من ایرانی اباد و ازاد زیر پرچم امریکا و اسراییل نمیخوام !

  بعد از نوشتن پست اگر امریکا حمله بکنه شما چکار میکنین به این فکر افتادم که اگر واقعا اسراییل یا امریکا با موشک یا مثلا از مرزهای ابی و خشکی حمله کنند و به خودشون جرات بدن پا توی خاکم بذارن و توی هر خونه ای سرک بکشن من چکار میکنم ؟

 اگه سر هر کوی و برزن چشمم به این گردن کلفت ها بیفته که دارن هموطنانم رو تفتیش میکنن … کتک میزنن …بازداشت میکنن ! من چکار کنم ؟  من باید برم بزنم پشتشون بگم ای ول ! دمتون گرم ! بزنید …بکشید … تجاوز کنید … ویران کنید تا ازادی بیارید ! بگم برای ازادی باید خسارت داد و ما از جون و مال و ناموس و خاک و میهنمون مایه میذاریم و خسارت میدیم تا ازادی به دست بیاریم ! نه … گور پدر اون ازادی که امریکا و اسراییل بخواد برای ما به ارمغان بیاره ! 

اقا اون ایرانی هایی که اونور اب هستن و هی دلشون تالاپ تولوپ میکنه تا امریکا یا اسراییل حمله کنه یا معنی جنگ رو نمیدونن و جنگ رو درک نکردن یا یه ریگی تو کفششونه! یارو میگه من معنی گرسنگی رو میفهمم! تو غلط کردی که میفهمی! اگه اونقدر گرسنه شدی که گوشت مردار بخوری اونوخ حق داری بگی من معنی گرسنگی رو میفهمم! حالا شده حکایت اینا… میگه من معنی جنگ رو میفهمم! تو هیچی از جنگ نمیفهمی! معنی جنگ رو اون میفهمه که با زن و مادر و خواهرش تو محاصره افتاده! اون میفهمه که نعش کودک شیرخواهره اش رو از زیر اوار میکشه بیرون! اون میفهمه که معلول شده و جفت پاهاش رو از دست داده! اون میفهمه که ریه هاش در اثر بمب شیمیایی از بین رفته و نفس کشیدن درست و حسابی براش ارزو شده! شما ها چی میفهمین از جنگ روشنفکر نماهای خارج نشین!

اقا اگه ایران با اومدن امریکایی ها و اسراییلی ها بهشت برین هم بشه برای من از جهنم بد تره !  اگه من عرضه داشته باشم ( که تا حالا نداشتم ) خودم باید ایران رو بسازم والا تو همین ذلت بمیرم بهتره ! حقمه ! اقا جون من منجی نمیخوام ! اونم منجی چشم ابی مو بور اجنبی ! من امریکا رو دوست دارم اما با سرباز متجاوز امریکایی مشکل دارم ! من غیرتم اجازه نمیده سرباز اسراییلی پاش رو توی خاکم بذاره و بخواد به هموطن من امر و نهی کنه ! من قلم پای متجاوز رو خورد میکنم ! ( میدونم الان میگی یواش بابا غیرتی نشو پیاده شو با هم بریم ! )

اگه ایران و ایرانی اینقدر حقیر شده که بخواد چشمش به دست اجنبی باشه پس هم ایران و هم ایرانی به درد لای جرز میخوره  ! بسه دیگه هر چی خفت کشیدیم تو این چند سال ! دیگه خفت زیر اشغال متجاوز بودن اضافه نشه به اینها ! اقا من ایرانی اباد و ازاد زیر پرچم امریکا و اسراییل نمیخوام ! گور بابای اینجور ازادی ها …..

89 thoughts on “من ایرانی اباد و ازاد زیر پرچم امریکا و اسراییل نمیخوام !

  1. حرف كاملا درستی است. همیشه تصور چنین اتفاقی سخت است. اما سخت‌تر از اون، این است كه شاهد روندی باشی كه خیلی‌ها نسبت به سرنوشت كشور و حتی هویت ایران بی‌تفاوت شوند و هر اتفاقی را بپذیرند.

  2. سلام مسعود خان عزیز ..
    وب جدیدت مبارک …
    اگه لطف کنی و لینک بهونه دات نت را از وبلاگ قبلیت به این جدیده منتقل کنی ممنون میشم … .. .
    همیشه سربلند و موفق باشی … .. . . .. … همشهری مشهدی تو : بهونه دات نت

  3. بشر آزاد آفريده شده و اين آزادگي تو گوشت و پوست و استخونشه، اين آزادگي اجازه نميده که زير بار ظلم و ستم زياد دووم بياره.
    به لطف اون هموطن که روزه 3 شنبه هفته پيش با حواسپرتيش اومد و ماشينمو استيشن کرد! و من نتونستم واسه عروسي خواهرم برم مشهد 😦 ، اين روزا بيشتر پياده گز ميکنم و تو خيابون مردم رو تماشا ميکنم. اتفاقاً امروز مجبور شدم يه بار از شرکت بزنم بيرون، پس دوبار يه عده پليس رو ديدم که داشتن چارچشمي مردم رو ميپاييدن! يه لحظه با خودم فکر کردم زندگي زير نگاه يه عده چقدر ميتونه سخت باشه، حالا اينا که به اصطلاح از خودمونن و مسلمون و هم ميهن. اگه آمريکايي بياد از اينا که بهتر نميتونه باشه.

    يه ماهي ميگذره از سوالي که دوستم ازم کرد. ازم پرسيد دوباره جنگ شه ميري بجنگي؟ گفتم: نه. گفت: اما من از فلاني و فلاني پرسيدم هر دوشون گفتن: آره ميريم جنگ. من گفتم: وظيفه اصلي من حفظ و حمايت از خونوادمه، اين مملکت ديگه ماله من نيست که بخوام کاري واسش بکنم. اوني بره بجنگه که 30 سال تعهد داده، الان شيکم گنده کرده، به زن و بچه مردم گير ميده که چرا چپ ميرين راست مياين!
    اما واقعيت اينه که نميدونم اگه خداي نکرده جنگي اتفاق بيفته من چيکا ميکنم.
    اصلاً دوس ندارم دوباره جنگي پيش بياد، حالا چه اسگلايي باشن که از جنگ خوششون بياد و ديگه نميدونم.
    همون دوست کُردم که ميگفت ما و کردستان عراق يکي هستيم، از بچگيش و چگونگي درس خوندنش ميگه، وقتي تعريف ميکرد که وقتي بچه بود و عراقيا رو سرشون بمب ميريختن و اون يه گوشه پناه برده بوده تا طوريش نشه، ديده که يه نفر که داش ميدويد و در حال فرار بود يهو يه ترکش مياد و سرشو ميبره و اون ميديده که چطور طرف بدون سر چند قدمي به دويدن ادامه داده، آدم يه طوريش ميشه و ميگه: بابا ما تو چه آسايشي بزرگ شديم.
    وقتي تو خرمشهر قدم ميزدم و خونه‌ها رو ميديدم، کتاباي قصه، لوازم منزل، … حس غريبي داشتم. هنوز وقتي چارشنبه سوري ميشه و ملت از خوشحالي ترقه در ميکنن منو وحشت ميگيره، حس يه شهر جنگي به من دس ميده و ميمونم که چطوري خونوادمو نجات بدم 😦 خيلي حس بدي داره جنگ.

  4. مگه اين کارايی رو که نوشتی الان بسيجيا نميکنن؟ مگر تفتيش نمکنن يا ناوس مردم رو بی حرمت نکردن؟ مگه کرور کرور تو خاوران و بهشت زهرا آدم و جوون دسته گل مردمو لای گل نکردن و نميکنن؟ مگه دار نميزنن؟ خوب چرا همين حالا کاری نمکني؟ چرا مثلأ به مردک جولومبور نميگی خفه شه و کاری به کشوری که هر دو سال به جايی حمله ميکنه نداشته باشه؟ لابد هرچی باشه اينا هموطنتن، نه؟!!!

  5. salam dooste aziz.bande fek mikonam dar haale hazer dorane estemare gharne bistom ke nemoonash ro dar filmhayi mesle omar mokhtar didim gozashte.ke oroopayiyan keshvari ro mostamereye khodeshoon mikardan va mardom ro be bardegi mibordan.alan in joor chiza mansookh shode .dar zemn man fek mikonam shoma ziadi akhbare jomhoorie eslamiro negah kardi chon didgahi ke dar bareye sarbazan amrikayi dari daghighan didgahe akhbare simaye jomhoorie eslamist ke neshoon mide ba lagad dar ro mishkoonan va varede khoone mishan.ama bayad begam man be in sarbaza hagh midam chon dar moghabele oonha terorist hayi gharar daran ke yek moaleme eraghi ro dar moghabele 2 bacheye zire 10 salash sar miboran be jorme inke shalvare jeen mipooshide.dar zemn yademoon bashe khalayegh ra har che layegh

  6. «من قلم پای متجاوز رو خورد میکنم !»
    معلومه ایرانی هستی. ما ملت شعاریم. اگه ما عرضه قلم پا خرد کردن داشتیم الان موجودات پستی چون خامنه ای و احمدی نژاد بر جان و مال و ناموس 70 میلیون نفر مسلط نبودند و شاگردان سردار زارعی دختران و زنان ما را جلو چشم «مردان!» ایرانی سوار ماشین نمیکردند تا تماشاچیان به جای قلم پا خرد کردن مثل گوسفند نگاه کنند.
    چرا به جای ورم کردن رگهای گردن مغزمونو به کار نمیندازیم تا ببینیم چرا ما در آستانه پرتگاه هولناک جنگ قرار گرفته ایم؟ وقتی کسانی بر ما حکومت میکنند که وقتی نفت 3 برابر میشه و رفاه مردم یک سوم میشه آب از آب تکون نمیخوره و کسی بر سر آفاها و آقازاده ها فریاد نمیزنه….
    هر چقدر ولایت وقیح به مردم ایران ظلم کنه و اونا رو تحقیر کنه برای آمریکا و روسیه و انگلیس اهمیتی نداره اما وقتی آقایان توهم زده میشن و به آمریکا و اروپا شاخ و شونه میکشن اونا ساکت نمیشینن و کمر دولت و ملت ایران را یک جا میشکنند. اونا میگن اگه این ملت با این دولت همراه نیست چرا مخالفتشو ابراز نمیکنه؟ اونا نمیدونند که %90 مردم ایران مخالف حکومتند اما طی 30 سال به بی حقوقی عادت کرده اند و شجاعان و غیورانشون رو در جنگ با عراق از دست داده اند. شما فکر می کنید اگر شهید باکری ها زنده بودند احازه میدادند که دیوانه ای مثل احمدی نژاد ایران را به مسلخ ببرد؟

