آخ و اوخ نِکُنی بچه ها بیدار برَن…!! ( قسمت دوم )

ــ اَکبر اقا جان بچه ها ره خوابُندُم ….!! جارَم اِنداختُم….!! بیا دیگه دیر رَفت…!

ــ مگه مریض نِبودی تو…؟

ــ خوب رََفتُم دیگه…! قِشَنگ رفتُم حَموم خودمِه شُستُم…نِمازُمَم خواندُم…او چُوی زنجفیلِه بُخور زود بیا دیگه…! راستی گفتی اَحمدی نجاد بره هر بچه چقَد پول مِده…؟

ــ گه خورده هرکی گفته احمدی نِجاد پول مِده…!!

ــ خودت که گفتی اکبر اقا جان…!

ــ مُو گه خوردُم… ! ای پدر سگ به اسم پول دادَن به بچه ها پونصد میلیارد تومن گریفته ولی نِمِده که پُفیوز… مِگه بره بچه ها تو حساب بانکی پول مِذارَن هیجده سال دیگه بچه ها خودشان فقط مِتِنَن وَردارَن… بوزَک نِمیر باهار میه کومبُوزه با خیار میه…! یکی نیست بگه قُرُندَنگ..!! تو هیجده ماه دیگه اَصن هستی که حرف از هیجده سال دیگه مِزنی…؟ تازه هیجده سال دیگه با ای یک میلیون تومن یک دست کت شلوارم نِمِدَن…!! خوب بود زود فهمیدم به طِنافِ ای مرتیکه نِرَفتُم تو چاه…ای مُرده شور بُرده جز نِکبت و بدبختی چیزی نِدره بره ما…خاک تو سر مو که رفتُم رای دادم بهش…خاک عالم…!!

ــ خوب حالا ولش کن… چوییت یَخ کِرد بُخور پاشو بیا…بیا دیگه الان صُب مِره…واز از هيچي كه بهتره كه …!

ــ برو امَدُم…يك مو از شغال غنيمته …!!

ــ راستی اَکبر اقا جان قبض اب و برق و گاز امِده رو هَمَش نویشته اِخطار قطع..!! گذاشتُم رو طاقچه…چی گیرون رفته…!! مَمَد اقایَم امِده بود دَم دَر گفت اجاره خانه سه ماه عَقِب افتاده خالی کُنِن…!! چاه مُسترابَم پُر رفته..! برنجمایَم تِموم رفته…! روغَنَم نِدِرم…!

ــ ای خدا لعنتت کنه خروس بی محل…حالا وَخته ای حَرفایه…!! خوابید ای لامَصَب…خوابید…!!

96 thoughts on “آخ و اوخ نِکُنی بچه ها بیدار برَن…!! ( قسمت دوم )

  1. چقدر تلخ
    در عین جالبی غم عجیبی تو نوشته هاتونه
    خدا لعنتش کنه که همه رو بدبخت کرده
    نوش جوون اونایی که بهش رای دادن
    نوش جون عمه ی من که گفت : مو گفتَم اگه به موسوی رای بودوم همه کون لخت میان بیرون
    حالا کونشو سفت بچسبه که جناب پرزیدنت داره پارش میکنه

    1. به هر حال تجربه اي تلخ رو داريم پشت سر ميذاريم…اميدوارم درس بگيريم..

    2. …..همه کون لخت میان بیرون حالا کونشو سفت بچسبه که جناب پرزیدنت داره پارش میکنه
      ای ول.
      امیدوارم همه کسایی که به ا.ن رای دادن این قسمتش را بخونن.

