پولش مَطرح نیس دِداش فقط نِوارش باحال بشه !

ـــ دِداش نِوار سینه زنی دِری … نِوار نه سی دیشه ماخام !

ـــ سی دی کی ره مِخی دِداش ! واعظی خوبه ؟

ـــ واعظی کیه بابا ! نِگا دِداش راستش ما بچه های قِله اّبکویم ! ای بچه سوسولای سَجادی اّمِدَن روبروی خیمه ما  خیمه زدن یَک نِوارای توپی درن بچه کو…یا که نَگو ! یک باندایی دِرن خارکُ….تیا یکی یَک مِتر ! از صُب که مادر ق….وه یا اّمِدَن خیمه زدن خیمه ما کور رفته ! هم خیمَه شا قِشنگ تَره کُ…. کِشا هم خودشا ! حالا قِشنگی بمانه لامَصَبا نِواراشا هَمچی مُوکوبه اّدم حال مُکُنه ! مو نِمدنُم از کوجا اوردَن ای نواراره هَمچی دوف دوف مُکنه ادم دلش مِخه هَمو جلو خیمه لخت بره سینه بزنه ! از صب بچه هاره فرستادُم بهشا گیر بدن یک جوری دوتا چاقو بهشا بزنِم شاید جمع کُنن برن نشد که نشد لامَصَب !

حالا رفتم دوتا باند باحال کرایه کِردُم مُونده سی دیش ! نِگا دِداش ازی سی دیا ماخام که هَموجور دوف دوف کنه بگه حُسی … ! حُسی … ! حُسی … ! ماخام رو کم کنی بشه ! ماخام یک کاری بُکنم بَندو بساط خیمه شاره جَمع کُنَن برن رَد کارشا …….. ! از سر ک…ر بابام نیفتادم اگه تا شب خیمه ایناره جَمع نِکنُم ! پولش مطرح نیس دِداش فقط نِوارش باحال بشه !

45 thoughts on “پولش مَطرح نیس دِداش فقط نِوارش باحال بشه !

  1. سلام خیلی جالب بود مثل همیشه
    تبادل لینک میکنی ؟
    ______________
    سلام
    ممنون
    من اکثر دوستانی که لطف داشتن و خبر دادن رو لینک کردم … مگه اینکه وبلاگشون مورد داشته باشه …

  2. واقعا يكي از بدترين فرهنگاي عاشورا اينه كه تبديل به كل كل بشه يا به حرام دچار بشه. فكرش رو بكن عرق بخوري يا بست بكشي كه تاب سينه و زنجير و علم رو داشته باشي! خدا نگذره از اينايي كه فرهنگ عاشورايي رو خراب ميكنن. چيزي كه همه رو ميكشونه تو ميدون عشقه نه بزرگي كاري كه يه عده ميكنن كه حالا اون بزرگي رو يه عده با حرومكاري و لوث كردن مسئله ميخوان بخرن!
    ____________________________________
    متاسفانه تا حدی در بعضی جاها عزاداری به رو کم کنی و کل کل هم تبدیل شده و یا بقول شما همون بست کشیدن یا بمبی انداختن برای اینکه مثلا شب خوابت نبره پای دیگ شله باشی یا بتونی علم بلند کنی !

  3. تو سی دی فروشی کار میکنی . یا خودت سی دی فروشی داری؟
    بابا از تو بعیده . مگه خودت صد بار نمیگی نباید آبروی مردمو برد . الان که خودت آبروی بچه های آبکوهو بردی .نه …
    ______________________________
    تو سی دی فروشی بودم ..
    دروغ که نگفتم که … بعدشم شخص خاصی نبوده …🙂
    فردا بچه های قله ابکوه چاقو چاقوم مکنن😦

  4. آقا درود بر شما
    نمیشه آدم به اینجا سرک بکشه و یه نوشته باحال
    و با معنی و بروز نخونه
    واقعا لذت بردم
    بازهم آرزوی دلشادی برایتان دارم
    amoonashenas
    ________________
    سلام
    زنده باشی شما🙂