  7. اگه سر هر کوی و برزن چشمم به این گردن کلفت ها بیفته که دارن هموطنانم رو تفتیش میکنن … کتک میزنن …بازداشت میکنن ! من چکار کنم ؟ من باید برم بزنم پشتشون بگم ای ول ! دمتون گرم ! بزنید …بکشید … تجاوز کنید

    چه جوریه که با جمله ی بالا تا وقتی پاسدارهای ج.ا. فاعلش باشن مشکل نداری؟ اگه غیرت داشتی یک صدم اون مقاومت کذایی رو الان میکردی. اینجور احساساتی شدن نسبت به بیگانه به خاطر تعصبات احمقانه ی قبیله ایه و گرنه ظلم ظلمه

  8. مشکل ما اینجاست که با نفس تجاوز هیچ مشکلی نداریم
    فقط مشکلمون متجاوز خارجی هستش
    لحظه لحظه زندگی ما پر شده از تو سری خوردن و ضایع شدن حق
    چه طور وقتی نیروی انتظامی میهن میاد از ناموست با مشت و لگد پذیرایی می کنه می تونی تحمل کنی
    چه طور موقعی که تو خیابونا این همه فقیر و بدبخت می بینی که اگه یک هزارم حقوق ملاها را داشتند ، می تونستن معنی خوشبختی رو درک کنن
    رو می بینی ولی بازهم به این فکر نمی کنی که به حقوق مردمت تجاوز شده

    والله متجاوز نباید حتما رنگ پوستش با تو فرق داشته باشه یا به یه زبونه دیگه حرف بزنه
    متجاوز یعنی کسی که حقوقت رو به خاطر زیاده خواهی به زور از تو طلب میکنه
    بد نیست یک بار دیگه کتاب مزرعه حیوانات رو مرور کنیم

  9. مسعود جان ،فقط می‌تونم بنویسم متاسفم برای ایران و ایرانی‌ چه بدون حمله چه با حمله دیگر کشور‌ها . اگر ایرانی‌‌ها آزادی میخوان و اگر نمیخوان زور بالای سرشان باشه باید همین غیرتی که ازش نوشتی‌ زودتر و با شدت بیشتری به کار ببندند،و گر نه آش همان آش است و کاسه همان کاسه امیدوارم هنوز دیر نشده باشه

  10. تجاوز و حمله به خاك هر كشوري و در هر حالت و شكلي و از طرف هر قوم و ملتي غيرقابل قبوله و هيچگاه آزادي و دموكراسي را با بمب و موشك نميشه به كسان ديگه هديه كرد.ولي،
    آقا جان
    بجاي اينكه اين همه خودت را به در ديوار بكوبي پشت كامپيوترت بشني واسه بقيه من آنم كه رستم بود پهلوان بخوني،بجاي اين همه شجاعتي كه از توي نت داري واسه بقيه در ميكني،بگو تا بدونم وقتي كه ميبيني دارند جونهاي اين مملكت و ميزنند و ميگيرند و ميبرند حضرتعالي اين رگ غيرتي كه اين همه آدرسشو دادي كجاست و چرا باد نيكنه بياد بالا راه نفست را بگيره؟زماني كه اكبر محمدي و خيلي ديگه از بهترين بچه هاي اين مملكت را توي زندانها ميكشند و يا توي دانشگاهها و خيابونا كتك ميزنند اين رگ غيرت وطن دوستيت جرات نميكنه ابراز وجود بفرمايد؟
    وقتي كه ريس جمهورت توي تهران واسه پوتين و يا توي امارت زير تابلوي خليج عربي واسه شيوخ عرب چوب حراج به تماميت عرضي اين مملكت كه واسه وجب به وجبش چقدر خون ريخته شده،ميزنه حتما شما در حال تمرينات نظامي توي ذهنت و يا توي بازيهاي كامپيوتريت هستي تا جلوي دشمنهاي فرضي را بگيري تا اونجوري بتوني بيخيال دشمناي اصلي بشي.
    در آخر نميدونم اين همه غيرتي كه ازش گفتي وقتي كه ميري امارات و دختراي 16 تا 25 ساله ايراني را كه بخاطر فقر و بدبختي و نكبت خودشون اسير بدبختي و نكبت بزرگتري كردند،كجاست و توي ذهنت داره با كدوم دشمن فرضي ديگه ميجنگه؟
    نه دوست عزيز،تو و امثال تو آمريكاي ها هم كه بر فرض محال بيان فقط مشغول نوشتن مقالهاتون از توي خونهاتونيد و يا شايد هم توي پستوي ذهنتون البته با توه به داشتن مجوز هاي دولتي،چون كار غيرقانوني نيمكنيد،مشغول جنگ با دشمن هستيد.

  11. مسعودجان با درود
    از مطلبت لذت بردم ؛ تازگي با سايت بالاترين آشنا شدم و مايل به عضو شدن هستم اما متوجه شدم كه براي عضويت فرمي بايد از يكي از اعضا براي من فرستاده بشه ، خواستم خواهش كنم از شما كه در صورت امكان يكي از اين فرمها براي من هم بفرستيد ( soosmar666@yahoo.com )
    با تشكر- مسعود

  12. ایرانی بی غیرته. ایرانی اگه بی غیرت نبود که وای نمی ستاد تماشا تا خواهر و برادر هاش رو بر دار کنن. وای نمی ستاد که ایران رو بکنن عربستان صعودی. وای نمی ستاد که به عقل آدم بخندند، تبدیلش کنن به یه آدم حیز و ندید بدید و حقیر. ایرانی اگه هویت داشت که لازم نبود پلیس و بسیج تو خیابون بهش بگن چی بپوشه و پی نپوشه. ایرانی اگه شجاع بود که می پرسید چه بلایی سر پول نفت داره می یاد؟ چرا ما هر روز داریم بدبخت تر می شیم؟ ول کن برادر. بی خودی شعار نده. اگه سربازهای آمریکایی بیان، همین من و تو براشون دست تکون می دیم، وقتی می گردنمون بهشون لبخند می زنیم. مگه وقتی الان کمیته می ریزه تو خونت که باچهار تا رفیقت دورهم جمعین نمی ری بیضه هاش رو هام ماچ کنی تا بلا سرت نیاد؟ مگه هر نامحرم چشم ناپاکی تو خیابون جلوتو نمی گیره که این دختره کیه ؟ این ج… خانوم کیه؟ برات پیش نیومده؟ واسه من که اومده. می خوای تو ذلت بمیری؟ برو خودتو رنگ کن داداش من. توام مثل من نمی خوای بمیری. واسه همینه که تن به ذلت می دی. امروز ذلت اینجوری، فردا یه جور دیگه. شعار نده. شعار نده. چرا ملت مالزی که از من و تو هم مسلمون ترن از این شعارها نمی دن؟ می گی نمی خوای جنگ بشه. کی دوست داره جنگ بشه؟ من دوست دارم؟ منی که هم خودم هم داداشم تو سن سربازی هستیم؟ من دوست دارم بمیرم؟ نه اصلا دوست ندارم که بمیرم. اگه دوست داشتم بمیرم می زدم تو گوش اون بسیجی چلغوز، می رفتم تو دانشگاه داد می زدم که بابا این چه وضعشه. ولی نه می خوام زنده باشم. می فهمی؟ اگه جنگ هم بشه دوست ندارم بمیرم. می خوام زنده بمونم. می فهمی؟ می گی قلم پای اجنبی چشم آبی رو خورد می کنی، ای ول شیره! ولی من که باورم نمی شه تو (منظورم از تو خودم، همسایه ام ، همه هست نه شخص تو) که الان داری دست اجنبی فارسی زبون رو هم ماچ می کنی که بزنه تو سرت، جیگر اینو داشته باشه که از این کارها بکنی.

  13. تو يك راه حل بده .غيرت مردم كه هيچي نمونده .انقلاب كه حرفش رو نزن 30 ساله داريم تاوان قبليش رو ميديم .نيروي داخلي كه خفقان خفش كرده .جامعه ي بين المللي هم كه فقط فكر منافع اقتصادي خودشونند و دلشون به حال من و شما نسوخته . جنگ هم كه ………..
    هممون بريزيم بيرون ايرانمون رو بسپاريم به …. داخلي . به خدا توكل كنيم !! يا به همين مردگي اسم زندگي بديم و تمومش كنيم بره پي كارش ……
    البته واضحه كه تقصير ما امهاي بد شانس بوده كه تو اين برهه ي تاريخي بعنوان يك ايراني به دنيا اومديم

  14. جناب شاتوت میبینم که شتر فیلترینگ در خونه شما هم خوابید!
    اینها دیگر شمشیر را کاملا از رو بستن!
    کاش یک مطلبی درباره شر جدید فیلترینگ مینوشتی که بس بجاست.

  15. لام اقا مسعود خدا خیرشون نده که همیشه فیلتر میکنن براشون فرقی هم نمیکنه چه وبلاگی باشه وبلاگ جدیدتون رو لینک کردم شما هم اگه لطف کنی منو لینکمو بیار وبلاگ جدیدت راستی منم میترسم وبلاگمو فیلتر کنن چیکار کنم تو رو خدا

  16. خیلی با این پستت موافقم.
    اصلا حرف دل مو ر زدی یره.