  2. خوابید لامصتک. حالا دگه ور نِمِخِزه.
    :دی
    والا بر اساس نوشته های قبلیتون میگم ای کاش اینقدر برهنه مطالب رو بیان نمیکردید.کاش تو لایه ی طنز تلخش همه چی گفته میشد. یهو انگار این آقاهه فیلسوف شده باشه.
    قبلا میذاشتی با همون طرز فکر عوامانه شون صحبت کنن. ولی اینبار یک کم فرق کرد.
    موفق باشی

    1. يره اي خصلت مشديايِ كه رُك باشن. شما نترس چشم و گوشت با اي حرفا وا نِمِره. مراقب جاهاي ديگه باش

  3. بعد این حکایت پر شدن چاه مستراب واقعا حکایتی بود ها! حتی این قدمیا شیر آب توی حیاط را هم کم باز میکردند که چاه پر نشه!

    1. افغان ها انسانهايي دوست داشتني هستند گرچه ذهنيتي كه ما از اونها داريم بسيار زننده است اما من با جمعي از فرهيختگان اونها مراودت دارم و خيلي با معرفت هستند…در ضمن لهجه افغاني با مشهدي زمين تا اسمون فرق ميكنه…در مورد شاشيدنت هم حرفي ندارم كه بزنم…!!

    2. منم ریدم به اون تربیتت نیچه :wink:، یه وقت فکر نکنی منم بی‌تربیتم، خیر. پدرومادرم وقت کافی واسه تربیت من خرج کردن. اما یه چیزی رو تو این سالها یاد گرفتم اونم اینه که در مقابل بعضی رفتارا باید مثله خودشون رفتار کنی تا شاید بفهمن رفتارشون چقدر زننده بوده.
      حالا اینکه یه افغانی در حق تو و نزدیکانت چه کرده که دیگه فرق مشهدی و افغانی رو نمیفهمی منم توش موندم!
      تو ایران مردم با لهجه‌های مختلف صحبت میکنن، حالا مشهدیا هم مشهدی و تو چه بشاشی و چه نشاشی اونا همینطوری صحبت خواهند کرد.

  4. فکر کردی طنز یعنی اینکه بیای لهجه یه عده شهرستانی رو به سخره بگیری؟ گیرم دهاتی.یا هر چی.
    منو یاد این کارگردانایی میندازی که واسه بامزه کردن فیلمشون چند تا دهاتی و شهرستانی رو میندازن تو فیلم و مسخرشون میکنند

      1. چقدر زود قضاوت میکنی بابالنگدراز! اگه یه نفر با لهجه خودش حرف بزنه و بنویسه مسخره کردنه؟
        منم خیلی وقتا نظرمو با لهجه مشهدی میدم، چون لهجم همینه. این کجاش مسخره کردنه؟

  5. اکبراقا چراترش میکنی خوب خوابید که بخو.ابه کبرا خانم دمرمیکردی دوباره راست میشد ای که غصه نداره به ای ناشناسم که میگه مغزت درد نکنه بگو …کسی به شما بند نکنه

    1. شما بايد بوسيله دعوتنامه دعوت بشين به بالاترين و من متاسفانه دعوتنامه هام تموم شده والا ميفرستادنم براتون..

  6. جالب بود، طنز جالبی بود!
    فقط به قول بعضی از دوستان احساس می کنم یه کم به اون قشری که بازیگرای این داستان بودن توهین میشه! البته از طرفی هم هر جور طنزی نوشته بشه همچین مشکلهایی داره!

  7. مرسی، خیلی باحال بود
    من خودم مشهدی هستم و خیلی افتخار می کنم که شما با لهجه ی مشهدی می نویسید.
    موفق باشید

      1. نِه بِرار، همی ساخ یَگ کم بِزِنی عادت مِنی! مویَم سَختُم بود دیدُم مَسود مِزِنَه، مویَم زَدُم یاد گیریفتُم!
        منظورُم صَفَه کیلیدِتَه