  5. سلام.
    1- متاسفانه عاشورا و عزادری هامان هم مثل همه چیزمان به هم ریخته و لبریز از خرافه و چشم و هم چشمی و رقابت و ریا شده است. این امر شاید در شهرهای مذهبی تر بیشتر هم باشد. مرحوم دکتر شریعتی در یک سخنرانی در آبادان گفته بود: من در اینجا راحت تر می توانم از امام حسین حرف بزنم تا در شهر خودم مشهد. در مشهد تا می گویم حسین، جوان مشهدی به یاد حلیم و شله زرد می افتد!
    2- دوست عزیز! حقیر قدم در راهی گذارده تا اگر بشود برای رفاه مردم و آبادی ایران با تاکید بر «عقلانیت در سیاست و معیشت» بکوشم. در این راه دست شما و همه دوستان وبلاگی، دانشجویان و مردم شریف مشهد را می فشارم. امیدوارم از پیشنهادها و ایده های آنان در این راه خطیر بی بهره ام نمانم.
    3- لینک شما را افزودم. اگر ممکن بود شما هم بیفزایید!
    بیات، نامزد مجلس هشتم از مشهد
    http://abayat.blogfa.com
    ___________________________________
    علیک سلام
    اقای بیات تبلیغات رو زود شروع کردی برادر …
    میرسم خدمتت ببینم چند مرده حلاجی 🙂

  6. …انگار از محرم و واقعه عاشورا فقط همین چیزاش باقی مونده. دلم یه عزاداری راس راستکی میخواد!

    توی وبلاگم منتظرتون هستم
    http://neskafe.wordpress.com
    __________________
    راستش دل منم خیلی چیزا میخواد🙂
    تا چایی بریزی اومدم ..

  7. دداش.. مگم دوف دوف همی وبلاگ شمام درآمده ها….. مواظب باش نرن یک وبلاگ بزنن خیمه تا کور بره….. شنیدم بچه های قله آبکو وبلاگ بازم زیاد درن ها………
    ________________________
    وبلاگ ما هر وخ بوی حلواش بیه خودم مفهمم🙂
    ما چاکر بچه های قله هم هستم ….

  8. بابا دمت گرم مویم بچه همو مشدم ولی اون زمانا که مو بودم از ای ارتیست بازیا نبود اییی کاراره بچه تیرونیا مکردن مگم مشدم واگیر شده ها؟
    ______________
    ها دداش …بد جور !

  9. نتیجه چی شد ؟
    یا این از اون بازی‌هاس كه نتیجه مترح نیست ؟
    مهم نفسه بازیه !!!
    _______________
    ای ول … نتیجه رو ولش کن … ببین چجوری میخوان بازی کنن !

  10. داداش … شل نکن نوشتن ره که ما ره به یاد مشهد خودما مندزی….. مو که چن سال بود دنبال یگ وبلاگ باز باحال مشهدی مگشتم پیداش نمکردم…… شلش نکن فقط… زیادم فکر نکن ملت از چی خوششا میه از چی بدشا .. مثل قبلیا از دلت بنویس…. دمت گرم….
    ___________________
    دداش تو گفتی بچه های قله ابکوه مخن بزننت مو ترسیدم خداییش😦
    بعدشم تخت گاز اگه برم موتور موسوزنم🙂
    دم خودتم گرم🙂

  11. سلام
    جالب بود و در پس خود معنايي داشت بس بزرگ
    اميدوارم كه روزبه‌روز از ظاهرسازي‌ةامون كم بشه و به صفامون افزوده
    پيروز باشي
    به من هم سر بزن
    همشهري (www.sochiante.blogfa.com)
    ________________
    سلام
    ممنون
    چشم …حتما🙂