    سرباز وقتی می ره یه مملکت دیگه هر کثافت کاری دوست داره می کنه. نظارتی روش نیست و خودش هم دور از زن و بچه است.
    پرونده کثیف کاریهاشون تو عراق هم بازه.
    واقعا نمی فهمم کی چشم به راه آمریکا می تونه بشینه براش آزادی به ارمغان بیاره. اینا خودشون صاف صاف می گن هدف نفت عراق بوده.

    یه چیز جالب. یه آشنایی داشتیم اقلیت مذهبی بوذ. اسم حمله آمریکا می یومد، عین تو رگ گردنی می شد و نظرش حدود حرفهای تو بود.
    این خیلی تامل برانگیزه.

  17. سلام… ای ول داداش… احساس می کنم اگر حرف دیگری بزنم به شعار و تعارف و چاپلوسی نزدیک میشم. پس به همین مقدار بسنده میکنم.

  18. با سلام

    -نوشته ی خیلی خوب بود و بی تعارف بگم اولین نوشته ای بود از مجموع پست هایی که مطالعه کردم 100 % باهاش موافق بودم.
    جنگ چیه؟ما مشکلمون ایننه که وقتی می خواهیم بریم نظرت جنگو بپرسیم از بچه بالا شهری های تهران می پرسیم اونم که تا حالا هیچی نفهمیده

    به قول یک بنده خدایی اگه می خوای بدونی جنگ چیه برو خرم شهر ، آبادان ، سوسنگرد برو ببین یادگاریاش کجاست برو توی اون کوچه ی تنگ و خونه ی قدیمی که شوهر و بچه هاش و تمام فامیلش با یک موشک پودر شدند رفتند هوا

    -برو از اون پیرزنی بپرس که بچه شو بغل کرده بود و پا برهنه می دوید که از شهر بره بیرون و وقتی بچشو گذاشت کنار دید جای یک گلوله روی سرشه

    – به قول خودت باید از اون جانباز شیمیایی بپرسی کهارزوش اینه که یک بار درست نفس بکشه که نخواهد دائم جلو زن و بچش دست ناتوانیش دراز باشه

    -حرف زیاده اما چه فایده برادر؟ یک زمانی ایرانی می شد سپر بلای هموطنش حالا داره هموطنشو میکنه سپر بلای خودش بعد هم ادعای روشنفکری میکنه

    زیادی حرف زدم

    شادکام و پیروز باشی — نماز روزه هاتون هم قبول درگاه حق باشه

    التماس دعا-خدا نگهدار

  19. دیگه داری روش فیلتر نشدن را ادامه میدهی …خوبه چند تا دیگه از این مطالب بنویسی پرشین بلاگ بهت جایزه هم میده که در راستای حفظ تمامیت ارضی
    جمهوری اسلامی دست به قلم شده ای و جایزه رهبری هم برایت فرستاده خواهد شد
    ………..
    داش مسعود هموطنهای تو منافق هستند
    ما ایرانیها منافق هستیم …غیرت مال منافق هاست چون اگر تو غیرت داشته باشی باید بری جلوی فرودگاه امام خمینی و از ترانزیت دخترای ایرانی به شیخ نشین ها جلوگیری کنی حالا میخواهم بگم حماقت انجام این کار به اندازه این مطلبت بود

    ببخشیدها…
    ……………………………………………………………………………………………………
    خدا ببخشه خدا جان 🙂

  20. سلام شاتوت جان،
    ببخش كه نظرم رو رك مي‌گم: مطلبت خيلي مزخرف بود.
    نكته‌اي كه (احتمالاً عامدانه) بهش توجه نكردي اينه كه اين روشنفكراي خارج نشين هيچ‌كدومشون (حداقل اكثريت قابل توجه‌شون) حامي حمله‌ي نظامي به ايران نيستند و مخالفشند و دقيقاً برعكس اين ما مردم عادي داخل ايران هستيم كه تنها راه خلاصي از حكومتي كه هر سال كشور ما رو ده‌ها سال به عقب بر مي‌گردونه، حمله‌ي نظامي آمريكا مي‌دونيم. (حالا روشنفكرها يا روشنفكرنماها | معيار تشخيص كجا و كي هست ؟!)

    «« شما ها چی میفهمین از جنگ روشنفکر نماهای خارج نشین! »»
    واقعاً عباس معروفي، احمد باطبي، منوچهر محمدي، محسن سازگارا، اكبر گنجي و … چي از جنگ مي‌فهمن !!!!!!

    بد نبود يك تعريفي هم از اين كلمه‌ي قلمبه «غيرت» مي‌كردي كه لااقل من مي‌فهميدم چه شكلي، چه رنگي، چه قدي و … هست.

  21. جالبه! از بالا تا پايينون يه بار ديگه خوندم. عجب مردم اهل حرفي هستيم ما.
    . يه بچه 20 ساله جنگ نديده مياد چفيه ميندازه و ميگي بسيجيه! و جلو خوار مادر مردم و ميگيره و سين جيم ميکنه!!! 😦
    . يه جوون 30-20 ساله که نطفش بعد از انقلاب بسته شده مياد و ميگه کاش جنگ شه و آمريکا حمله کنه!!!!
    . يه بابايي که الان احتمالاً 45 سال به بالا سنشه، يه روزي از روي شيکم سيري رفت و شعار داد و اين گوله گه رو گذاش تو کاسمون 😦
    . حالا همون بابا وقتي تو تاکسي ميشينه ميگه: من به .س و .ون جدوآبادم خنديدم اگه يه دونه شعار داده باشم 🙂
    من يه نتيجه ميگيرم، و اونم اينه که ما ملت خيلي احساساتي تشريف داريم و از تعقل بري.

    قصه اينه که تا ما به اون درجه از شعور نرسيم که کسي نتونه خودشو قيم ما فرض کنه آش همين آشه، کاسه همين کاسه.
    حالا آمريکايي يا بسيجي خيلي فرق نميکنه! شکي در اين نيس وقتي يه آمريکايي بياد اينجا حاکم شه خيلي راحت‌تر به ناموس مردم تجاوز ميکنه، اما يه پليس و بسيجي يه طور ديگه.
    من يکي که جرات ندارم جلو پليس قد علم کنم (چون قانون نيست و تو بعنوان مرتد و اين چرنديات و بدون محاکمه اعدام ميشي).
    آمريکايي هم بياد، من يکي نميرم بجنگم. چون اونم يه متجاوزه.
    من به اين نتيجه رسيدم، دعوا سر لحاف مُللاس. حالا هر خري که بياد يه جوري ميخواد خار مادرِ مردم رو ب.اد!
    دوستان بجاي اينکه به هم دري وري بگين، يه کم فکر کنيد ببينيد اصلاً چه حالي بهتون دس ميده اگه همين الان مارش جنگ نواخته بشه و تو هر آن انتظار بمب و گلوله‌اي رو داشته باشي.
    ميترسي؟ بخدا حق داري و کسي ملامتت نميکنه مگه احمقها.
    خوشحال ميشي؟ يا کاسبي که ميدوني چي باس خريدوفروش کنه تو جنگ يا اسگلي هستي که اصلاً نميدوني جنگ چيه. پس حرجي به تو نيس!
    ميري ميجنگي؟ اونقدر احساساتت پاکه که ميتوني تجاوز مستقيم رو ببيني و حاضري با از خود گذشتگي از بقيه دفاع کني. من شجاعتت رو تقدير ميکنم و از اين متاسف ميشم که از تو بعدها بشدت سواستفاده خواهد شد.

    آقا من يکي که ميترسم، چون ميبينم خونوادم واسم ارجح‌ترينه (کونه لقه بقيه، هر کي حاکم شه فقط به فکر خودشه، من چرا الان به فکر خودم نباشم. آخرت اينام فقط حرفه که تو بري شهيد شي تا حوريه‌هاي اون دنيايي رو ببيني و خودشون با حوريه‌هاي اين دنيايي حال کنن)

    نه ازينا خوشم مياد، نه آمريکايي جماعت ميتونه دواي درد اينجا باشه. تغيير دادن ايران يه پتانسيلي ميخواد که ما خودمون نداريم و کسه ديگه هم دليلي نداره بخواد به فکر ما باشه. منظورم نااميدي نيست! …… نميدونم شايد واقعاً منظورم همون نااميديه.
    هيچکي بفکر تو نيست الا خودت، پس نه سوپر من نه امام زمان ميتونه. مشکل تو رو حل کنه. اينا فقط ذهنيات دارندگان انحصاري گارانتي مادام‌العمر حکومت‌ها هستند.

  22. شما واقعا نسبت به ظلم حساس هستي يا ظلم از طرف غريبه؟
    اگر ظلم بده و بايد باهاش مبارزه كرد، چرا به انتظار حمله آمريكا و اسرائيل باشيم كه بعد بريم قلم پاي بيگانه رو داغون كنيم؟ چرا الان اسلحه برنداريم و قلم پاي احمدي‌نژاد و مابقي رياكاران ظالم (از جمله رهبر) رو داغون نكنيم؟
    اگر الان جرات مبارزه با ظلم رو نداريم، بعد از حمله هم نداريم، مگر اينكه تهييج بشيم، غير اينه؟؟ پس كلا اين وسط ادعاي مبارزه با ظلم كشكي بيش نيست! چون همش احساسه و بس.
    به اعتقاد من، ظلم بده، از طرف دوست باشه بدتره! ديدن آدم‌هاي كشته شده در انفجارات مخصوصا اگر از خانواده باشن، وحشتناكه، اما ديدن زجركشيدن‌ها و حسرت‌هاي مردم مخصوصا اگر از خانواده باشند دست كمي از اون نداره، اما چون كلا نسبت به مرگ حساسيت بيشتري داريم، دلمون نمي‌خواد كسي بميره، اما از زجركش شدنش واهمه‌اي نداريم.