  8. با درود به شما همشهری عزیز
    1.من از نوشته هاتون این برداشت رو کردم که شما مثل اینکه ندیدین
    شب های انتخابا ت از میدون تقی اباد تا ته طرقبه شاندیز راسته مشهد رو پر کرده بودن یعنی این قدر مشهد ……. داره بابا دمه شو ما رو گرم به غیر از یک عده ای که پول بگیر یا گمراه وابله بودن
    حتی ایله ها شم به احمدی رای ندادن
    حالا درست در تمامی دوران شلوغی ها کم بودن این دلیل نمیشه که تلقی بشه ………
    2. من به شما میپرم که کارگران ما را دست کم گرفتید یا میانشان نبودید یا هم ………….
    فقط از روی چهر قضاوت کردید
    ما از نسل سیاه جامگانیم

    1. البته من ديدم …. احمدي نجادي ..! ها رو هم ديدم….!

      و البته ايني كه ما از نسل سياه جامگان هستيم هم فكر نميكنم افتخاري باشه براي ما …مهم اينه كه الان كي و چي هستيم…موفق باشي نيما جان 🙂

  9. آقا جان ترکوندی.
    حیف که امروز انرژیم تموم شده. یه مثبت طلبت فردا میدم.
    در مورد توهین ها زیاد جدی نگیر. حالا تازه خودتم که انگار مشهدی هستی.
    بعضی ها واقعا با خودشون شک دارن.
    پاینده باشی.

      1. ای بابا مُخاستُم ترش کُنُم تا حالا خِمیرتُرُش رِفتَه بودُم! مو بِرِ خودت گُفتُم. اصلَنُم ترس نِدِرَه جونِ مَسود :mrgreen:

    1. جل الخالق.
      نمیدونم چرا تو هر وبلاگی یک نفر باید هم اسم من ولی با نظرات مخالفم پیدا بشه….
      آقا به نظر من این پست ها باید سمعی بصری باشه تا قشنگ مردم درک کنن….
      این پست را یکبار دیگه هم خوندم ولی خداییش نفهمیدم که کجاش برهنگی داره! اصلا اونها که هنوز رو کار نرفته بودن….
      شما تخیلت خیلی قویه آقا آرش که برهنگی هم دیدی

      1. البت بيشتر اعتراض روي جمله اخر مطلبه كه ممكنه به مذاق خيلي ها خوش نياد 🙂

      2. یعنی واسه اینکه به اون عضو شریف گفتی: لامصّب؟
        یا اینکه خوابیدن چیز بدیه؟
        البته قبول دارم که خوابیدن اون لامصب خیلی بده. خدا واسه گرگ بیابون نیاره.
        یکی از دوستام تعریف میکرد:
        قرار بود یه شب آهن خالی کنیم واسه ساختن خونه، واسه همین یه جعبه شیرینی خریدم و رفتم در خونه تک تک همسایه‌ها و بعد از تعارف شیرینی عذرخواهی کردم و قضیه خالی کردن آهن رو گفتم. خلاصه شب به نیمه رسید و ماشین آهن هم رسید و خالی کردن آهن شروع شد، وسطای آهن خالی کردن یکی از پیرمردای محله از ته کوچه در حالی که رب‌دوشامبر تنش بود با مشت‌های گره کرده و در حالی که فحش بارمون میکرد میومد طرفمون! ما موندیم خدایا قضیه چیه! خلاصه آرومش کردیم و گفتیم: چی شده آقا که لایق این همه فحش شدیم!
        پیرمرد جواب داد: آخه نامسلمونا بعد از یه سال بالاخره امشب تونستم بلندش کنم که شما شروع کردین آهن خالی کردن و اون لامصب خوابید 😥
        حالا ما مونده بودیم بخندیم به این قضیه یا گریه کنیم به حال اون پیرمرد!

        اینه که میگم واسه گرگ بیابون هم نیاره

  10. جديداً هم ده برابر توي تلويزيون تبليغ اين طرح رو مي كنن. در جواب دوستاني كه مي گن همچين كسايي كم هستند من مي گم كه متأسفانه زياد هستند. اما خوبيه قضيه اينه كه خيلي ها رو مي شه با حرف راضيشون كرد.

