم ساعت به شروع امتحان مونده بود ، ولی من باید یه چیزی رو از تو اینترنت پیدا می کردم میدادم رفیقم،
    نمی دونم چی شد ، رفتم توی گوگل ریدر دیدم دو تا پست آپلود کردی
    باور کن نشستم جفتش رو خوندم، حسابی حض کردم ، کارم روانجام داد و بعدش رفتم به سمت دانشگاه
    الآن هم استاد بهم گفته یه قسمتی از تحقیقت ایراد داره برو درستش کن
    وقت زیادی ندارم ، ولی اومدم پست جدیدت رو خوندم و چون می خواستم اکشن تر بشه ، گفتم این کامنت رو هم بذارم و کلا بهت بگم که خیلی کارت درسته
    یه دونه ای به مولا
    انشاالله سالهای سال باشی و بنویسی
    حق نگهدارت

    1. درود بر رضاي گل

      حقيقت اينه كه اون چيزي كه من رو به ادامه نوشتن واداشته اينه كه چارنفر ابراز تمايل ميكنن به خوندنش و گاهي هم يك ايول ميگن…!! من از اون دسته وبلاگ نويس هايي هستم كه هم براي دل خودم مينويسم و هم دلم ميخواد نوشته هاي من رو چارنفر هم بخونن و احتمالا يا چيزي به تجربه هاشون اضافه بشه يا لذت ببرن از خوندن اون متن و حس نكنن كه با خوندن اون نوشته مغبون شدن …. من احترام ميذارم به مخاطبم و قبل از اينكه نوشته رو پست كنم حداقل ده بار اون رو ميخونم و بعضي كلمات رو هرس ميكنم تا متن روان و صاف و يكدست و تاثير گذار باشه…سعي ميكنم به حاشيه نرم و تيرم رو به وسط سيبل بزنم … سعي ميكنم شروع نوشته و مخصوصا انتهاي نوشته تاثير گذار باشه…!!

      هميشه ارزم اين بوده و هست كه بتونم يك نوشته كوتاه بنويسم كه مثل ضرب المثل ها جاوداني بشه …كه زبون به زبون بيان بشه و دست به دست بگرده و مهم نباشه كه اين رو كي گفته …برام مهم اينه كه چيز باارزشي گفته باشم كه ماندگاري داشته باشه …!

      سربلند و موفق باشي رضا جان

  7. سلام.خیلی وقته که می خونمتون.واقعا زیبا می نویسین.
    الحق که دخترتون به خودتون رفته!!
    خدا نگهش داره براتون

  8. بعضي ها ميگن كه دوستدارن باز هم باشي وبنويسي.اما بااين همه مشخصات كه از خودت ميدي زيادچشمم آب نميخوره.
    حسين درخشان روفراموش نكن.

  9. ميگم پس چطوري ميگين دخترم هوش بالايي نداره؟
    اگر بعضي چيزها را ظاهرا نميفهمه احتمالا به نفعش نيست. مطمئن

    1. عرض شود خدمت ارش خان كه من دوتا دختر دارم كه قبلا هم گفتم…يكيش همين ياسمنه كه عكسش رو توي روزنامه انداختن و الان كلاس دومه و خوشگل و تنبل و بازيگوش و راحت طلبه …ظرافت و طنازي هاي دخترانه تنها چيزيه كه در وجود اون پيدا نميشه….!!حتي دوست داره غذاش رو بجون تو دهنش كنن 🙂 از ديوار راست بالا ميره و دنيايي رو به عذاب اورده اما خيلي دوستش دارم 🙂

      يكي هم خواهرش كه چهار سالشه و مهد ميره …زياد خوشگل نيست اما زرنگ و تيز بين و غر و اطفار داره …چنون برات غر و غمزه ميريزه كه حتما بايد غش كني براش… دوساعت ميره جلوي اينه و به موهاش ور ميره و تر و تميزه اما اون يكي به هم ريخته و دماغو 🙂

