اشغال دزد !

چی دزدیدی اوردنت اینجا ؟

مُو ؟ …. اشغال دزدیدُم … ! فک کردی طِلا جواهر دزدُیم ؟ یارفتم بانکه زدُم ؟ نه دداش … اشغال دزدیدُم ! نمیبینی بوی گند و گه مُدم ! شبا اشغالای مِردُم ره از در خَنه هاشا ورمِدرُم مُبرُم سوا جدا مُکنم مُفروشم …بره یک لقمه نون … نون حلار ! خدا نون ماره تو اشغالا گذشته … ای بگردُمت خدا که بدبخت تر از مُو نیافریدی ! تو ای مملکت دِرَن میلون میلون مُدُزدَن و مُبرن و مُخورن هیچکی نیست بهشا بگه هُوی عمو کجا مُبری مال مِردُمه ! اما ما بَدبختا تا اشغالاره ورمدارم بهما مِگن دزد ! دزد هف جَد و ابادتایه … بی شرفای بی دین ! خودشا اختلاس مِختلاس مُکنن هیچی نیست ما که اشغالا ره ازتو خیابون ور مِدارم مِشم دُزد … !

قبلا چیکار میکردی ؟

هیچی ! اولش گاری اَسبی داشتُم خاک باغچه مُبردُم خَنه های مِردُم ….اَسبُم مِرَض گیریفت مُرد گاریشه ورداشتُم نمکی رفتُم … تو خیابونا نون خشکای مِردُمه جمع مِکردُم نمک مِدادُم جاش … شهرداری گاریمه گیریفت … رفتم کنار خیابون گور مَرگم سیب زمینی پیاز بُفروشُم شهرداری اَمد همشه با ترازوم بُرد … اَصَن انگار ای شهرداری دنبال مُویه ببینه چی خاکی ماخام تو سَرُم بُکنُم اونا بیگیرَن تو سَرشا بُکنَن ! هیچی … بعدشَم بی دست مایه رفتُم افتادم دنبال اشغال جمع کنی … از دله خوشم که اشغال جمع نمکنم که… از بدبختیه …از ناداریه …از بیچارگیه …از فلاکته !! تا حالا دستته کردی توکیسه اشغال ؟ از کهنه گهی بچه توش دره تا نواره خونی …اَه..اَه…اَه… گه بیگیره ای زندگی ماره …گه … گه !!

…………………….

7 thoughts on “اشغال دزد !

  1. مو آشغالی نیستم ولی خیله آشغالی دیدم تو مشهد . از همو بچه گیم یادمه. بخدا خیله شریفن.
    اینجه تو بانکوک هم از اینا درن. ولی مو همو آشغالیای کوچه ی قدیمی خودمانه بیشتر مخوام.
    نمدنی چقد دلم برا مشهدی شنیدن تنگ رفته. حالا هی بیشین اونجه مشهدی بینویس دلمانه آب کن.
    __________________________________________________
    ای تنگ رفته ره که گفتی فهمیدم مشدی اصیلی …. مو ازیجور نویشتن منظور درم … دلت اب به قول تیرونیا :))

  2. سلام ، شاتوت جان خوبی واقعا مطالبت زیباست اینطور همشهری داشتن واقعا باعث افتخاره
    _________________________________________________________-
    سلام … تو خیلی لطف داری …امروز نبودم … دیروزم کمتر بودم … 🙂

  3. سلام شاه توت جان مرسی که بهم سر زدی خوشحال شدم
    من براتون لینک گذاشتم
    در مورد لرستان هر زمان اومدی من در خدمت شما هستم
    من دوستای مشهدی داشتم ادم خوبی بودن
    یکیشون یکی از دخترای همکلاسیم بود از این کار های هنری رو قاب انجام می داد اسمش یادم رفته ولی خیلی کار قشنگی بود
    خانوادگی کارشون بود
    مامانش همیشه مثل اون نوشتها که نوشته بودی مشهدی بامن حرف میزد چقدر خانم خوبی بود .
    ….
    من حسابمو تو بالاترین مسدود کردن
    با اون پاتریک اینا دعوا کردم حسابمو مسدود کردن
    دیگه شاید نتونم بیام بالاترین
    ولی خوشحالم دوستای خوبی مثب شما پیدا کردم

    —————————————————————————
    سلام سیروس جان … از شنیدن اینکه گفتی حسابت رو در بالاترین مسدود کردن خیلی ناراحت شدم … حالا نه اینکه بالاترین خیلی مهم باشه ..بالاترین یک بهانه است فقط …بهانه ای برای با هم بودن … با هم گفتن و با هم خندیدن و یاد گرفتن … منم از اینکه یه نفر رو پیدا کردم که اینقدر فرهنگی و با شعوره خوشحال شدم … من با پسرک لبو فروش زندگی کردم … دلم برای یک هلو ضعف رفت و هر روز با الدوز به کلاغها نگاه کردم … عاشق صمد بودم ! عین تو ..
    ما هستیم … شما هم باش !

  4. اخی یادش بخیر
    and god befriend us our cause is just
    پسرک لبو فروش هزار بار بیشتر خوندمش بالاترین کیلو چند بره به جهنم . دور از جون شما و دوستانم گلم … مشت ادم از همه جا رونده ی عقده ی که همیشه دنبال یه نفر هستن عقده هاشونو رو سر اون خالی کنن
    __________________________________________________________
    من یه زمانی اسمم پسرک لبو فروش بود 🙂
    یادش بخیر ..

پاسخی بگذارید