    1. آره متاسفانه این دسته آدما زیادن.
      من که میگم 2 تا هم زیاده، یه دونه باشه درست بزرگ شه.
      من با دوستام که صحبت میکنم میگن زحمت 2 تا بچه کمتره چون خودشون سر همو گرم میکنن و بزرگ میشن. ولی من میگم اگه خربزه میخوای بخوری حواست باشه که پا لرزشم بشینی. مگه اونا کفش و کلاه و ماشینن! همون یه دونم بزرگ کردنش هزار جور مکافات داره از امکانات بگیر تا تربیتش.
      البته تنها خطرش اینه که ممکنه لوس بشه که اونم میشه درستش کرد.

      1. من که میگم یک دونه هم نباشه.
        این چه فکریه که هر کس ازدواج کرد حتما باید بچه دار هم بشه، وگرنه حتما مشکلی داره!؟

      2. آخ گفتی آرش، ولی واقعیت اینه که گاهی نمیشه. اما آدم اگه بچه هم نداشت زیاد فرقی نمیکنه.
        من یه پسری دارم که میگه اصلاً واسه چی ازدواج میکنن اینا که طلاق میگیرن. اول برن 6 ماه زندگی کنن با هم اگه خوششون اومد بعدش برن ازدواج کنن.

      3. به نظرم من هم درست ميگه.
        تو بزرگسال ها هم خيلي ها اين حرف را ميزنن.
        ولي متاسفانه بيشترشون فقط حرفش را ميزنن.
        مثلا شما حاضري با خانمي که قبلا به همين شکل با چند نفر زندگي کرده ازدواج کني (اگر ازدواج اول خودتون باشه).
        جواب من که نه.
        فکر نمي کنم پرده بکارت اهميتش را به اين زوديها از دست بده!
        اين جزء تغييراتيه که آقايون بايد ايجاد کنن.

  11. با درود بر مسعود نازنين
    واقعا شاهکار هستي پسر.من خودم مشهدي هستم ولي در مطالب شما علاوه بر بيان دردهاي جامعه به واژه ها و ضرب المثل هاي مشهدي قديم اشاره مي کنيد که واقعا جاي تشکر دارد.ميدوارم کساني که مشهدي هستند نگذارند فرهنگ بومي و لهجه خودمان تغيير کند.حفظ هويت از شاخصه هاي رشد و تعالي يک جامعه هست.از شاخصه هاي هويت نيز لهجه و گويش است.قرار نيست هم با همه مردم ايران با لهجه صحبت کنيم.ولي بايد در جمع دوستانه اين احساس نزديکي را با لهجه مشهدي نشان دهيم.اينکه اين آقاي نيچه توهين کرده است واقعا جاي تاسف دارد.جالب اينکه اسم نيچه را براي خود انتخاب کرده ولي ذره اي شعور ندارد.بيان دردهاي جامعه کاري کساني است که خود با درد و رنج بزرگ شده باشند.
    آخرش هم مخوام بهت بگم مسعود جان دوستت دارم.مخوامت و نوشتت از دل ميه و به دل ميشينه.دمت گرم
    از مشهدي هاي ساکن تهران

    1. مُگُما فرید، یَگ وَخ سندرُم بِچِه تیرونی نِگیریا 😉
      تو عوام پدیا گُفتَه که: یَگ مِرَضیَه که خودتَه خیلی باحال فرض مُکُنی و بَقیه رَ اُسگل 🙄

  12. اون …………. که گیر داد به بچه مشد بگو بیاد ……………مرتیکه کروکودیل قد محمود از دنیا فهم و شعور نداره ادای روشنفکرا رو هم در میاره.
    این یه ذره برهنگی هم به جایی بر نمیخوره:Dحقیقته دیگه.یارو به زنش نمیاد بگه آلت تناسلیه اینجانب در عالم دیگر رفت و حالا حالاها برنخواهد گشت,وای بر تو با این جملاتت.میگه خسبید فلانم:D
    دمت گرم مسعود جان.مطالبت واقعا شاهکاره.میخواستم ببینم میشه از مطالبت به اسم وبلاگ خودت استفاده کرد؟؟؟واسه کلوب میخوام.