  12. جهان آلوده ی خواب است
    فرو بسته است وحشت در به روی هر تپش ‚ هر بانگ
    چنان که من به روی خویش
    در این خلوت که نقش دلپذیرش نیست
    و دیوارش فرو میخواندم در گوش
    میان این همه انگار
    چه پنهان رنگ ها دارد فریب زیست
    شب از وحشت گرانبار است
    جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار …

    سلام
    دعوتی بیش نیست از جانب این حقیر برای خواندن دست نوشته های خسته ام
    اگر این دعوت را اجابت کنی مشتاقانه منتظر حضورتم ..
    حضورت دلگرمی بس مضاعفم می دهد
    … که بار دیگر بنویسم.
    منتظرتم

  13. با درود شاتوت عزیز بطور کاملا تصادفی با وبلاگت اشنا شدم . مطالبت رو خوندم با بعضیهاش خندیدم وبا بیشترش گریه کردم .خوشحالم که کسی رو پیدا کردم که درداش عین دردای خودمه . قصه درد همیشگی نان قصه همیشگی تبعیض قصه نسل خودم نسل سوخته نمیدونم فیلم نفس عمیق رو دیدی یا نه داستان نسل منه اری ما عاشق بودیم اما بابا بزرگ نمیدانست کرم ابریشم چه زجری میکشد پروانه شدن را . اما نوشته هات منو بیشتر به یاد فیلم زیر نور ماه انداخت اونجا که استاد حوزه به سید میگه نمیدونم کجا پامونو اشتباه گذاشتیم که به این روز افتادیم حالا منم نمیدونم تقصیر من به اصطلاح مومنه یا تقصیر کس دیگه . نمیدونم شایدم تقصیر امریکا باشه !!!! همیشه سبز وافتابی باشی .اگه حرم امام رضا هم رفتی اگه دلت خواست ما رو هم دعا کن! .یا علی
    ____________________
    سلام
    همون تخسیر امریکاست فک کنم🙂
    دعا هم روی چشم🙂

  14. سلام
    چقد اینجا آدم آرامش داره.
    من شیفته ی مشدی یام.
    نمونه ش دکتر پاک مزینان.
    «اگر تنها ترین تنها ها شوم باز خدا هست او جانشین همه ی نداشتن هاست.»
    ___________________
    علیک سلام
    ممنون 🙂

    1. عزيز دل خوشِت دِرُم خيلي خيلي. يك ادرسي هم از خودت مِذاشتي بيِم حالت بُپُرسم. به قول اي دختر قِشَنگا خيلي مُخامِت دوست جون

  15. عزیز تو که اینقد خوب مینویسی یه کم هم از زبون زنا و دخترکای ایرونی بنویس
    درد رو خوب میتونی به قلم بیاری
    اما از دختر و زنا کم میگی
    شایدم باید بری تو حس و نمیشه آره؟؟
    ________________________
    چرا میشه … قبلا هم گفتم … خیلی تلخ شده … کم نگفتم ! نخوندی حتما …

  16. سلام
    مگم حالا كه شما منت گذاشتي اومدي به ما سر زدي، چيزيو قابل ندونستي برفستي بالاترين
    اقا يعني ما انقده ناقابليم
    ___________________
    علیک سلام همشهری
    شما قابل به دنیایی رفیق … اتفاقا خیلی هم لذت بردم از داشتن همچین همشهری باسلیقه ای اما متاسفانه من همچین عادتی ندارم !
    عیب از ماست گرامی دوست نه از شما !