    به هر حال اين يك تصميمه و خدا ما رو با اين تصميم ارزيابي مي‌كنه. براي نابودي حكومت ظالم و رياكار چه كاري مي‌كنيم؟
    1. كلا بيخيال هستيم و هيچي؟
    2. فرار مي‌كنيم و راحت زندگي مي‌كنيم؟
    3. با حكومت مبارزه مي‌كنيم؟
    4. از ديگران كمك مي‌گيريم؟

    به نظر من ترتيب صحيح گزاره‌ها اين طوره: 3، 4، 2، 1
    ———————-

    جنگ تو ايران اگر شروع بشه هيچ وقت تموم نمي‌شه. سپاه رو استاني كردند و 30 تا سپاه مستقل راه انداختند، بسيجي‌ها رو توي گردان‌هاي عاشورا براي برخورد با تظاهر كنندگان آموزش مي‌دهند (تا اين حد كه شليك كردن به كسايي كه عليه نظام شعار مي‌دهند لازمه!)، دست افراطي‌ها را باز گذاشته‌اند و كلي امكانات بهشون داده‌اند كه جنگ‌هاي خياباني رو ايجاد كنند (نمونه‌هاش رو در آشوب‌هاي تهران بارها ديده‌ايم كه موتورسوارهاي لباس شخصي از طرف پليس حمايت مي‌شوند و با زنجير و باتوم به جان مردم مي‌افتند) و بودجه بسيج رو شديدا افزايش داده‌اند.
    تمام اين حرف‌ها يعني اينكه اگر جنگي در ايران شروع بشه، مردم بيشتر از آنكه توسط دشمن و موشك‌هاشون كشته بشوند، توسط خود مردم كشته مي‌شوند، مطمئنا تعداد كشته‌ها در جنگ داخلي بيشتر از كشته‌هاي جنگ اصلي خواهد بود.

    اميدوارم جنگ نشه.

  23. شاتوت؟ مسعود مشهدی؟ همین چند وقت پیش نبود تو مشهد ملت رو مثل گوسفند چهار دست و پا مینداختند تو ماشین میبردند؟ کی بود نوشته بود فکر کنم خود تو بودی میگفتی یه پیر مرد تا اعتراص کرد همچین زدن تو دهنش که یه ساعت دنبال دندون مصنوعیش میگشت!
    مگه نمی دونی سربازای جمهوری اسلامی تو خیابونهای ارومیه موبایلهای مردم رو میگردند. آقا مردم عکس خواهرشون تو موبایل هست. اون بسیجی ۱۶ ساله تا عکس رو نبینه که ول نمیکنه. میگه میخوام دنبال مطالب غیر اخلاقی تو موبایلت بگردم.
    من عکس نامزدم تو موبایلمه. من نمیخوام عکسی که از مادرم گرفتم رو تفتیش کنند.
    میدونم چرا رژیم ملاها رو اجنبی بخساب نمیاری. نه‌اینکه بترسی وبلاگت فیلتر بشه. دیگه تورو میشناسم اینطور آدمی نیستی براحتی بترسی. اما به این علت که لشکر سپاهیای متجاوز و آدم کش به مدرنی و مجهزی آمریکا نیستند. حالا اتفاق جالبی افتاده. وقتی وزیر کشور رژیم از دختری تو شهر ساری با آلت خودش ازاله بکارت کنه این متجاوز نیست میشه تحملش کرد. وقتی سرباز آمریکایی با لوله تفنگش اینکار رو بکنه حالا باید بیایم وبلاگ بنویسیم!
    عیبی نداره. خود منهم وقتی حریف ای رژیم نمیشم صدام رو برا آمریکاییها بلند میکنم. اما باور کن ما میتونیم یه هسته مقاومت مسلحانه جلوی رژيم اشغالگر چمهوری اسلامی بوجود بیاریم. اگه متحد بشیم. اسلحه هم جور میشه.

  24. به قول فرنگيا واو خوشم اومد خيلي آدم صريحي هستي، پس جوابشو بگير (هرچند تمايلي به انجام اين کار ندارم اما تو به همه بدوبيراه گفتي)
    ………………………………………………………………………….
    سلام بنده خدا
    ببخش حواسم نبود اون كامنت رو حذف نكرده بودم:(
    اون كامنت و چند تاي ديگه كه فحش بود حذف شد پس لزومي هم نداشت كه كامنت شما كامل گذاشته بشه 🙂
    مخلصيم ..

  25. سلام.صبر کردم تا نظرات رو خوب بخونم و بعد نظر خودمو بدم .

    ………………………………………..
    سلام مشتي
    كامنت فوق حذف شد اقا 🙂

  26. حرف دل ما رو ميزني فكر آخر و عاقبتشم باش ها 😉
    اوناييم كه اينقدر از بسيج بد ميگن بدونن كه الان دست بسيج رو كلا بستن و اونايي كه ميگن همش اعدام مي كنن…. آخه شما توقع داري با چهار تا جاني چه برخوردي بشه؟! يعني هر دولتي كه آدم هاي متخلف(از نوع خفنش!) رو اعدام كنه اون دولت ديگه….؟!
    نه عمو جون تو همه دنيا همينطوريه بيخودي چيزي كه نمي دوني حرف نزن خواهشا ً

  27. مطلبی نوشته ای که صدای همه را درآورد مخالف و موافق . راستش همه درست می گویند . به نظرم ظلم ظلم است درست اما من نمی توانم ببینم دیگرانی از جای دیگر برای من وملتم سرنوشت تعیین کنن همانطورکه نمی توانم بپذیرم ظلم داخلی را . نمی توانم بپذیرم در داخل به من به عنوان موجودی بی ارزش نگاه کنند و تنها مر برا حکم راندن بخواهند . اما راه حل این مشکل داخلی هم حمله امریکا نیست چرا که بعد از اون هم هر حکومتی بیاد باز ظلم به همین مردم است . راه این است که ملت با تلاش خود مسیری دموکراتیک را انتخاب کنند . اعتراض های اجتماعی و نافرمانی های مدنی می تواند گره گشا باشد. شرکت در انتخابات و رای ندادن به حامیان حکومت و رای دادن به کسانی که حداقل به اصول دکوکراتیک پایبندند راه دیگری است که می توان پیش گرفت . والبته بعد از انتخابات هم از آنها حمایت کند تا مبادا در پیچ وخم قدرت نابود شود . بی تفاوتی هیچ مشکلی را حل نمی کند . انقلاب دیگر نه ممکن است و نه مفید چرا که همین می شود که اکنون هست منتها در محتوی دیگر . پذیرش جنگ وحمله امریکا هم به ایران برای رهایی کار احمقانه ای هست چرا که از چاله در امدن و به چاه افتادن هست . پس می ماند راه حلی دموکراتیک ومدنی . اعتراضات صنفی اجتماعی ممکن است در وهله اول با شدت سرکوب شود اما در نهایت موثر واقع می شود . انتخابات ممکن است در حال حاضر به نظر نمایشی باشد اما روزی جوابگو خواهد بود . درد ما ایرانیها نه کمبود غیرت و شجاعت که این واژه ها برای زمان های گذشته خوب بود زمانهای که منطق وعقل حاکمیت امروز جهان نبود دردما بی تفاوتی در سر بزنگاههای اصلی هست که براحتی همه چیز را ندیده می گیریم وبی تفاوت از آنها می گذریم یا می گذاریم رد شود . درد ما نفهیمدن ارزش انسان به عنوان یک انسان است

  28. آ باريکِللا، کار خوبي کِردي. نمُخواستُم مثه خودش جِواب بِدُم ولي مو عقيدم اي‌يَه که تا يَگ جاهايي بايد مثل خودِ طِرَف جواب بدي 😉

  29. آخه مسعود زیاد زور نزن که بوی بدی از وبلاگت به مشام میرسد
    …………………………………………………
    ميگم ليلا خانوم شما همون خداي پاييني نيستي كامنت گذاشتين برام 🙂
    اون بوي بد هم از اينجانيست 🙂

  30. اگه خیلی غیرت داری چرا وقتی همین سربازای امام زمان جلوی چشم ملت، ناموس مردمو به جرم بدحجابی با توگوشی سوار ماشین نیروی انتظامی می کنن ….فنگ می کنی؟… من تعجب می کنم چرا مزخرفات تو باید امتیاز بیاره تو بالاترین. یه جای کار می لنگه!
    …………………………………………………………………………………..
    تو از كجا ديدي من فنگ كردم عزيز 🙂
    جواب باقي حرفت رو اگه بدم كلاهمون تو هم ميره …

  31. موافق نیستم با این پستت اگر ما میتونستیم وطنمون رو از دست این مفت خورها نجات بدیم که تا حالا با این شرایط بد 100 بار این کار رو کرده بودیم

  32. من و خانوادم قربانی نسل انقلابیم پس بذار قربانی نسل جنگ هم باشیم تا فرزندان این خاک دوباره به تاریخ خودشون ببالند و سرشون رو دوباره بالا بگیرند.
    آره راست میگه!!!! چرا آمریکا یا اسرائیل سر هر کوی و برزن مردم رو تفتیش کنه؟؟!! بذار همین برادران از جان گذشته 14 ساله بسیجی تا زیر لباس زیر تو رو بگردند—-
    چرا آمریکا یا اسرائیل به زن و بچه مردم تجاوز کنه؟؟بذار همین برادرای بسیجی و انتظامی بهش تجاوز کنن و بگن اگر کوچکترین حرفی هم بخواد بزنه 1000 تا انگ ضد اسلام و انقلاب بهش میزنند و سرش رو میفرستند بالای دار یا مجبورش میکنن بگه صیغه آقایون بوده تا بتونند صدای زن و دختر مردم رو خفه کنند و باز تجاوز و تجاوز و تجاوز—
    آخه بدبخت تو معنی جنگ رو می فهمی؟؟؟ غلط کردی اگه میفهمی، فکر کردی جنگ فقط یعنی شلیک توپ و تانک و موشک؟؟ جنگ یعنی حمله غریبه به خودی؟؟ خوب بدبخت تو الان توی دل جنگی!!! داری میجنگی برای اینکه یه لقمه نون رو از دهن همشهری بدبختت با هزار دوز و کلک و پدرسوختگی بکشی بیرون و بکنی تو شکم خودت و خونوادت، داری میجنگی با دختر و زنت که مبادا یک روانی یا یک آدم صاحب قدرت بهشون تجاوز نکنه ، تو چون نمیتونی با اون روانیها بجنگی مجبوری با خونوادت و با همشهریهات بجنگی.
    اگه آزادی و رهایی از دست این بی شرم ها ، این آدمهایی که از دین و اسلام استفاده ابزاری می کنند و اسلام رو به گند کشیدند به دست غریبه انجام میشه، اگه نفت و معدن کشور من ، خاک زیر پای من بدست خودی تاراج میشه، بذار یه غریبه حقم رو پس بگیره.
    توی کل این مقاله ای که نوشتی فقط یه حرف حساب زدی ((تا حالا عرضه نداشتی)) دومیش هم خودم بهت میگم ((هیچ وقت عرضش رو پیدا نمیکنی)) چون طرز تفکرت به درد لای جرز دیوار میخوره