    1. درود بر بهنام عزيز

      استفاده از مطالب وبلاگ با ذكر ماخذ نه تنها منع قانوني نداره بلكه باعث افتخار اينجانب است… زنده بشي برار 🙂

  13. سلام همشهری دمت گرم و سرت خوش باد! آقا ما که شیفته قلمت شدیم. احترام نظر دیگران به جا ولی عریان نوشتنم یک سبک برای خودش نمی دونم چرا بعضیا چون طنزی تلخ از ادبیات محاوره ای مردم استفاده می کنه به لای قبا و عمامشون بر می خوره؟ زنده باشی دیداش

  14. سلام؛نم دنوم چي بوگوم . يه جوري مين ويسي که آدم دوس ندره راجبش قلم دس بي گيره.فقط مشه با نوشته هات تو فکر رفت و با قشنگيش حال کرد.من عاشق سبک نوشتنتم.زياد بنويس.پايدار باشي

  15. خیلی عالی بود،ممنون.
    اینایی که این طرز نوشتن رو پورنو و برهنه میدونن نمیدونم چطوری زندگی میکنن و چی میگن. اینهمه جک و حرفهای روزانه با کلمات اساسی گفته میشه اونوقت این متن سربسته شما رو برهنه میدونن. نمیدونم والا… اینهمه حساسیت به عادی ترین مسایل زندگی اونهم با این گویش سربسته و زیبا آدم رو به وحشت میندازه که بعضیا چقدر دید جنسی و حساسی دارن. بهتره دیگه بس کنم… میترسم به منم بگن طرفدار پورن هستی!!!!

    1. عرض كنم كه خيلي مايلم پورن خانوادگي و خياباني بنويسم اما هر بار كه دست به قلم بردم متهم شدم…!!

      1. بینیویس مسود، بینیویس بابا.
        تو که قرارَه متهم بری، پس بینیویس و برو

    2. مِدِنی تو فرهنگ مِشدی بعضی حرفا که بقیه جاها زشته یک معنیایه دیگه یی مِده که خیلیم بد نیست

  16. آقا راستی مو که تاریخ شروع ای وبلاگت رو نِمد ِنُم ولی ظاهرا همی ماه تولدشه.اگه آره که مبارکه اگه نه که فدا سرُم…D:
    ضمنا مو شروع کِردُم به زدن مطالبت تو کلوب دیدُم ای دل غافل لاشیا بی اسم منبع دِرَن به اسم خودشان مِزِنن.یره ای رگ غیرت مِشدیم دچار تورم شد رفتُم فش کشیدُم به جونش.
    حالا بذار مو مطالبت ره گذاشتم همه میبینن مسعود مشدی کیه و گوشی میه دستشان که این بی مراما دزدی ادبی کِردن:D
    دِرومت بچه مشد.:x

    1. قربون مرامت…

      والله يكي از همي دزدا مطلبي كه راجع به مردن بابام نوشته بودم رو دزديده بود به نام خودش و دم در وبلاگم واستاده بود هركي بهش تسليت مگفت جواب مداد…!!

  17. اقا من یک پنج دقیقه ای است که دارم می خندم.
    نژاد پرستی عزیز؟ باشه . بی ادب هم میباشی؟ عیبی نداره. بی سواد هم که هستی. خوب مهم نیست … دیگه مرد حسابی چرا اسمت رو نیچه گذاشتی ؟

  18. مسعود جان مسله همیشه عالی ، داداش ی مدتی از این مدل بنویس بلکه این سیاهی روزگار از یادمون بره ، حد اقل این چیزا رو که میخونیم از ته دل ی کم ی بخندیم و انرژی بگیریم ، دستت دارد نکنه ، دشمنت ذلیل

  19. خیلی بامزه بود…به خصوص که منم یه نیم رگه مشهدی دارم قشنگ تونستم تصور کنم تمام این نوشته ها با لهجه شیرین مشهدی چقدر جذاب میشه..موفق باشید.