  17. مسعود عزيز… نوشته هاي شما حقير نيست، بسيار هم زيباست. من مداوما ميخونمشون. خوشحالم كه بالاترين اين شانس رو به من داد:) بنويس و بسيار هم بنويس عزيزم.
    __________________
    ممنونم از لطف بینهایت شما …

  18. اگه اجازه بدین این پست خوشمزتون رو بذارم تویه وبلاگم البته با ذکر ماخذ… خیلی باحال بود
    ____________
    سلام
    گذاشتن هر پستی با ذکر ماخذ باعث سرور و خوشحالیه🙂

  19. آقا ای خدا بود! فقط اگه هم یک توضیح مدادی که تریپ ای دداشما چطو خفن بود حال مداد! اما خدایی او قله آبکو و سجاد ر خوب آمدی! مو که از خنده روده‌بر رفتم!
    _________________________
    قربون مرامت🙂

  20. الله
    به نام سیب و به اذن حبیب

    سلام دوست خوبم .

    کاش بجای این همه لعنت بر شمرو یزید و دارو دسته ی نامردش یه ذره شمر زمان خود مونو می شناختیم و یه کم به امر به معروف و … اهمیت می دادیم .
    و ووو.
    سکوت . در پناه حق
    یا علی
    _____________
    سلام
    یا علی …

  21. الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا
    شهدا را یاد کنیم با ذکر یک صلوات
    سلام .مطالب تاثیر گذاری می نویسید .ای کاش به زبان روانتری می نوشتید تا قابل فهم برای همه فارسی زبانان باشد من هم با شما موافقم متاسفانه درد ریا کاری همانند خوره به جان فرهنگ اصیل ما افتاده و چون خوره دارد از درون ان را تهی می کند.
    با اجازه شما از مطالبتان جهت انتقال به دیگران بهره جستم .راضی باشید
    یا حق
    _______________________
    سلام احمد جان
    گاهی مطالبم لهجه ومشهدی داره و البته فکر نکنم زیاد هم مشکل باشه ..
    نقل هر گونه مطلب با ذکر ماخذ بلا مانع و باعث خوشحالیه دوست من ..

  22. سلام بر مشدیه خودم خوبی که انشالله؟

    گفتم در این وا نفسای بالاترینی یه پیغام واست بزارم از پشت کوه و جویای حال بشم!
    ______________________
    سلام بر سعید عزیز …لطف کردی برادر🙂

  23. سلام مسعود جان بالاترین که خیلی مشکل داشته از دیروز تا الان و الان هم خطا زیاد داره ولی کلی تغییر کرده برای ایراد وبلاگ ها یه بار دکمه های ctrl+f5 رو همزمان فشار بده ببین جواب میده یا نه ؟
    _________________
    چاکرم
    یه راهی پیدا کردم برای وبلاگ ها اما بالاترین رو فعلا نه😦

  24. دِداش نِوار سینه زنی دِری ؟

    اره داداش من دارم باحالشو ولي مجاني برو حلشو ببر🙂
    http://www.joojootala.net/article370.html
    راستي مسعود تو وبلاگ مجتبي ديدم مشكل فيلتر شكن داري
    اقا اين Ultrasurfرو نمي دونم داري يا نه اگه نداري برو اينجا واسه خودت دانلود كن
    http://www.hotshare.net/file/34547-90659746db.html
    ___________________
    چاکر سیروس خان هم هستیم …. فرق من با شما در قبال اطلاعات کامپیوتری عین فرق یه بزغاله که من باشم با یه متخصصه که شما باشی😦
    هر چی یه بزغاله از کامپیوتر حالیش میشه منم میشه … اطلاعاتم وسیعه نه🙂

  25. نوشته هات.ن خیلی جالب است
    حیف است که به شکل کتاب چاپ نشوند
    حتما به فکرش باش.
    ایا اجازه لینک میفرمایید ؟
    ________________
    ممنون
    اینجور چیزا اجازه چاپ نمیگیره دوست من …

  26. سلام شاتوت جان. شنیدم که به دلیل ف.ی.ل.ت.ر شدن بالاترین نمی تونی وارد سایت بشی. فعلا این برنامه رو دانلود کن. این کامنت رو هم بخوان شاید به دردت خورد.
    لینک برنامه:
    http://rapidshare.com/files/87519396/u.exe.html
    لینک کامنت:
    http://balatarin.com/permlink/2008/1/28/1218903#c-713489