  33. وقتی نظرات پر از فحش و بد دهنی رو می بینم فکر می کنم اگه همین آدم قدرت داشت اونم تو دهن مخالف اش نمی زد و سرکوب اش نمی کرد ؟شاید بگه عزیز ازدست دادم عمر و جوونی ام توی زندان رفته وداغ به دلمه . اگه این طوره پس اون مادری که چهار تا جوون اش سینه ی دیوار رفته باید بد دهن ترین آدم دنیا باشه !
    اما همولایتی عزیز فرق اشغال گر چشم آبی با چشم مشکی چیه؟ مملکت الان چه چیزش مال ماست ؟ نفت اش ؟ معادن اش ؟ از دریاچه و جنگل و کویرش هم که نگذشتن .این ها الان هم وطن شما هستن ؟ به نظر می رسه یک کم هم روی کارتل های نفتی چشم آبی رو سفید کردن .من طرفدار جنگ نیستم اما فکر می کنم اونی که میگه جنگ و لزوما هم اون ور آب نیست (من از یک راننده تاکسی هم شنیدم )شاید بدجور کارد به استخوون اش رسیده .

  34. مگه خدا نمیتونه لیلا باشه مسعود جون؟
    شهلا هم میتونه باشه
    فریباش را که دیگه نگو مسعود جون
    موفق باشی و خدا تو را از ما مردم نگیره آخه اقلا عقده هامون را سر تو خالی میکنیم
    بیشتر از این که خایه نداریم
    آخ ببخشید…….بی ادبی شد.
    لیلا و این حرفها؟
    ……………………………………………………..
    من ترجيح ميدم خدا با من يك رنگ بشه 🙂

  35. جالبه برام که یک مطلب ضد نظام که مینویسید، خیلیها به عرب پرستی و بی غیرتی و… متهمتون میکنند، وقتی در دفاع از کشورتون مینوسید، متهم میشید به مزدور جمهوری اسلامی بودن و بی غیرتی!!!
    یک سوال دارم از تمام اینهایی که میگند صاحب این وبلاگ بیغرته و باید جلوی همین متجاوز درونی رو گرفت. خودتون اینکار رو کردین؟وقتی دختری رو میگرفتند و سمت ماشین میبردند جز نگاه کردن کار دیگه ای کردین؟چندنفرتون توی زمینه های مختلف با بی عدالتیها جنگیدین؟ غیر اینه که بیشترتون فقط حرف زدین و پشت وبلاگاتون و حرفاتون قایم شدین؟
    یکی از کامنتها گفته بود منم تایید میکنم، ما ملت شعار و حرفیم، تا حرفه، کلی از هر طرف ادعامون میشه و رگ گردنمون قلمبه میشه و میخوایم آسمون به زمین برسه، پای عمل که میرسه میترسیم و پشت هزارتا پستو قایم میشیم!!
    حرف مالیات نداره، کنتور هم نمیندازه، اگه راست میگین عمل کنین خودتون. اگه نمیکنین، پس لطفا سکوت کنین!!

  36. اصلا ادبیات شما غلط است. از غیرت و اجنبی و دشمن گرفته تا تحقیر و سربلندی و غیره. تقصیری هم ندارید رسانه های جمهوری بی پدر و مادر اسلامی کارش را خوب بلد است.

  37. اصولا ما ایرانیها ثابت کردیم که آدم‌های خا… مالی‌ هستیم، زمان شاه، میلیون میلیون میرفتیم تو خیابونا ، روز ۴ آبان میگفتیم جاوید شاه، جاوید شاه، یکدفه جریان عوض شد، همه رفتیم تو خیابون گفتیم، روح منی خمینی، بت شکنی خمینی، عکسشم تو ماه دیدیم! الان هم میگیم آمریکا بیاد اله می‌کنیم اسراعیل بیاد بله می‌کنیم اما اینا همش کشکه، اونام که بیان باز ماها مثل گوسفند میریزیم تو خیابونا و به هر سازی که بزنن میرقصیم، خیالتون اما راحت باش، برای آمریکا و اسراعیل از اینا بهتر هیچ کسی‌ نیست، اینا درست همون کارایی رو می‌کنن که آونا میخوان……

  38. مسعود جان با این پستت موافق نیستم چون این همون چیزیه که جمهوری اسلامی می خواد چه اشکال داره آمریکا بزنه تاسیسات هسته ای اینا رو نابود کنه اونوقت مردم هم بریزن و قال قضیه رو بکنن و حکومت رو مردم بدست بگیرن؟!اگه شما راه بهتری میدونی بگو برادر.ولی مطمین باش هیچ ایرانی خارج نشینی جنگی مثل جنگ عراق و امریکا رو برای ایران نمی خواد جز یک عده احمق که خیلی خیلی معدودن.اگه جنگ بشه وضع ما مثل عراقیها میشه در خارج از کشور که شرایط خوب کاری و اجتماعی ندارن.جدای آن ما هم ایرانی هستیم و پدر و مادر و خواهر و برادر توی اون خاک داریم چطور میشه؟!ضمنا من فکر نمی کنم مبارزه مدنی جواب بده اونهم در یک کشور دیکتاتور مذهبی.چون هر چه رشته کنی ولایت مطلقه فقیه اونو پنبه میکنه.روز به روز هم بدتر میشه.هر چیزی حریف خودش رو میطلبه.
    ضمنا من خیلی برای این دوستان وبلاگیتون متاسفم که با اینکه تو رو میشناسن اینجور بهت توهین کردن.برام واقعا جای تعجبه .اگه ترسوییم اگه بی غیرتیم همه ما اینطوری هستیم همه و تو مسعود جان از همه ما شجاعتری چون حداقل یه وبلاگ داری که داری روشنگری می کنی (البته غیر این پستت گلم)و این یه جور مبارزه است.همه که نباید تفنگ دست بگیرن؟!

  39. مشدی جان لینکتون رو در وبلاگمون اصلاح کردیم و الان به وبلاگ جدیدتون اشاره میکنه.
    خوش باشی
    ……………………………………….
    لطف كردين …در اسرع وقت اضافه ميكنم 🙂

  40. خب، مسلمه که دیگه نمیام اینجا مهمونی اما از اونجایی که لازمه آدم از موجودی حساب خودش مطلع باشه، در آخرین نظرم، خدمتتون عرض می کنم که من از این که اجازه دادین نظر اون جناب بهمن (که ظاهرا بنا به شناختی که از مادر خودشون داشتن راجع به بعضی دیگر از خانم ها داده بودن) اینجا نمایش داده بشه خیلی خیلی ناراحت شدم. خونه خدا رو دوست دارم و زیاد اونجا رفت و آمد می کنم (با چادر) و خدایی دارم که زیاد میاد به خونه دلم اما نتونست وساطتون رو بکنه.
    …………………………………………………………………………………
    من گاهي در تاييد كردن نظرات دقت نميكنم و از اين بابت عذر ميخوام …

  41. دستت درد نکنه دیگه. حالا دیگه همه اینور آبی هارو هم به یک آتش سوزوندی دیگه. پس دیگه اگه آمریکا حمله کنه به ما اجازه نمیدی بیاییم ایران بجنگیم!؟

  42. اونهایی که باید وایسن و از ایران در هر زمانی و بدون اینکه به سیاستها اهمیت بدهند و دفاع کنند باز هم جان خودشون را در کف میگذارند و از ایران در مقابل متجاوزین دفاع میکنند. اونهایی که هم نه غیرتش را دارند نه امادگی همون بهتر که در سنگر نباشند چونکه فقط باعث دردسر و به خطر انداختن همرزمشون هستند. اگر به این ترسوهایی که اونور ابها نشستند و فقط بلدند از اونجای خارجیها تغذیه کنند گوش میدادیم که صدام اهواز را گرفته بود. در زمان شاه و هر کسی دیگری سرباز ایرانی وظیفه اش دفاع از مرز و بومش است…

  43. بابا مشهدي ؟! خونسرد باش . چه خبرته ؟

    يوقتي خدايي نکرده فشار خونت ميزنه بالاها 😀

    آخه عزيز دل برادر ، کدوم جنگ ؟ کدوم امريکا ، کدوم اسرائيل ؟

    کدوم دولت ايران اصلا ؟

    مشهدي بخند به دنيا که يه مشت ___ هممونو بازيچه دست خودشون کردن .

    دولت تعئين ميکنن ! بعدش تحريمش ميکنن !! بعدش به ريش بشريت ميخندن !!!

    مشهدي کجاي کاري عزيز دل ؟ … بي خيال همهء دنيا . 😀

    در ميان جماعت تارکان حسي مضحک فرياد بر آورد :

    آيا عشقي ملهم ما را دربدر کرد ؟ *** يا نگاه به شراب ما را مست و خراب کرد ؟!