  20. درود مجدد به مسعود گرام:
    اول توضیحی در مورد سیاه جامگان ابومسلم خراسانی که حتما اسمش براتون اشناست
    که دیگر کمتر به گوشتان بخورد جهت سقوط به دسته دوم ودر حال حاظر تعلیق
    او کسی بود که از نیشابور علیه عرب های (عدم رعایت بهداشت) قیامی به پا کرد ونقش مهمی در بیرون کردن واسم ان حرکتش ویا نمادش را همان سیاه جامگان گذاشت.
    وبنظر من از سر این دولت مهر ورز که همچی را سیاسی کرده از دولخی کوچک در کال زرکش بگیر تا نام این تیم دست ها به هم داده شد تا دیگر نامی نماند از این.
    ودیگر اینکه برای دانستن اینده به حال بنگر و دانستن امروز در گذشته بیاب
    اگه توجه کنیم همین دار ودسته محمود وعلی 2 قرونی پایین خیابونی همون باقی مونده عرب هاین با این تفاوت که تحت لوای دین دارن شف شف مکنن حالا یک سیاه جامه یا یک سبز جامه فرقی نداره در چه حالتی هستیم مهم بودن ما ست .
    ویک سوات داشتوم اینکه چرا همه در تمام سریال ها از لهجه مشدی همه گارسونها خل وچل ها استفاده مکنن واین باید از این به بعد محکوم بشه…
    ولی درود بر حامد بهداد که ابرو هرچی مشدی ر خرید…

    1. البته نيما جان هنرپيشه هاي بيشتري هم از مشهد داريم… داريوش ارجمند… انوشيروان ارجمند…رضا كيانيان….رضا عطاران و الي اخر 🙂

  21. یره ای مطالبت ره زدُم من ِ مطالبُم.منتها به اسم و نشون خودت:D
    خواستی یه سر بزن بیبین اگه جاییش موردی چیزی داشت بوگو تا ریدیفش کُنُم.
    http://www.cloob.com/name/spaceboy
    اینجه که آمدی میای تو مطالب و مطالب خودت رو میبینی:D:D
    اشکالی چیزی داشت یه ندا بدی حلش میکنم.
    دمت گرم.

  22. خیلی عالی بود،
    از آنجاییکه باید 5-4 بار مطلب را میخواندم تا از همه جملات رمز گشایی بشه، یه نکته جالب هم بار آخری که خوندنم ناگهان کشف کردم که فکر کنم کسی متوجه نشد،

    « مگه مریض نِبودی تو…؟

    ــ خوب رََفتُم دیگه…! قِشَنگ رفتُم حَموم خودمِه شُستُم…نِمازُمَم خواندُم…او چُوی زنجفیلِه بُخور زود بیا دیگه…!»

    برداشت بار اول: احتمالا آقاهه دیشب درخواست … داشته و خانومه سرحال نبوده، مریض احوال بوده، اما امشب حسابی سر حاله، حموم هم رفته و کاملا برای یک شب رمانتیک آماده ست.

    اما قضیه نماز چیه؟ آها منظور ش اینه که نماز امشب هم خوندم و دیگه لازم نیست بعد از .. برای نماز غسل کنم.