  10. سلام مسعود جان
    من مدت زيادي نيست كه با نوشته هات آشنا شده ام ولي در عرض اين مدت كوتاه از نوشته هات لذت فراوان برده ام و به خيلي ها وبلاگت را معرفي كرده ام .گاهي با نوشته هات گريه كرده ام و گاهي خنديده ام و به تناسب عصباني شده ام و فحش داده ام و …
    تو مايه افتخار هر ايراني هستي تو اصيلي ، تو شجاعي ، تو با احساس و با شرفي تو با خودت و با جامعه ات روراست و صادقي تو دلسوزي تو…
    من از چاپلوسي بدم مياد. اينها چاپلوسي نيست اينها عين واقعيتند. واگه گفته نشه در حق تو ظلم شده .من نگرانتم كه مبادا قلمت را بشكنند.
    من اكثر آثار طنز نويسندگان را خوانده ام ولي بعضي كارهاي تو يك سرو گردن از بسياري از آنها بالاتر است. نوشته هاي تو دخو را به ياد آدم مي آورد. مورخين و جامعه شناسان در آينده اگر بخواهند شرايط اجتماعي زمان ما را بنويسند اگر به نوشته هاي تو مراجعه كنند كارشان بسيار راحت تر خواهد شد. تو آئينه زمان مائي.
    مسعود جان بسيار دوستت دارم .
    اميدوارم سالهاي سال زنده و سرحال باشي و همچنان بهتر و بهتر بنويسي.

    1. سلام

      ترجيح ميدم در برابر اظهار لطف جنابعالي سكوت كنم به جاي اينكه شكسته نفسي كنم و يا خودم رو بگيرم و ذوق كنم و خوش خوشانم بشه …!! فقط همينقدر خدمت شما عرض ميكنم كه من هم يك ادم هستم عين خيلي از ادمهاي ديگه ….از اشتباه مبرا نيستم و پوست خربزه هم ممكنه گاهي با پاي من همون كنه كه با پاي ديگران ميكنه …خيلي ها نوشته هاي اينجا رو خيلي عوامانه ميدونن و شرم حضور دارن…كلاس اينجا به كلاسشون نميخوره اما من همينم … من بچه خيابون و كوچه بازارم … نوشته هام هم همين بو رو ميده و لاغير

  11. دخترت هم به خودت رفته فردا که بزرگ شد اونم یه شاه توت دیگه راه میندازه بسلامتی.اما شخصیت های دنیای مجازی واقعی تر باشن بیشتر به دل میشینن.

    1. خوشگليش رو نسبت به دختر اوليم گفتم گرچه هر دختري براي پدر مادرش قشنگترين دختر دنياست…اما مهدي جان شما ببخش كه گفتم دختر كوچيكه خوشگلي ظاهري نداره…!! دختر كوچيكه دختر شاه پريونه …يه دختر دارم شاه نداره صورتي داره ماه نداره ……………………

  12. خدا خوانواده ات رو برات حفظ کنه.
    ولی مسعود منم موافقم.
    با چی موافق بودم؟ ………
    یادت نیس تو ؟

    آهان با این که دخترت رو تحت نظر مشاور قرار بدی (نه به معنای جدا کردن بچه از چیزهای عادی).
    فک کن. دخترت روابط بین پدیده ها رو تو ژانر خودش خیلی خوب میفهمه و براش برنامه ریزی میکنه. (فکر دادن بوس و غش کردن طرف و بعد …) از حالا استاد دیالکتیکه .
    خدا نگهدارتون باشه.
    یا حق…

  13. دل مارو بردی مشتی از بس از این دخترات تعریف کردی. عکسهاشونو بذار اینجا ما هم ببینیم خوب.
    چرا کنس بازی در میاری یره؟

  14. ای جااااااااااااااان… چقدر دوست داشتنی بود این کارش. راستی آقا مسعود من دو سه روزه مطلباتو دارم میخونم ولی انقدر از وبت خوشم اومده که این دو سه روز هر بار فقط به خاطر وب شما میام نت

پاسخی بگذارید