    امیدوارم مشکلت به زودی برطرف بشه.
    ______________________________________
    ممنونم از لطفت فرزاد جان … موفق باشی

  27. مسعود برای اینکه وارد بالاترن بشی باید یه نرم افزار آنتی فیلتر معروف به اولتر سورف رو نصب کنی . اگه آیدی داری باهاش به این آیدی من پی ام بده تا بهت فایل اون آنتی فیلتر رو بدم و بهت یاد بدم که چیکار باید بکنی تا بدون مشکل لاگ این کنی رفیق .
    ____________________
    حتما مزاحمت میشم رفیق من …

  28. شاتوت جان مشكلت حل شد؟
    فيلترشكن اولترا رو اگه نصب كني مشكل حله ها.
    اگر تو ياهو آي دي داري تو مسنجر برات بفرستم رفيق.
    بيا ديگه بالاترين بي صفاس بي شاتوت
    ________________________
    تو که خوب حال میکنی ما نیستیم …
    اما خوب حواست باشه وابدی میان میزنن رودستت رفیق🙂
    شاد باشی …

  29. اينم آدرس براي دانلود اولترا:
    http://www.ultrareach.com/company/download.htm
    خيلي كم حجم سريع تموم ميشه بعد برنامه رو با دوبار كليك فعال كن .يه صفحه ي جديدي باز ميشه البته با اكسپلور اگه كار كني. و چند خانه ي مستطيلي پر ميشن و مثلا جلوشون 90 درصد و غيره مينويسه يعني ديگه آمادس براي استفاده راحت هر سايتي رو كه خواستي بازكن.باهاش
    _____________________
    ممنون احسان جان خیلی لطف کردی🙂

  30. خدئیش دمت گرم .حال کردوم
    مو خودوم بچه ی قله یوم با کلاسش مشه قسمت کخ خورده ی سجاد…
    آخ که دلم تنگ رفته بود با یکی مشدی اختلاط کنم…
    ایجایم انگلیسی ره مشدی موگم…
    از مشد ای خار…تیا بیرونوم کردن اما مو مشد ره از دلم بیرون نوموکنم…
    شرافت قلگی ناموسشه…
    قشنگ منویسی یرگه!!!
    ______________________________
    یره ما که هم محلم تخمه سگ که ! ولی ای ول ابروماره خریدی دداش …فردا سر محل مگم یکی از بچه های قله رفته خارج ! مگم اونجا ها ساقی گری که نمکنی ها ؟ تو کار خلاف ملاف نیستی دداش ؟ تیزی همپاته همیشه ؟ دلم به شور افتاد ! بچه قله تک و تنها تو مملکت غریب ! نزننت یک وخ ای ما….رق…یا ! یادت بشه امدی ندا بده دوتا پیک با هم بزنم دداش🙂

  31. ها ها ها….
    یره یادم نمیه تو ختم داش میتی(مهدی تاجیک) دیده بشمت…
    راستی مهدی فدایی هنوز میوه فروشیشه دره؟
    حسن زشکی چی؟ زنده ی هنوز؟
    آخ که دلم لک زده برا یک شکم سیر فحش خار مادر….
    یاد دعوا های پارک افتیدم…
    اما اگه شجاع شدم آمدم مشد…ایشالا…
    اولین کارم اییه که سولاخ سنبه های قله و کال ره به بچم نوشون بدم..
    پیکم بشه بعدیش….
    ……………………………
    نه دداش
    اول بیا پیک بعدش با هم مرم … مست که رفتم مو خودم یکم فحشم مدم حالت جا بیه … سر قبر مهدی تاجیکم مرم یک فاتحه ماخانم … لات و لوتاره همه ره خ…ایه کش کردن دداش !

پاسخی بگذارید