    بار پنجمی که داشتم صحبتهای آقاهه رو در مورد احمدی نجاد میخوندم یدفعه دوزاریم افتاد قضیه مریضی چیه؟ حالا یکی به من بگه که من خیلی باهوشم و هیچکی متوجه این نکته نشده بود یا برعکس من دوزاریم خیلی کجه و همه میدونستن؟؟؟؟؟

  23. salam agha,neveshtehat vaghean alian..man emrooz avalin bari bood ke oumadam too in site ,taghriban hameye matalebetun ro khoondam.
    ajab zaboone bahali darida…man faghat ye ostad dashtam ke ba lahjeye mashhadi sohbat mikard..man faghat sare kelasesh nisham baz bood.:-)
    kheiiiiiiili kheiiiiiilii movafagh bashi…

  24. سلام.
    بلاخره بعد سی سال یکی پیدا شده که داره فکرش بعد 20 سال رو می کنه.
    تازه بعد 20 سال که قرار نیست 1ملیون همون یه ملیون بمونه.
    سودش،کمک های دولت،کمک های والدین هم به این مبلغ افزوده میشه.
    من الان 24 سالمه و حدوده 17 سال هم درس خوندم اما همون یه ملیون پس انداز رو هم ندارم.
    من خودم از احمدی نزاد خوشم نمیاد اما بعضی از کاراش رو نمی شه نادیده گرفت.
    ممنون

  25. I had to live in Mashhad for many years(unfortunately) . I hated that city and the people over ther. But dude, you rock. YOU ROCK
    I have been laughing hard for about half an hour. Had not laughed like that for a looooong while

    You rock. Keep up the good job dedaash masood

    Pesare bad is something. He is something. He kills me

  26. بابا سی و سه ساله که دهاتی ها بر ایران حکوکت میکنند انهم نه تنها دهاتی بلکه دهاتی های مرتجع روحانی اگه کونشو دارید این عقب مانده ها را از سر ما ملت ایران کم کنید خلایق هر چه لایق

  27. قابل توجه آقا رضای بچه تهرون ! دوست عزيز من هم مثل جنابعالی بچه تهرون هستم و سالهای ساله كه خارج از كشور زندگی ميكنم ! ولي دليلی نميبينم كه چهار كلمه دمت گرم و خيلی كارت درسته و نيم ساعت از خنده مُردم و پسر بد كه شخص استثنائی ! است و منو كشته را به به زبون انگليسی بنويسم ! در ضمن برای اطلاع شما و ساير خوانندگان وبلاگ آقا مسعود كه يك جورائی از نوشته هاش خوشم مياد بايد بنويسم كه جناب آقای پسر بد ورژن بی تربيت آقای مسعود مشهدی ميباشد كه در موقع لازم وارد گود ميشه و هر چی كه از دهنش در مياد به منتقدان آقا مسعود ميگه و ميره پی كارش !!!! فقط اين قضيه را مجبور شدم بنويسم كه آقا مسعود عزيز فكر نكنه با دسته كور ها داره تيليت ميخوره و ما نفهميديم !!!

  28. قابل توجه بچه تهرون ! دوست عزيز من هم مثل جنابعالی بچه تهرون هستم و سالهای ساله كه خارج از كشور زندگی ميكنم ! ولي دليلی نميبينم كه چهار كلمه دمت گرم و خيلی كارت درسته و نيم ساعت از خنده مُردم و پسر بد كه شخص استثنائی ! است و منو كشته را به به زبون انگليسی بنويسم ! در ضمن برای اطلاع شما و ساير خوانندگان وبلاگ آقا مسعود كه يك جورائی از نوشته هاش خوشم مياد بايد بنويسم كه جناب آقای پسر بد ورژن بی تربيت آقای مسعود مشهدی ميباشد كه در موقع لازم وارد گود ميشه و هر چی كه از دهنش در مياد به منتقدان آقا مسعود ميگه و ميره پی كارش !!!! فقط اين قضيه را مجبور شدم بنويسم كه آقا مسعود عزيز فكر نكنه با دسته كور ها داره تيليت ميخوره و ما نفهميديم !!!

پاسخی بگذارید