    نه جنگي ميشه مشهدي ! نه تاريخ تغيير ميکنه . به قول اون زن شاعريه خردمند !

    ريشه ها در انتظار رود ها *** رود اما تشنهء آسودگي

    کوچه ها در حسرت يک رهگذر *** رهگذرها خسته از بيهودگي

    دنياي بي خيالي 😀

  44. در ظمن یادتون بشه که تمام اینها فقط بخاطر کنترل کردن نفت و گاز است . یانکیها به ایران بخاطر ایرونیها حمله نخواهند کرد و برای منافع قشر کمی از پولداران دنیا سربازانشون را به خطر می اندازند. از زمان رضا شاه که فرستادنش به جزیره موریس تا مصدق که از کار با کودتای سیا انداختنش تا به حال دعوا سر کنترل انرژی است. ازادی و رفاه مردم ایران برای اونها هیچ اهمیتی نداره….

  45. آمریکا ، اسراویل ، روسیه ، انگلیس و … برای آزادی و دموکراسی به کشور دیگه ای حمله نمی کنه. این تفسیر دقیقا مثله اونه که بگیم جمهوری اسلامی ایران، برای آزاد سازی مردم لبنان ، از دست حملات اسرائیل ، به اون ها اسلحه می ده .
    سوال من اینجاست که آمریکا ، که برای ایجاد دموکراسی ، بمب خوشه ای استفاده می کنه ، چرا هیچ علاقه ای به ایجاد دموکراسی در موزامبیک نداره ، یا در مغولستان ، یا در گامیا. چرا کشور آمریکا علاقه ی وافری به ایجاد دموکراسی در کشور های دارای منابع فراوان داره ؟ چرا ثانیه ای درباره ی حقوق بشر در عربستان حرف نمی زنه؟
    چی میشه که آمریکا ، فقط علاقه مند به دموکراسی در چین ، عراق ، ایران و …. . چرا وقتی افراد مردمی مخالف آمریکا ، از راه دموکراسی حکومت رو بدست می گیرند ، ( سالوادور آلنده) ، آمریکا مخالف دموکراسی می شه و با کودتا ، یک دیکتاتور ( ژنرال بینوشه ) رو جاش می ذاره؟ چرا دولت مردمی مصدق رو با کودتا نابود می کنه و یک دیکتاتور رو جاش می ذاره؟ چرا آمریکا در دوران شاه ، توصیه آزادی و دموکراسی به ما نمی کرد؟
    ____

    آمریکا یک بمب می ندازه در نیروگاه اتمی ما ، و ما میریم رژیم رو ساقط می کنیم؟ نه؟
    مسلما با منفجر شدن مجموعه های هسته ای ما ، سپاه و ارتش ، مراسم تدفین شهدای هسته ای رو نمی گیرن ، به هر نحوی که شده سعی در مقابله به مثل می کنن. دز مورد بازی که صحبت نمی کنیم . واقعا فکر می کنید که بعد از خوردن بمب ، آیت الله خامنه ای می آد در تلویزیون میگه گه خوردیم ، فردا رفراندوم برگزار می کنیم؟؟؟
    ____
    آمریکا یک جنگی شبیه به عراق با ما بکنه ، تا اوضاع اینجا قاراشمیش بشه و ما رژیم رو ساقط کنیم؟؟
    آمریکا اگر جنگی بکنه ، بمب نمی ندازه فرار کنه ، مسلمه که مثله عراق 50 60 سالی در خدمتشون هستیم ، و اونا هم هر کیو که بخوان می ذارن سر کار ، نه کسی رو که ما بخوایم.
    ..
    مردم انقلابی 57 هم شبیه این افکار رو می کردن . که اقا شاه بره . شاه بره . شاه بره.
    اونقدر گفتن که شدن بازیچه این حرف . و ندوستن که چی می خوان و فقط دونستن که چی نمی خوان .
    حکایت همونه ، اسمها عوض شده.
    آخوند ها برن . اخوندا برن . ولایت وقیح و امثالهم. البته بجای شعار استقلال و ازادی ، دموکراسی جایگزین ماجرا شده. رفقایمان از بس هول رفتن به اصطلاح خودشان رژیمند که هر عملی رو حاضرن انجام بدن تا رژیم بره. رژیم!!
    ________
    جالبه که نظر دهندگان این صفحه ، استدلال می کنن که چون ما در سی سال نتونستیم کاری بکنیم ، پس آمریکا باس بیاد ما رو درست کنه . این استدلال شبیه اون استدلال معروفه » ایران یه رضاخان می خواد »
    به جای چاره اصلی ، راه های میان بر شکننده جایگزین می شه. اگر ما نتونستیم کاری بکنیم ، اشکال است ماست ، به جای دنبال ناجی بودن ، به دنبال اصلاح خودمون باشیم ، کار بنیادین کردیم.
    چی می شه که مردم آلمان بعد از دو جنگ جهانی ، تصرف خاک کشورشان ، قرار داد های ننگین ، تورم وحشتناک ، آواره های جنگی ووو ، به سرعت خودشون رو بازسازی که هیچ ، ابر قدرت ممی کنن ، ولی ما نمی تونیم.
    به جای پیشنهاد ناجی ، به فکر حل ضعف ها باشیم.

    ____
    ضمنا مشهدی جان ، خیلی با مزست . رفیق های آزاد اندیشمون ، بعد از به به و چهچه هایشون در پست های قبلی ، ناگهان تو رو تبدیل کردن به مزدور رژیم ، ترسو و …
    این شیوه منو یاد کیهان می ندازه ، شدید.
    ببیخشید زیاد حرف زدم.

  46. کجايي امام زمان!
    کجايي سوپرمن!
    کجايي اون کسي که قراره بياد و صلح و عدالت رو به جهان بتپونه!
    بابا، اگه نياي اينجا ملت دارن همو پاره ميکنن‌ها.
    تا وقتي يکي ازون 3تاي بالا ظهور کنن، بجا فحش و ناسزا و عصباني شدن نسبت به هم که از نشانه‌هاي ضعف و ناتوانيه يکي يه پيشنهاده خوب بده.
    از ترساتون بگين، از کارايي که ميکنين، فکر کنين چيکا ميکنين، بقول بعضيا چطوري اين متجاوزين رو بيرون کنيم. همه ميدونيم که همه جنگ و دعواها سر لحاف ملاست و بس

  47. قشنگ گفتي Marselon
    ايراد ما اينه که فوري عصباني ميشيم و به هم فحش ميديم. وقتي که عصبانيت بياد تعقل از در ديگه ميره بيرون

  48. اولا که تو این ایران امروز ایرانی زندگی نمیکنه ، مسلمون زندگی میکنه و یادت هم باشه هیچ ایرانی مسلمون نیست و هیچ مسلمونی هم ایرانی نیست ، دوما تمام بچگیم تو جنگ گذشت و تمام نوجونیم تو بازسازی و جونیم هم که الان …. ترجیح میدم زیر سلطه اسراییل و امریکا باشم تا اسلام و مسلمون

  49. با سلام

    اقای مسعود مشهدی شما واقعا مشهدی هستید>؟
    منتظر پاسخ قاطع شما هستم
    ………………………………………………….
    سلام محمد جواد اقا
    من مشهدي هستم قاطعانه 🙂
    اخ ببخشيد! مو بچه مِشَدُم یَره!

  50. سلام همشهری

    ممنون که ترتیب کامنتمو دادی.

    با این پست عجب چالشی ایجاد شده.کاش باز خورد و پس خوراند این همه هم اندیشی رو با تبعات متعالیش تجربه کنیم .

    در این واپسین لحظات دولت فخیمه و فرهیخته و فهیمه نهم امیدوارم همه دست در دست هم به مهر ایران خو دار کنیم آباد.
    در حالیکه در ممالک پیشرفته آب از آب تکون نمیخوره ما موجهای خروشانی در سواحل نیلگون خلیج همیشگی فارس داریم .سخنران: دکتر م.الف
    مش مسعود جان چیزه بدی پایینش ننویسی نا سلامتی تکریم ارباب رجوع یادت نره
    ……………………………………………………………..
    سلام مشتي
    ارباب رجوع روي تخم چشم ما جا داره 🙂

  51. مسعود جان ، سلام. من فکر می کنم باید حواسمون باشه که میهن پرستی ، نوعدوستی یا صلح خواهی ما در شرایط حاضر فقط و فقط به نفع آخوندا و حکومت ننگین اونا تموم نشه . اینا نه وطن دارن ، نه شرافت ، نه دین و نه حتی معرفت و آزادگی ( اگر دین ندارین لااقل معرفت -آزادگی – داشته باشین. ) توی عراق و افغانستان اتفاقا ناامنی و تجاوز ، در سطح گسترده ش ، کار عوامل و نوکرهای جمهوری اسلامیه. یادت هست آخوند مقندی صدر – که دیدن چهره کریهش واقعا آدمو یاد شیطان میندازه – موقع محاصره توی حرم یکی از ائمه به چند تا پسر بچه کوچیک تجاوز کرده بود و جنازه هاشونو در چه شرایطی پیدا کردن ؟
    عزیزم اگر حمله ای در کار باشه زمینی نیست و شما سرباز امریکائی یا اسرائیلی اینجا نمی بینی پس نگران نباش. کثیف تر از آخوندها و عواملشون توی دنیا پیدا نمی کنی. انقدر هم کثافت کاریشون زیاده که نه یاد آدم می مونه نه می شه لیستش کرد.من به جای ترس از سربازای خارجی از معاون متدین و متعهد دانشگاه زنجان می ترسم. از کلانتری هائی که خانم دکتر رو می برن و بهش تجاوز می کنن و جسدشو تحویل می دن و آب هم از آب تکون نمی خوره و بعد هم دادگاه همدان پرونده شونو مختومه اعلام می کنه می ترسم. توی تجریش رفتار گشت ارشاد رو با دوتا پسر جوون دیدم . یه ستوان به اسم «الیاس ضیائی» این دو تا جوون رو ، که اتفاقا آروم و ساده بودن ، یا وقاحت تمام چک می زد و فحش بالا و پائین می داد. من جلوی زنم خجالت کشیدم. با چند تای دیگه اعتراض کردیم نتیجه ای نداشت فقط بچه ها رو از دست اون جاکش نجات دادیم. داستان پسر امام جمعه ای رو هم که خودش اعتراف کرده به 1200 تا زن که همسرشون زندانی بوده با تهدید یا وعده تجاوز کرده هم حتما خوندی. بقیه رو هم که حتما یادت هست.من از وزیر کشوری که قراره امنیت ایجاد کنه و به جرم ازاله بکارت دستگیر شده می ترسم. از کسی که علیرغم جعل مدرک و بی آبروئی در مقابل افکار عمومی یک کشور با پرروئی به کار ادامه می ده می ترسم. از خامنه ای و احمدی نژاد و رفسنجانی و خاتمی و جنتی و ….. و از هر کی عمامه سرشه یا نماز می خونه و ولاالضالینشو می کشه وحشت می کنم.

