سینه زدن ما…!

روز عاشورا چیکار کِردی یَره ؟

هیچی … صُبش جات خالی تو خیابون اَبکوه یک خیمه داشت لوبیا مِداد دوتا کاسه لوبیا با نون زدم تو رگ ! بعدش هموجور پیاده رَفتم فلکه دروازه قوچان دیدُم ایطرف درَن چایی مدَن اوطرف شیرکاکو ! اول رفتم شیرکاکو ره خوردُم جات خالی … بعدشم امدم چایی بخوُرم دیدم رو شیرکاکو حال نِمده ! مِزه شیرکاکو ره مُبره ! نِخوردُم ! امدُم برُم طِرف حَرَم دیدم یَک ماشین واستاد از صندوق عقبش شله زَرد دراورد زود دویدُم یا علی ! یَک شله زرد گریفتم دوتا قاشق خوردُم دیدُم مِزه اب مِده خار…سته اِنداختم تو جوب ! نزدیک میدون شهدا که رسیدُم دیدُم یک یارو دره ساندویچ تخم مرغ مِده …. رفتم یک ساندویچ گریفتم خوردُم به گلوم گیریفت …. رفتم جلوتر یک لیوان چایی خوردُم تا رسیدُم حرم ! یَک سِلام مَشدی دادُم به اقا گفتم نوکرتم رفتم تو حَرم !

تو حَرم یَکم سینه زدُم خیلی حال داد … یَک دختره مادر ق…وه رفته بود تو کوک سینه زدن ما ! مایَم شور حسینی گریفتِما بزن که مِزنی … الان ای قفسه سینَم درد مُکنه بَدجور ! نوحه که تموم رَفت امدُم شماره تلیفون بدُم بهش نمدنم کوجا رَفت ک… کش !

هیچی … ظهرشَم جات خالی رفتُم تو کوچه زردی شله خوردُم دوتا کوکا هم روش دو سه تایَم اروغ مَشدی !… اقا سنگین رفتم امدُم رفتم تو مِسجد گلمکانیا دراز کشیدم تا عصر ! عصرشَم دیدُم باز یک بابایی دره عدسی نذری مِده دوتا کاسه خوردُم خارک….. توش سنگ داشت ای دندونه جلوم شیکست مادر…وه ! شبشَم یک شمع از تو مِسجد بلند کِردُم را افتادم شام غریبان ! یک دختره بود شمع دستش بود لامَصب یک حال سَگی مِداد که نگو ! عُمرا ادم دِلش ماخاست هَمو تو خیابون بره بچسبه بهش ! هی یک دوبار تو شلوغی رفتم خودمِه مالوندُم بهش ک… کش فحش داد … همش به یک بچه سوسوله ای حال مداد تخمه سگ ! مویَم گفتم مادرته م…ایم حالا صَب کن … یک جا که شلوغ رَفت اَزَم بغلش رد رَفتم یک …. کیش کردم جیغ کشید باباش فهمید گریفتَن با براراش زَدنم نامردا ! عُمرا هی امدم تیزی ره در بیارُم واز گفتم روز عاشورا گنا دره کسی ره چاقو بزنی ! هیچی …شبشم امدُم خانه هم دندونم شیکسته بود … هم زیر چشمُم کبود رفته بود …. هم اِسهال رفته بودم … جات خالی !

11 thoughts on “سینه زدن ما…!

  1. ای الهی به زمین گرم بخورن اینا
    ها دیگه نمورم رای بدم. مخن چه کارم کنن.به همی گنبذ امام رضا خسته رفتم.
    ____________________________________________
    ای ول🙂

  2. سلام مسعود جان
    خیلی کارت درسته
    یه سوالی داشتم ازت لوتی
    میشه توضیح بدی ، مشهدی ها از واژه ی «عمرا» چجوری استفاده می کنند؟(با مثال و …)
    دقیقا مثل تهرانی ها یا متفاوت؟
    کجا ها مگند عمرا این کار رو بکنم ، کجاها می گند عمرا این کار رو نکنم؟
    آخه من دیدم افرادی که از جاهای مختلف ایران هستند ، وقتی با هم اند و یکیشون از این واژه استفاده می کنه ، بقیه یخورده گیج میشند🙂
    دمت گرم
    یا حق

  3. خسته نباشي. كلي براي آخرتت كاركردي. اگه همين جوري پيش بري، شب اول قبر هم سئوال وجواب نداري هم فشار. آخ ازفشار

  4. سلام مسعود آقا

    مدتیه میام می خونم پست هاتو و می رم بدون کامنت. در اینکه نثر جالبی داری شکی نیست اما یه نکته خیلی بارز تو نوشته هات هست که به شدت باعث آزار می شه. لااقل من یکی اینطور حس می کنم.

    اون نکته هم استفاده از کلمات رکیک تو متنته که نمی دونم واقعا چرا با این کلمات متن قشنگتو خراب می کنی. به نظرم خواننده با دیدن این کلمات زشت حس خوبی بهش منتقل نمیشه.

    امیدوارم به این نکته که خیلیم مهمه توجه کنی.

    1. حضور مخاطب عزيز عرض شود كه بنده ادم فحاشي نيستم اما شخصيت هاي بعضي از نوشته هاي من به شدت فحاش هستند و من به خودم اجازه نميدم اونا رو تطهير كنم …. اگر بعضي از نوشته هاي من به دل ميشينه دليلش اينه كه واقعيت رو بدون سانسور و ويرايش به نگارش ميكشم … از اظهار نظر و لطف شما ممنونم و سعي ميكنم كمتر از اينگونه شخصيت ها استفاده كنم ….موفق باشيد

    2. اتفاقا مخاطب جان اينقدر حال مده كه نگو. تقصير شما نيست. شما هيچ وقت بعد از مدرسه قرار دعوا با بچه هاي امير معزي نذاشتي بفهمي مسعود چي مگه!!! اي اسمتم خيلي با كلاسه مخاطب جان فكر كنم از او بچه قشنگا بوديا .مسعود جان بره مشهديا بنويس تا دلمان خنك بره .اينا واقعيت جامعه است .اي واقعيتاي لامصب ر بنويس تا همه كله هاشان از تو برف در بيرن. قربان كلام دل نشينت اي جان

  5. می گما مسعود تو توی کوک سینه ی چند تا دختر رفته بودی شیطون بلاااا؟؟؟؟؟/خدا بشناسدت.

پاسخی بگذارید