  52. خیلی حرفارو دیگران گفتند. من به جاش به یک نوشته خود «زبان بدن مرد ایرانی و دیگر چیزها» اشاره می کنم. اگر حوصله داشتید، اینجاست:
    http://aghaejaze.wordpress.com/2008/05/19/%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b2%d9%87%d8%a7/
    نویدار

  53. mashti خيلي از رو کامنتت رد شدم اما آخرش نتونستم بيخيال شم هر چند چيزي که ميخوام بگم خيلي ربطي به پست مسعود نداره. اونجا که گفته بودي «در این واپسین لحظات دولت فخیمه و فرهیخته و فهیمه نهم…» ميدوني اين جمله خيلي اذيتم کرد چون مطمئنم اين دولت … که همه ازش نالون هستن باز با همياري همين مردم نالون راي مياره! و من حاضرم روش شرط ببندم هرچند که دوس دارم توش بازنده شم. ياد يه داستان افتادم.
    در زمانهاي قديم يه پادشاهي تو ايران زندگي ميکرد که يه روز يه قانوني وضع کرد و اونم اين بود که هر روز صبح مردم وقتي ميخوان برن سر کار اول باس بيان تا چند تا مامور که واسه همين کار آموزش ديده بودن ترتيبشون رو بدن و بعد از اين برن به کار و زدنگيشون برسن! بعد يه مدت شاه هوس کرد که بياد و بصورت مردمي ببينه ملت چيکا ميکنن. بنابراين اومد ميون مردم و از چند نفر سوال کرد که وضعيت چطوره و آيا اونا راضي هستن يا نه. مردم هم بعد از کلي تشکر از شاه و اينکه سايه شاه از سرشون کم نشه يه جمله معترضه کوچولو به شاه عرض کردند و اونم اين بود که: «اگه امکان داره تعداد بُکُن ها بيشتر شه تا مردم زياد تو صف وا نستن!!!»
    الانم ما همون ملتيم، و دوباره عوامفريبي مثل ا.ن. رئيس جمهور ميشه و اين واپسين لحاظ يه 5 سال ناقابل از عمر همه ماها رو تحت پوشش خودش قرار ميده 😦

  54. «واقعا فکر می کنید که بعد از خوردن بمب ، آیت الله خامنه ای می آد در تلویزیون میگه گه خوردیم ، فردا رفراندوم برگزار می کنیم؟؟؟»
    بله، من فکر میکنم همین کار رو میکنه. اگر تلویزیونی مونده باشه.
    (البته نمیگه گه خوردیم، چون بی ادبی میشه، میگه جام زهر سر کشیدیم)

  55. بیبین کی حرف از غیرت میزنه راست میگن مردا سال57 مردن.چرا رگ غیرتت زمانی قملمبه نمیشه که میبینی این ملا های مفت خور شیره ی کشورتو راحت واسه فلسطین میفرسته و جوونای این مملکت واسه یه لقمه نون مجبورن تا بوق سگ جون بکنن.چرا زمانی دم از ناموس نمیزنی که دارن تو خیابون بهش بی حرمتی میکنن چرا که رنگ مورد علاقشو پوشیده.بسیج یعنس بنیاد سازماندهی یک مشت جوجه که اگه این حکومت کفتار سفت حمایتشون نمی کرد نمی تونستن اب دماغشونو بالا بکشن.کو اب وبرق مفتی کو پول نفتی که گفتی هیچ ملتی نخورده ک… به این کلفتی

  56. سلام
    خوبی پست خوبی گذاشتی البته شاید هم به درد خیلی ها نخوره ولی خیلی از کامنت ها یک طرفه به قاضی رفتنه نمی دونم چند نفر ازاین عزیزان در ایران زندگی میکنن ولی اگر در ایران زندگی میکنن کمی فکر کنن ببینن که اینقدر که از امریکا دفاع میکنن میتونن تحمل کنن که سه تا سرباز آمریکایی بیاد تو خونه شون و به ناموسشون تجاوز کنه فقط کافی که یه سرچ بزنن و همه این ها رو به چشم خودشون ببینن حالا توی این مملکت یه برخورد های شده با یه سری از افراد اوباش و مواد فروش همین مردم توی تاکسی و کنار گوشه مینشستن و میگفتن که ببین دست همین مامورها با این افراد تو یه کاسه است، مگه میشه اینا ندونن که کی مواد می فروشه کی اربده کشی میکنه خودتون هم که بهتر میدومنید این افراد توی محل ها به قدری برای خودشون نوچه داشتن که کسی جرئات نمیکرد به اونها چپ نگاه کنه حالا اومدن جلوی چشم مردم اون اوبهت رو شکستن به هر طریقی باید یه فرقی بین کسی که میاد توی محل زور گیری و زور … میکنه با کسی که چکش برگشت خورده باشه یانه پس بهتر که بیایم و مسائل رو باهم قاطی نکنیم و این پست رو درست بخونیم و درست و بدون هیچ قرض ورضیعی کامنت بذارید که در این صورت هست که این پست سازنده میشه بهتره که به اون خاکی که روش ایستادی وفادار باشی.
    سلامت و پیروز باشید.
    🙂

  57. من همون خدام .یادت که هست؟با همون رایحه و با همون عطر
    خواستم بگم حالا که همچین تریبون پر و پا قرصی داری و این همه کمیت در
    بازدید بیا و یه کاری کن
    این موضوع را که چرا ما ایرانیها نمیتوانیم با واقعیت خودمون کنار بیایم را به
    بحث بگذار آره همون نفاق و دورویی مون منظورمه….
    البته این تریبون تویه و این فقط یه پیشنهاده قصد جسارت ندارم.

    با تشکر
    خدایی که دارد در زنهایی که دیگر زیبا نیستند میمیرد.

  58. سلام .بنده خدا
    نوشته من از سر شکم گشنگی بود و خواستم بگم لال نیستم .
    بازم شما ببخشید اگر ناراحتتون کردم.

  59. اگر نمیخواهیم مثل 30 سال گذشته توسری خور و حقیر جلوی آخوندهای کثافت و اراذل و اوباش پاسدار بمانیم و یا اینکه خارجیهای همدست آخوند باز وارد شوند و نوبت جنایت آنان شود فقط و فقط یک راه دارد مقاومت و قیام قهرمانانه علیه ظلم و استبداد حاکم و اعمال حاکمیت مردمی.
    مرگ بر استبداد – زنده باد آزادی

  60. بابا mashti يه وخ ناراحت نشي، يه جوري داغ دلم تازه شد از اينکه اين بابا 5 سال ديگه مملکت رو ميبره به تباهي.
    مُخلِصِه بِچِه ضِد

  61. آقا همش 5 روز رفتم سفر لم بدم جلوی آفتاب ببین اینجا چه خبر شده !! کی زده، کی برده ،کی خورده ؟ مگه قرار نبود کلبه نشینی کنی درویش ؟ اصلا آفتاب را دیدی ؟
    …………………………………………………………….
    نميذارن كه بانو 🙂

  62. یک بار دیگه متن رو بخون….خوندی؟ انصافا 30 ساله این حکومت همین کار ها رو با ملت خودش نکرده؟ آقا 30 ساله سرشون که نه با تمام وجود تو زندگیمون سرک کشیدن و بازیمون دادن و همه رو از زن ومرد.پیر و جوون.کوچیک وبزرگ روبروی هم نگه داشتن حالا فاعل این گند کاریها عوض بشه چه فرقی میکنه؟یه چشم آبی باشه یا یه ریشو کله سیاه؟ واقعا برای شما فرق میکنه؟

  63. سلام به همه موافقین و مخالفین این مطلب جنجال برانگیز آقا مسعود.
    آقا ما همه جور فرهنگ و ادبیات تو کشورمون داریم نگران نباشید.
    آمریکا هم که بیاد همین مردم هموطن در غارت بیشتر کمکش میکنند.یادتون رفته وقتی ماشین پول چپه شد یک انسان تو اتوبوس پر مسافر پیدا نشد. یا بعد از زلزله بم کاروان دزدان مردمی به طرف بم راه افتاد. حکوت ما آخر دیکتاتوری است قبول و آمریکا هم دلش برای ما نمیسوزه. و برای منافع خودش هزینه میکنه اینم قبول. ولی ما به عنوان ایرانی چه طرحی داریم. این پست آقا مسعود نشون داد که هیچ جز اینکه به جون هم بیفتیم به جای اینکه به نتیجه برسیم.
    ما تا خودمونو اصلاح نکنیم آمریکا که هیچی خدا هم نمی تونه مارو از این وضع نجات بده.
    بجای طرفداری یا مخالفت با طرح حمله آمریکا به ایران بنویسید ببینیم، در هر دو صورت شما چه برنامه هایی برای نجات ما دارید.

  64. البته کسی‌ از من نپرسید خوب حالا خودت که شعارمیدی چه طرحی داری. ولی چون خیلی سرم میشه و طرح من مثل طرحهای رئیس جمهورمون دنیارو نجات می ده می خوام بگم. آقا اصلا این کوتوله به خودش جرات داده رئیس جمهور بشه چرا جرات نمیکنه به ما مردم اجازه گفتن عقایدمون در روزنامه ها محل کار و دانشگاه ها رو بده.
    به نظر من این قانونه یک کشور که باعث نجات کشور و ایجاد دموکراسی میشه.
    اگر بهمون تو مدرسه میگفتند این قانون اساسی کشورتون است حفظ کنید شاید برای ما سخت بود ولی الان می فهمیدیم از کجا می خوریم. قانون اساسی باید ثابت باشه و با سلایق شخصی تغییر نکنه مگر در یک همه پرسی.
    اگه واقع بینانه نگاه کنیم به این زودی نمی تونیم غلط بودن اساس وجود مقامهایی به نام رهبری، شورای نگهبان یا شورای مصلحت نظام را اثبات کنیم ولی میتونیم برای فیلترهای کاندیداها یا رد صلاحیتها کوشش کنیم. حکومت به تدریج این مسیرهای انحرافی را بوجود آورده پس منتظر برچیده شدن یکباره آن نباشید. ما میتونیم مقاومت کنیم که جلوتر نره و به تدریج اصلاح کنیم. ودر این مسیر از هر پیشامدی مثل اعتراضات مردمی حداکثر استفاده رو بکنیم. نباید فکر کنیم که اگر آمریکا حمله کنه یک دفعه راحت میشیم. کشور ما از نظر قومیت و زبان متنوع تر از عراق و افغانستان است. و حکومت حاکم چند لایه تر از حکومت های آنها در داخل و خارج. پس آمریکا هم که حمله کنه جنگهای داخلی و دزدی و غارت در مقایسه با کشورهای همسایه بیشتر رخ میده. اینو فقط من نمیگم. تمام سیاست مدارها چه در داخل و چه خارج می گن. که حتی عده ای از کله گنده های ایرانی نامه ای نوشتند و حمله آمریکا به ایران به بهانه نجات ایران رو توهین به شعور ایرانی دانستند. و از خارج نشینها هم هیچ توقع برای دل سوزوندن نیست. پس اگه از دور دستی به آتیش دارند داشته باشند ولی هیزم تو آتیش ما نریزند لطفا. ما به عنوان هموطن دوستشون داریم ولی معاینه نکرده نسخه نپیچند.
    به نظر من تمام حکومت های دموکرات حزبهای قوی دارند پس ما اگه بتونیم آزادیهای حزبی بیشتری در کنار روشن کردن نقایص قانونی که عمدی یا غیر عمدی بوجود آمده بدست بیاریم، اولین و موثرترین قدم به سمت آزادی برداشتیم.
    راستی تو جواب اون کامنتی که گفته بود شما که همش سرتون تو وبلاگاتون و …، می خواستم بگم شما که همه اینارو می خونید چه حرف حسابی داری بگو میشنویم.

  65. سرباز اسراییلی همین الان پاش تا ته تو خاکته وداره بهت امرو نهی میکنه…و منو تو هم هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم…
    چوپون اسراییلی خیلی وقت اون بالا نشسته و و دست نوازش بر سر منو شما تکون میده…چرا هیچ غلطی نمیکنیم؟..
    تازه ازون بدتر میدونه چیه؟..سرباز اسراییلی به تو امرو نهی میکنه..وقتی چپ رفتی میدنت دست سرباز لبنانن تا مستقیمو حالیت کنه..
    چرا هیچ غلطی نمیکنیم؟؟..

    اشتباه میکنی…مردم ..ینی ما..باید هزینه اشتباه ها و کوتاهی هارو که کردن و میکنن رو بدیم..هیچ بحثی هم نداره…قبول نداری …بشین ببین محمود تو 4سال بعدی واسمون چیکار میکنه….مگه میشه 8 سال پارادوکسی به اسمه شیخ اصلاح طلب رو کار باشه…بعد نویت بقیه که میرسه 4 سال…!
    حالا هی بشینیم پای صدای آمریکا..و اون مردک بیاد بگه..اتفاقن آقای شریعتمداری کار درستی انجام دادن..!!!!

    یا بشینیم رنگارنگ نگاه کینم دلمون به اینکه دری وری میگیم خوش باشه…

    این ملت هنوز بچه است…خیلی ابله و سفیه…شما نگا نکن به خودت که اخبار میخونی و گوشی دستته…این مردم باید پخته بشن..و هزینشم باید پرداخت کنن…همون هزینه ای که اروپا بخطر حماقتهای کلیسا پرداخت کرد../.
    ذت زیاد.

  66. نترس نترس نترس. هر قطره خون ریخته شده تقاسش پس گرفته خواهد شد.هر جان داده شده هزارها جان دیگر را استقامت خواهد داد. در تاریخ دنیا هیچ دولتی با کشتن مردمش دوام نخواهد آورد حالا چطور این ظاهر مسلمانان دوام خواهند آورد .عزیزانم درخت آزادی با خون عزیزان و شهدا آبیاری میشود نه با آب. جنایات این قاتلان وسیلهٔ است برای آزادی مردم شجاع ایران. برای آزادی ملت ایران مقدس صد بار جان خواهم داد.

    هموطنان عزیزم: حضرت محمد با کفار جنگید امام حسین با کفار جنگید، آیا مردم مسلمان ایران کافرند چرا مردم مسلمان ایران قتل عام میشوند. بسیجی‌،پاسدار،ارتشی،دانشجو،بازاری ما همه ایرانی‌ و مسلمان هستیم. تاریخ نشان داده که هر دولتی که مردم خودش را به هر دلیلی‌ کشت از کار بر خواهد افتاد و حضرت عظما،احمدی‌نژاد،بسیج و غیره استثنا ندارند.خداوند از ظلم هیچ شخصی‌ نخواهد گذشت. به نام اسلام جوانها کشته شدند به نام اسلام خانوادهها داغدار شدند حالا چطور میشه باور کرد که خدا وجود ندارد.بسیجیهای عزیز،پاسداران از راه بدر شده دستهاتون را آغشته به خون معصومین نکنید.آزادی کلام،آزادی فکر و بیان انسان را کافر نخواهد کرد به اسلام و مسلمانان رحم کنید تا خداوند به شما رحم نماید.چاره ای‌ ندارم جز اینکه از ارتش مقدس بخواهم که این جنایات فقط به دست ارتش به انتها خواهد رسید.‌ای سرباز،ای نگهبان وطن ، به داد میهن و هموطنان برس.

    نقش آیات قرانی در پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
    گاهی در جامعه اتفاق می افتد که شاهدین یک امر بدون در نظر گرفتن رضایت خداوند ورعایت حق مردم از شهادت واقعی کتمان می کنند وبهانه آنها این است که اگر حق مردم هم تضییع می شود ولی آنها خودر ا به دردسر نیندازند در صورتیکه در ایات زیر اشاره شده که کتمان شهادت یک عمل طالح وزشت است :۱۴۰و۱۴۶و۲۸۳بقره و۱۰۶مائده و۳۳انعام

    rooheneda@gmail.com

  67. من جبهه نرفتم، اما 30 خرداد سال پیش معنیش رو فهمیدم وقتی که سرم شیکست، پام ضرب دید و گلوم از بس که به خاطر گاز اشک آور سرفه کردم تا چند روز درد می کرد، دشمن من خونگی هستش، بزرگترین دشمن من کسی هستش که به خودش اجازه میده یه عده مفت خور و سالوس به این دلیل که هم زبونش هستند بهش توهین کنند و ثروتش رو بدزدند، از شما انتظار نداشتم که اگر با حمله اینها مخالفید، با حکومت اینها موافق باشید. ما احتیاجی به حمله آمریکا یا کشورای دیگه نداریم، چون خودمون این حکومت رو حذف می کنیم و خودمون صاحب سرنوشتمون میشیم.

  68. 1-ما هم ایران را زیر یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوغ جمهوری اسلامی نمیخواهیم.
    2-زمانیکه آمریکا یا اسراییل به ایران حمله کرد، شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرینی زیادی بین مردم پخش خواهیم کرد.

  69. ما هرچیز خوبی که داریم از امریکا داریم مثل همین اینترنت ولی هربدبختی که داریم از روسیه کثیف وادمخوارداریم پس زنده باد ایران اباد و ازاد

  70. شاید اسمش رو نذاشت جنگ ولی چه فرقی داره وقتی چین همه بازار ایران رو گرفته دستش . چه فرقی می کنه که به خاطر سرطان ناشی از پارازیت بمیری یا با یه گلوله . چه فرقی می کنه چون در سال کمتر از دو ماه هوای پاک استنشاق کنی و دچار آسم بشی یا بمباران شیمیایی بشه و مشکل ریوی پیدا کنی . چه فرقی می کنه مرغ هورمونی بخوری بمیری یا تیر آمریکایی . چه فرقی می کنه شیرسرطان زا بخوری یا کلاشینکف . چه فرقی می کنه به خاطر این که دوس داری مشروب بخوری از دست یه ایرانی شلاق بخوری یا خارجی . چه فرقی می کنه نفت دریای خزر رو حق السکوت بدن به روسیه یا این که آمریکایی ها مصادرش کنن؟ چه فرقی می کنه بگی من دوست دارم عقایدم رو بیان کنم سر دربیاری از اوین یا این که امریکایی ها بندازنت تو ابوغریب . چه فرقی داره تو کهریزک بمیری یا گوانتانامو ؟ چه فرقی می کنه بیکاری ناشی از عوقب جنگ باشه یا بی عرضگی و……………..؟ . بدون این هاش هم یا جامون توی زندونه یا زیر خاک یا تیمارستان . نه هیچ کس جنگ رو دوست نداره مطمئت باش خصوصا ما که تجربه اش کردیم و افغانستان و عراق هم جلو چشممونه ولی برای من یکی که دیگه مهم نیست چه جوری بمیرم

پاسخی بگذارید

